Waarvan geniet jij...?

Gestart door palomino, september 05, 2004, 02:55:17 AM

Ricca

Van hoe een politicus tóch een wijze man kan worden, later... (Dries van Agt bij P&W). Heel mooi. :)
From Ricca with Love

oolicks_rNb

De kleuren van de herfstbladeren. Draco mijn baardagaam, een reptiel soort hagedis die weer eens schattig zit te doen en ga zo maar door. Het zit hem volgens mij ook vooral in die kleine dingen.  Een kindje in het voorbij gaan wat net heel schattig aan het doen is. Mijn vriend die me verwent met een leuke verrassing. De wolken die weer eens mooi van vorm zijn. Een regenboog.





______________________
Verkauf Auto Teile

Leeuwin

Ik geniet van mijn lieve kater die ik sinds tien dagen in huis heb.

Palomino

...de tintelende bubbletjes die ik voel als ik achter iemand zwem die borstcrawlt  :D

Liefs,
Palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

klaproos1945

van het leren weer te genieten

veel liefs klaproosje 1945

snowdrop

Citaat van: Palomino op september 24, 2009, 17:57:00 PM
...de tintelende bubbletjes die ik voel als ik achter iemand zwem die borstcrawlt

Lieve Palo, het zegt waarschijnlijk heel veel over mij  :P, maar bubbeltjes in een zwembad van iemand die vlak voor mij zwemt... die vertrouw ik niet erg.  ;D
Groet van Snow (die helaas nooit heeft leren crawlen en altijd schoolslag zwemt - dus misschien is het de kift)

Leeuwin

Mag ik weten waar je dan aan denkt snowdrop?

snowdrop


Julia


Palomino

Lieve Snowy,

Ha ha ha...ik ruik gasbelletjes nog die mijn zoon-inmiddels 21 maar destijds in zijn kleutertijd- in bad liet als we daar samen inzaten  :P:o ;D,
...ik zwem trouwens ook alleen schoolslag en ik vind het zalig :)

Liefs,
Palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

snowdrop

O, ik vind schoolslag op zichzelf heel lekker zwemmen. Ik wentel ook graag om mijn as alsof ik een zeehond ben, maar verder ken ik weinig kunstjes  ;D Het lijkt me best cool om dat te kunnen afwisselen met een flitsend baantje crawl.  8) Maar om daar nou weer voor op zwemles te gaan...
Liefs van Snow

Julia

Van deze prachtige zonnige dag!

Van dit moment omdat ik lekker in mijn vel zit!

Van de spruitjes met stoofvlees (dat nu pruttelt) die ik vanavond ga eten!

Van de wandeling die ik straks ga maken!

Van mijn kattebeest die mijn aandacht opeist en over mijn toetsenbord loopt!

Pink


Julia

Dan sta je in het verkeerde afdeling/topic...  ;D

Pink

#539
Dat hangt ervan af. Misschien geniet ik wel van de foto van de man die deze woorden uisprak. Staat in Happinez and is my kind of guy ;D