Mijn dagkaarten

Gestart door heijdenv, mei 17, 2012, 09:30:58 AM

Sweetie

Hallo Vicky
Koningin van kelken, pentakels zeven en de Kracht
gevoelens en het moeder zijn, zorgen voor anderen, kijken naar jezelf wat je kan doen en waar je in past , daar je kracht uithalen

Suzy

dameblanche

mooie kaarten...intuitie.......
maar hou de koiningin rechtop, dan kan zijn op een goede manier gebruik maken van haar kwaliteiten, maar een kelken koniningin op de kop laat zich vlug beinvloeden...
tot nu toe ben je best tervreden, maar wat  gaat er komen, eigenlijk wil je het van te voren al weten zodat je op de 'juiste 'manier kunt handelen

heijdenv

Dank Suzy en Marianne. Dat klopt wel dat ik soms graag wil weten wat er komen gaat om het juiste te kunnen doen. Ik ga de verdieping op de boosheid van de zwaarden page leggen. Marianne, wil jij hem dan duiden?

dameblanche

ja hoor vicky, daarom heb ik je dat ook aangereikt, we kunnen iets verder ingaan op die zwaarden page....
hij moet die boosheid 'openenen' kunnen :-*

heijdenv

1. Welke boodschap breng je over: pentakels koningin
2. Welke patronen wil je doorbreken: de magiër
3. Wat verdedig je te vuur en te zwaard: pentakels vier
4. Welke contacten wil je leggen: zwaarden acht
5. Welk recht wil je dat geschiedt: staven twee
6. Tot wie of wat wil je doordringen: zwaarden ridder.

Ik ben benieuwd naar de duiding :)!

dameblanche

je wil de vrouwelijke kant van je waardigheden tot uiting brengen en hier gaat het vooral om wereklijkheids zin, wat heb IK nodig en waarvan wil IK leven...

om her niet meer afhankelijk te hoeven zijn van een ander, hier geldt voor jou dat je je betere helft in jezelf moet oeken vichky, want die zit erm, en niet meer in iemand anders...
je eigen houvast verdedig je, je eigen hebben en houden, je hebt al zo veel verloren ook in materiele zin...en dan weer steeds opnieuw te gaan beginnen...
je wil weer contacten kunnen leggen met je eigen emoties, kwaad kunnen zijn en dat ook beslist kunnen uiten, want het zet je klem...
waar ben je op uit; JE EIGEN BAL IN HET SPEL BRENGEN....
je kwaadheid gericht kunnen gaan uiten vicky, je wil deze wel uiten , maar durft deze niet gericht te uiten.....

heijdenv

#471
Bedankt voor je duiding Marianne.
Ik denk dat een andere belangrijke vraag ook is tegen wie of wat wil/kan/moet ik mijn boosheid uiten. Tegen mezelf in de spiegel? Als ik het zo lees ben ik boos op mezelf, toch?

heleen

1) zachtheid.
2) de wereld van de hocus pocus. De wereld die jij niet begrijpt. De wereld waarvan jij het gevoel hebt dat hij jouw voor de gek houdt en belazerd.
3) je eigen zekerheden. want daar schep jij je vertrouwen uit.
4) ik denk dat je nog niet op zoek bent naar contacten, maar met jezelf bezig bent. eerst zelfonderzoek.
5) je wilt rust krijgen in je leven, en de wereld , je eigen leven weer zelf in de hand hebben.
6) je eigen woede, angsten en frustratie's.


Heleen.

heijdenv

#473
Hoi Heleen,
Dank voor je duidelijke antwoorden.
Ik vraag me alleen af wat je bedoelt met de wereld van Hocus Pocus, de spirituele wereld of de wereld waar we in leven?
Vicky

heleen

de wereld waar jij denkt waar wij in leven.
wat is voor jouw de reële wereld, de aardse of de spirituele wereld?
welke wereld is de waarheid, en welke niet. Misschien wisselt dat ook wel eens af.

Heleen.

heijdenv

Goedemorgen,

Zwaarden aas, staven koning en staven zes.
Thema is een kans op inzicht. Het enthousiasme en de scheppingsdrang van de staven koning zorgen dat het inzicht tot succes leidt.

Lenormandkaart de roede.

Fijne dag allemaal.

dameblanche

#476
de zwaarden page geeft aan dat je je zult moeten recetten.
je bent niet boos op jezelf.
je vraagt je alleen af waarom je toch overal zo tegenaan loopt?
en hoe je die boosheid in goede orde kunt uiten?
zonder te kwetsen om niet zelf gekwetst te kunnen worden...
dat is een moeizame weg, de weg van de minste weerstand, maar ook de langste weg....

kijk nu ligt er de zwaarden aas...er wordt je iets duidelijk....
de staven koning geeft de wilskracht aan.....hier gaat het om, het gaat erom dat je probeert aan te geven waarom je kwaad bent, op wie je kwaad bent en dat ook durft te uiten!

heijdenv

Dank je Marianne, dan gaan we daar maar eens aan proberen te werken...

Vlinder

Zwaarden aas, staven koning en staven zes.

Staven koning Lieve Vicky is recht vaardig en geeft een kans aan, de zwaarden aas helpt je  helder inzicht te krijgen en staven 6 is de overwinning.
Zou het dan nu beter gaan, snap je waar je aan moet werken Vicky, kom op meid je kan het en het resultaat mag er zijn, positief aan de slag en afwachten voor goed resultaat.

Liefs Vlinder

dameblanche

laat je een boxballon ophangen en sla hem tot moes :P