Mijn dagkaarten

Gestart door heijdenv, mei 17, 2012, 09:30:58 AM

Vlinder

Hoi Vicky,
De kracht  ligt in jouw en wil zich uiten, het komt goed je bent je er al van bewust.


heijdenv

Dag lieve dames Marianne, Suzy en Vlinder,

het begin is er, ik ga langzaam vooruit :-).

Bedankt voor jullie berichtjes.

Liefs, Vicky

heijdenv

Goedemorgen allemaal.

Hele mooie kaarten vandaag: de zon, staven acht en bekers zes. Voor mijn gevoel gaat de zon eindelijk schijnen en komt er binnenkort een balans in geven en nemen in de relatie waarin ik dat heb gehoopt.

Ongelooflijk hoe de kaarten af en toe precies weten weer te geven en te raken wat er speelt en wat belangrijk voor je is.

Symbolondagkaart: Eros - vandaag beland je in de positie van zelfonderzoek. Maak hier optimaal gebruik van, er staat je namelijk een bijzondere uitdaging te wachten. De liefde hangt namelijk in de lucht. Amor heeft zijn boog gespannen staan vandaag en mist met zijn pijlen geen enkel doel! Er wordt van je verwacht op ontdekkingsreis te gaan.

Lenormandkaart: de Hond.

Fijne dag allemaal!

dameblanche

http://youtu.be/OqeeZfy_vdA

deze eros vicky????
die wil ik ook wel hoor.......

de zon is echter we een HEEL positieve kaart...
zich richten gaan naar de liefde, de vreugde en de groei......
deze liefde kan het bereiken, maar.....en daar komt marianne weer met haar maar.....
hoop op veranderinge, veranderingen moeten echter wel doorgevoerd worden...instappen op gelijkwaardige basis.............................

heijdenv

Je mag hem hebben hoor, deze Eros, ik gun jou ook wel een lekker hapje!

Dank voor je wijze woorden...Je kent me inmiddels wel een beetje en je weet dat ik dat wat je schrijft en adviseert altijd goed lees en er zeker over nadenk. Ik wil altijd graag het juiste doen, valkuil is inderdaad dat ik mezelf daarbij vaak vergeet omdat ik het juiste voor een ander wil doen, of het juiste wil doen waarvan ik denk dat een ander dat juist vindt of wil. Dus wil ik nu doen wat goed is voor mij, mezelf meer op de voorgrond zetten, een innerlijke balans bereiken zodat ik die ook kan uitdragen waardoor ik ook op andere gebieden een juiste balans vind. Alle mensen zijn voor mij gelijk, en daar hoor ik zelf ook bij :). En ik wil heel graag gewoon mezelf zijn al weet ik soms niet hoe dat moet. Ik heb heel vaak het advies van Ricca in mijn achterhoofd 'wat is het meest liefdevolle wat ik kan doen' en daar denk ik dan bij 'voor mezelf' want dat wil ik echt gaan leren :).

Liefs, Vicky

Vlinder

de zon, staven acht en bekers zes.

Lekker als dat zonnetje voor je schijnt er gebeurt iets waardoor je aan vroeger moet denken.
Wees zacht en liefdevol voor jezelf.

klaproos1945

@ als we helder na kunnen denken
    in de kracht van tevredenheid zijn
    we in staat om een emotioneel

    welzijn om te vormen in de vernieuwde conclusies
    en dat is bevordelijk om zo maar je doel te kunnen
    bereiken kijk goed naar het doel dat je wilt berijken

    soms geven we meteen door wat we krijgen
    zonder dat we stil er bij staan dat het een kadootje is
    dat we mogen ontvangen ben je er van geschrokken

    geeft niet hoor dat heeft met aanvaarden te maken

klaproosje ;)

heijdenv

De zon heeft inderdaad geschenen vandaag... ;D

@ Marianne: we zullen zien wat de toekomst gaat brengen. Veranderingen doorvoeren zal vanuit tweeen moeten komen, ik kan dat niet alleen. Dank je voor je 'maar'-raad :)

@ suzy: heb vandaag veel aan mijn vader gedacht, dingen die hij zei en deed. En met mijn moeder over vroeger gepraat, over opvoeding en zo. Grappig dat jij dit schrijft. Dank je.

