Waarvan geniet jij...?

Gestart door palomino, september 05, 2004, 02:55:17 AM

Ricca

Hij is weer terug, die leuke reclamespot van een brillenzaak...

Een slager opent 's morgens zijn winkel. Meteen komt buiten op het trottoir een man overeind die daar in een slaapzak heeft geslapen. "Nou, U bent er ook vroeg bij!", zegt de slager nog, maar de man is de slagerij al binnengestormd en rent meteen naar de grote ronde worsten die boven de toonbank in een lange rij zijn opgehangen, op ooghoogte... Hij loert door de worsten als ware hij brilmonturen aan het passen en bij een exemplaar dat hem blijkbaar bijzonder bevalt, vraagt hij hoopvol: "Armani?" "Nee", zegt de slager, "dat is salami".

Wat zich hierna afspeelt wordt nog even aan onze verbeelding overgelaten. In de volgende scène krijgt de slechtziende man in een échte brillenzaak door een échte opticien een échte bril opgezet. En dan volgt de ontknoping: de slager blijkt meegekomen te zijn naar de brillenzaak. Hij staat erbij in een houding van "ik wijk hier niet van mijn post voordat dit probleem is opgelost (en het ongeleide projectiel van een goede bril is voorzien)".

Ik geniet dus vooral van die slager, die helemaal meegelopen is naar de brillenzaak. Zo lief... :)
From Ricca with Love

kristina1975


Purper

#707
Believe, jij wel!
Lekker hoor, genieten!

Ik geniet van de natuur. Ik heb het laatste zonnetje van vandaag in het bos meegekregen.
Vervolgens natgeregend tot mijn onderbroek, wat dampt het bos dan mooi!
Je voelt de dieren schuil zoeken, de grond en de bomen verlichten en de geluiden nemen af.
Als toetje liep er een Das voor mijn neus over het ruiterpad!

Ja, de natuur is mooi!


Lief

Ik geniet het meeste van de lente.

Alles komt weer in bloei, het ruikt zo heerlijk dan en het wordt weer lichter. Ik heb absoluut niks met donker.

Groetjes, Lief
Look for the answer inside your question...

Carla

Ik geniet vreselijk van het feit dat ik vanavond mee heb gedaan met een  drumcirkel van mensen met sjamanentrommels. Ik had nog nooit zo'n trommel vastgehouden laat staan er op getrommeld, maar ik vond het erg bijzonder.

Ook bijzonder vond ik het dat er iemand bij was die sjamanentrommels maakt, een aantal van die trommels bij zich had voor de mensen die zelf geen trommel hadden, en dat ik er vanavond eentje heb gekocht  :D

heleen

waar geniet ik van.
Vandaag met een vriend gesproken, sombere gesprekken over de economie. Bij het bedrijf waar hij werkt moet 20% van mensen weg. Domme beslissingen van domme managers, o zo herkenbaar in deze tijd. Als ik die verhalen hoor slaat de schrik om mijn hart, en dan denk ik "we komen nooit meer uit deze crisis".

En dan kom ik in deze topic en ik lees hoeveel plezier Carla heeft gehad met sjamanentrommels.
En dan lees ik lief: die verteld over de Lente. Nu is het herfst, en toen ik vanmiddag lekker buiten aan het wandelen was, zag ik de mooie herfstkleuren.
En dan lees ik purper: over het zonnetje, natgeregend zijn tot je onderbroek.
En dan lees ik Believe: die geniet van de liefde.

En weet je waar ik dan van geniet. Van deze topic, en dan denk ik "het leven is zo slecht nog niet".

Heleen

happyme

Hoyma,

Eigenlijk voel ik mij nu gevleid met al die extra aandacht. Ik bedacht mij, hoe bijzonder ben ik dat mensen zich steeds met mij bezighouden. Zó dat zij hen tijd en energie in allerlei activiteiten plaatsen, allemaal voor mij en om mij te laten zien dat ik speciaal ben. Charming.

Dank,
Dansje

Vlinder

Op dit moment geniet ik enorm van warme thee, en een heerlijk stukje chocolade....
Hoe eenvoudig kan genieten zijn.....?!
Mmmmmm heerlijk

Sweetie

en ikke ... geniet omdat jullie genieten  :D :-*

Suus

Muluc

wat een leuk topic! Fijn dat ie 48 pagina's lang is! Kan ik goed van genieten en van opvrolijken  ;)

Genieten doe ik van samen zijn met de mensen van wie ik hou, dansjes maken,  lekker lachen , knuffelen en soms even helemaal los gaan




Carla

Ik geniet van mijn 1e kleinkindje die vandaag alweer ruim een week op aarde is, en dat alles goed gaat met hem en met zijn ouders  :D

Belle

Ah, Carla, gefeliciteerd!!!

Ik geniet nu van het berichtje van Carla. Haar vreugde maakt mij blij!

Carla


Vlinder

Tja, dat begrijp ik helemaal, Carla , dat is genieten met de hoofdletter G
gefeliciteerd met het kleine mannetje, fijn dat alles goed gaat

bedankt dat we mee mogen mee genieten  ;)

Carla