Waarvan geniet jij...?

Gestart door palomino, september 05, 2004, 02:55:17 AM

happyme


happyme

Citaat van: Ricca op juli 07, 2011, 12:10:36 PM
1988
...- thuisgekomen bij mezelf


Maar eh... als je daar nou iets over zou schrijven, dat lijkt mij nou leuk  :)


::) .... ik kan best geduld opbrengen hoor ....

Ricca

Citaat van: Pink op juli 07, 2011, 21:59:31 PMWanneer lag je nou in het ziekenhuis ???.

Het was in ieder geval tegen Duitsland. Dus blijkbaar in '74. En nou je het zegt, dat schot van Rensenbrink tegen de paal heb ik met vrienden thuis gezien. In een ander jaar dus. Is dat ook weer opgehelderd. :)

Goed dat je voor het vervolg naar een ander topic verhuisd bent. Dan kan het hier verder weer over genieten gaan.
From Ricca with Love

klaproos1945

 ???dat is even genieten
de kluizenaar heeft zijn stoute schoenen weer aan

Pink

#604
Na vier maanden werk door verschillende aannemers is mijn huis weer aan mij. Op dit moment ben ik aan het schuren en schilderen. Het gaat niet snel want mijn conditie is nog niet wat ze geweest is en er is veel werk te doen.

Ik werk alleen en vind dat heerlijk. Het geeft me de tijd om te schuren, te mijmeren, te schuren, te mijmeren. En langzaam vormt zich mijn huis zoals het er straks uit ziet. Als mijn meubels een nieuwe touch hebben gekregen. Een likje verf of een nieuwe bekleding. Gevuld met mijn  energie, mijn liefde, mijn vorm. Mijn nieuwe kleur, mijn basis en de plek waar ik straks in alle rust weer samen kan  zijn met al die mensen die ik zo liefheb.

De tafel met de  prachtige vorm die ik bij de kringloop heb gehaald, zie ik al staan in de keuken, het hart van het huis. Mijn hart.

Pink

Pink

Zojuist heb ik genoten van een heerlijk homemade risotto met spinazie naast een stukje gegrilde zalm. De bite van de risotto was precies goed en ook de zalm was mooi stevig en goed van smaak. Allemaal zaken waar ik als hobby kokkin heel blij van word. Voordat ik vanochtend ging verven, had ik al even een lemon cheesecake gemaakt voor het dessert.

Wat is het dan een genot als je samen met mams aan tafel zit en je ziet haar genieten, van het eten en van het samenzijn. Zal ik blij zijn als ik straks terug ben in mijn eigen huis, jazeker. Maar voor nu.....
koester ik de dierbare momenten en besef ik iedere keer weer wat een gezegend mens ik ben.

Nu even samen afwassen.

Pink

happyme

Citaat van: Pink op juli 31, 2011, 19:11:26 PM
Zojuist heb ik genoten van een heerlijk homemade risotto met spinazie naast een stukje gegrilde zalm. De bite van de risotto was precies goed en ook de zalm was mooi stevig en goed van smaak. Allemaal zaken waar ik als hobby kokkin heel blij van word. Voordat ik vanochtend ging verven, had ik al even een lemon cheesecake gemaakt voor het dessert.


En bedankt.
Krieltjes, salade en een maïskolf.
Ga dit bericht dan ook melden bij de moderator.
Ik vind, hier mogen wij het helemaal niet over eten hebben.

Carla?

God wat heb ik zin in overvloed. Zit ik graag aan de risotto met een beet en gegrilde zalm in Italië.

Mmmm leven
:)


happyme

Pink,

Ik ben blij te lezen dat je het knus met je moeder hebt. Wat een rolverdeling hé dat moeder dochter zijn.

Geniet ervan!

Pink

Citaat van: Fatin op juli 31, 2011, 21:21:30 PM
Pink,

Ik ben blij te lezen dat je het knus met je moeder hebt. Wat een rolverdeling hé dat moeder dochter zijn.

Geniet ervan!


Hallo Fatin,

Moeder-dochter is the best play ever. Goede tijden-slechte tijden maar dan wel met een heel eigen scenario en geweldige cliffhangers. Ben benieuwd welke input mijn droom hiervoor geeft. ;).

Pink

Kraai

Vader zijn  ;D

Tot 4hr vannacht met mijn kleine menneke beneden gezeten omdat hij zich zo ziek voelde. Toen hij om 4hr eindelijk lekker in slaap viel en ik mijn bedje inkroop kreeg mijn dochter het op de heupen en wilde niet meer slapen...

Gaap, een goedemorgen deze morgen, wat is het heerlijk om vader te zijn  ;)

Palomino

Fijn om zo een vader te lezen  :)

Liefs Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Rowena1982

Waar ik intens van kan genieten is een goede gezondheid.
Ik heb 14-12-2009 de diagnose borstkanker gekregen en nu dit allemaal (chemo, operatie, 33 bestralingen) achter de rug zijn geniet ik meer van mijn gezin en leef ik meer in het NU, ik verzin bv per dag wat we gaan eten, ik plan niks meer voor een week. Ik bekijk alles per dag en niet meer per week/maand/jaar.

happyme

#612
Rowena,

Wat mooi om te lezen dat je dat inzicht verworven hebt. Geniet maar lekker van zelfs de kleinste dingen en ik wens je natuurlijk veel goeds toe  :)

Veel liefs,
HM

Troubadour

Ik kan als alleenstaande vader ook enorm van mijn kids genieten en de kleinkinderen niet te vergeten, mijn dochter van 16 lentes ontwikkeld zich tot een mooie, evenwichtige, jonge vrouw en dat is heel mooi om te zien gebeuren, het zelf haar weg laten zoeken en hier en daar wat bijsturen mocht dat nodig zijn, pffff, maar wat gaat het snel, soms zou ik de klok even willen stilzetten om er nog wat langer van te genieten!!!

Carla

Op dit moment geniet ik vooral van dit forum  :)