@ klaproos: ik schrok inderdaad van de mooie kaarten als dat is wat je bedoelt. Aanvaarden en loslaten zijn ook cadeautjes, al lijkt het soms niet zo. Dank je voor je bericht.

Liefs, Vicky

heijdenv

Goedemorgen zeggen de page van staven, koning van zwaarden en staven 6. Een nieuwe kans op zelfvertroiwen die succes oplevert?

Symblondagkaart - Verantwoordelijkheid voor de schepping: er staat je vandaag een vreugdevolle opdracht te wachten. Je wordt namelijk opgeroepen je te wenden tot de natuur. Je inzet voor anderen de wereld en de natuur is vooruit gegaan. Vandaag wordt je opgeroepen dit verder te ontplooien. Verbind je nog meer met dieren, planeten en zwakkere mensen die je bescherming nodig hebben.

Lenormandkaart: de Toren.

Fijne dag allemaal. Veel drinken!

dameblanche

energetisch resetten...
het wordt tijd voor je dat het vakantie wordt dat je eens van die touwtjes afkomt..dat je enrgie in je eigen kunt gaan steken, niet meer de marionnette zij van anderen......

heijdenv

Ow, dat is wel een hele andere uitleg dan ik ooit had kunnen bedenken  :-\. Maar die energetische reset lijkt me wel lekker. Nog 18 nachtjes slapen dan krijg ik vakantie :) en dan lekker meteen met mijn moeder een dag of vijf naar de noordzeekust, verheug me er nu al op!

heleen

Hoi Vicky

Op een warme tropische dag, waar schildknaap van de staven prima bij hoort. Trek je ook de koele koning van de zwaarden. Om uiteindelijk tot een zegetocht te kunnen komen.  Toch zie je de rode kleuren terug komen in de mantel van de koning. Dus verstand zal niet overwinnen, en dat is ook niet de bedoeling. Maar hou je hoofd er wel bij. Rustig dagje voor jou, een dag waar je jezelf prima in voelt. Lekker in je eigen toren, en daar zie je het lucht weer terug van de koning. Een winnaars dagje, met een fijne triomftocht. Ik gun het je.

Heleen.

heijdenv

#507
Dank je Heleen, het zal wel het overwinnen van de warmte worden door mijn hoefd koel te houden, die triomftocht :-).

heleen

dat zullen velen vandaag niet lukken Vicky, en jouw wel ;D

Heleen.

heijdenv

#509
Goedemorgen,
Vannacht voordat ik ging slapen wilde ik de kaarten trekken voor vandaag. Het bleef bij zwaarden koning, ik was te moe om me nog te concentreren :).Dus vanochtend drie nieuwe kaarten erbij getrokken, pentakels twee, zwaarden zeven en het oordeel.

Thema zwaarden koning: analytisch denken, knopen doorhakken, objectief zijn, helderheid en inzicht hebben.
Pentakels twee: balanceren, vertrouwen hebben, zorgeloos twijfelen, keuzes maken, flexibel zijn, verandering, afwisseling.
Zwaarden zeven: heimelijkheid, bedrog, gebrek aan openheid, weglopen, jezelf of iemand anders misleiden.
Het oordeel: verlossing, bevrijding, overgave, ontwaken van bewustzijn, transformatie, loslaten en verder gaan.

Alle opties bekijken en een doordachte beslissing nemen, hierdoor kan ik iets of iemand eindelijk loslaten en verder gaan. Dit zal leiden tot een transformatie en verandering van bewustzijn, waardoor het leven makkelijker zal zijn.

Fijne dag allemaal!