Waarvan geniet jij...?

Gestart door palomino, september 05, 2004, 02:55:17 AM

regine



van het feit dat mijn kater snurkt en mijn kitten geluidjes maakt als ze droomt...zoooooo lief!

Pink

#436
Goedemorgen,

Van alles. Vanochtend trainde ik in de tuin en was ik getuige van een fabelachtige zonsopgang. Na het trainen naar de bakker, die gelukkig om 7.00 uur opengaat, om vers brood te halen. Daarna mijn eerste ontbijt buiten dit jaar.

En nu hangt het beddengoed lekker buiten, hangt de eerste was op de lijn, ga ik sporten met aansluitend de wekelijkse koffie met vriendinnen en die nuttigen we vast op het terras.

Een intens gevoel van liefde vult me als ik denk aan nu en een glimlach tooit mijn gezicht.

Pink


Sylvia

Als mijn enige kleinkind, amper een jaar, haar armpjes rond mijn benen slaat en zo 'open' naar me kijkt!

lilith

wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

Palomino

...van mijn eerste echte ateliertje, een zolderkamer op het zuiden met prachtig licht.
Gisteren op straat een geweldige houten werktafel gevonden, van 1.00 breed, 1.80 lang en als je hem uitschuift maar liefst 2.60.
Ik bedacht me (visualiseerde hem ook...), toen ik 's avonds door de regen naar huis liep,dat ik ook nog een eenvoudige kast nodig had...En ja hoor  :)...Een meneer deed zijn deur open en zette  vijf planken en twee staanders voor mij neer  :D
Eindelijk een eigen werkruimte, waar ik ongestoord mijn creatieve gangetje kan gaan !
Alleen nog een stuk zeil op de kop tikken, maar dat zal ook zeker mijn kant op komen. En als dat er is, al mijn spulletjes er heen brengen en aan de slag !  :D

JIPPIE ! JIPPIE ! JÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ !!!

Liefs,
Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

snowdrop


lilith

het is weer voorjaar en mijn man is deze week vrij

heerlijk genieten dus tussen mijn werkzaamheden door  ;D
wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

Pink

Hoi,

Van de overgave waarmee kinderen ons verrassen.

Pink

Opti-Mystique

Citaat van: Pink op april 12, 2007, 19:03:37 PM
...Van de overgave waarmee kinderen ons verrassen...

WAUW... dat wordt nog eens een ti-ta-tekenaar!

:P

Sunchild

Van emoties, alle emoties.... gewoon, het ervaren van...

Het leven is mooi  :)

Palomino

...Van mijn blender. Die sinds ik hem heb aangeschaft nog geen dag ongebruikt is gebleven...Zojuist weer een heerlijke aardbei,framboos, banaan, yoghurtshake gemaakt...Mmmmmm :P

Liefs,
Palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Palomino

...Van de scholen die weer zijn begonnen en zodoende de rust :) die weer in huis heerst...Mmmmm HEERLIJK  :D :D :D

Liefs,
Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Angel Tears

Ik geniet ervan om lol te maken op school, voor een paar uurtjes gewoon verlost van het gezeur van ouders ;)
mjaa, dan beginnen de leraren natuurlijk weer  :-\
elk voordeel heeft zo z'n nadeel xD

xx Mii

Cheryl

Van bijna niks! Ik ben negatief, down en pessimistisch en ik kan van weinig genieten, heb altijd weer iets aan m'n hoofd!! Heel kl*te want als ik het zo lees bij jullie lijkt het me heerlijk om continu van kleine dingen te kunnen genieten en veel gelukkig te zijn. Dat stukje ontbreekt bij mij helaas haha

Palomino

Hoi Cheryl,

Dat negatieve, downe, en pessimistische is er soms maar vast niet continu...Ik weet zeker dat ook jij kunt genieten  :D !

Liefs,
Palomino

Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.