Waarvan geniet jij...?

Gestart door palomino, september 05, 2004, 02:55:17 AM

lilith

ik geniet nu van de rust en de harmonie die er, eigenlijk altijd, is in huis. De poezels liggen asociaal te slapen op hun kussentjes op de bank. Een lekker borreltje erbij, straks wat doppindaatjes, heerlijk. Mannetje komt ook net achter zijn compie vandaan, nog even samen een afzakkertje en dan lekker slapen.

voor jullie ook veel liefde en rust, pfoeeeeeeeeeeeeeeeeeee

komtie  ;D
wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

Pink

Van thuis, na een korte periode, onverwacht, in het ziekenhuis te hebben doorgebracht.

Het heeft mij maar weer eens met mijn neus gedrukt op het feit dat een goede gezondheid niet iets vanzelfsprekends is maar iets om dankbaar voor te zijn.

Liefs, Pink


Sunchild

Citaat van: Pink op december 13, 2006, 20:28:53 PM
Van thuis, na een korte periode, onverwacht, in het ziekenhuis te hebben doorgebracht.

Het heeft mij maar weer eens met mijn neus gedrukt op het feit dat een goede gezondheid niet iets vanzelfsprekends is maar iets om dankbaar voor te zijn.

Liefs, Pink


Lief Pink,

Hoop dat alles nu goed met je gaat?  :-*

Veel liefs,
Sun


Pink

#423
Hallo Sun,

IK werd opgenomen in verband met een extreem te laag ijzergehalte in mijn bloed. Zo extreem laag dat de artsen mij een bloedtransfusie wilden geven. Omdat ik hier absoluut niet voor ben, heb ik na enig onderhandelen,  kunnen zorgen voor een week uitstel. Voorwaarde was wel dat ik dan opgenomen bleef omdat ik regelmatig flauwviel.

In die week heb ik heel energiewerk gedaan (gelukkig kan dat terwijl je in bed ligt) waarbij ik visualiseerde dat mijn bloed en beenmerg volledig gezond waren en zag ik mezelf volledig vitaal. Ook de groepn die ik normaal gesproken train,  hebben mij steeds in hun energiecirkel opgenomen. En uiteraard kreeg ik ijzerprikken en pillen.

Na een week was mijn ijzergehalte wonderbaarlijk sterk gestegen. Zo wonderbaarlijk dat de artsen het niet geloofden en tot twee keer toe opnieuw bloed hebben afgenomen om vervolgens vast te stellen dat het toch echt zo was. En toen mocht ik naar huis ;D.

Het gaat dus beter maar ik moet mezelf nog een beetje in acht nemen. Ik ben snel moe en kortademig. En op zoek naar de diepere betekenis achter dit geheel. Want bloed is symbool voor vitaliteit dus waar heb ik het weg laten slippen.

Pink

Opti-Mystique

Citaat van: Pink op december 14, 2006, 13:21:39 PM
...Omdat ik hier absoluut niet voor ben...

Mag ik vragen waarom niet?

Pink

#425
Hallo Opti,

Uiteraard  mag je dat vragen.  Louter fysiek gezien importeer je iets dat lichaamsvreemd is. Niet van jou. Bij een bloedtransfusie kan je dan ook allerlei afstotingsverschijnselen krijgen die er nou niet direct voor zorgen dat je je beter voelt. Alleen daarom al ben ik van mening dat je hier alleen in sterk levensbedreigende situaties toe over moet gaan en dat was volgens mij niet aan de orde.

Los daarvan ben ik er ook van overtuigd dat je met het importeren van het bloed van iemand anders ook bloedkarma mee importeert. Iets waar ik ook niet op zit te wachten.

Pink

Opti-Mystique

#426
Citaat van: Pink op december 14, 2006, 14:53:03 PM
...Los daarvan ben ik er ook van overtuigd dat je met het importeren van het bloed van iemand anders ook bloedkarma mee importeert. Iets waar ik ook niet op zit te wachten...

Je laat het klinken alsof je er bij voorbaat vanuit gaat, dat dit een "slecht" karma is. Dat ben ik niet van je gewend...

En je zou je ook kunnen afvragen, waaróm je op een punt komt dat je juist in meer of mindere mate iets nodig hebt dat niet van je fysieke zelf is... Waarom zou je puur en alleen op jezelf aangewezen zijn? (lees:)

Citaat van: Pink op november 27, 2006, 17:45:29 PM
...Is het niet zo dat afgescheiden zijn de grootste illusie allertijden is en de ommekeer komt op het moment dat we verbondenheid in alles[/u] zien...

Liefs, Dolf

Sunchild

Citaat van: Pink op december 14, 2006, 13:21:39 PM
In die week heb ik heel energiewerk gedaan (gelukkig kan dat terwijl je in bed ligt) waarbij ik visualiseerde dat mijn bloed en beenmerg volledig gezond waren en zag ik mezelf volledig vitaal. Ook de groepn die ik normaal gesproken train,  hebben mij steeds in hun energiecirkel opgenomen. En uiteraard kreeg ik ijzerprikken en pillen.

8) 8) 8)

Citaat van: Pink op december 14, 2006, 13:21:39 PM
En op zoek naar de diepere betekenis achter dit geheel.

Lief Pink,
Misschien mag ik je dienen, door een stukje voor je te schrijven? Dit met de kans, om meer helderheid te verwerven. Dan schrijf ik het stuk vanuit mezelf en wie weet haal je er herkenning uit....

In ieder geval stuur ik je mijn liefde toe,
:-*

Ricca

Lieve Pink,

Wat mooi dat je op deze manier aan je eigen herstel hebt gewerkt en werkt. :)
Van harte beterschap.  :-*

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

Ricca

Hi Dolf,

Het karma in transfusiebloed is niet noodzakelijk slecht, maar is wel iets heel persoonlijks van de donor. Hoort bij zijn/haar levensdoel.

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

lilith

Citaat van: Pink op december 14, 2006, 13:21:39 PM

ik visualiseerde dat mijn bloed en beenmerg volledig gezond waren en zag ik mezelf volledig vitaal. Ook de groepn die ik normaal gesproken train,  hebben mij steeds in hun energiecirkel opgenomen. En uiteraard kreeg ik ijzerprikken en pillen.
Pink

dit is toch mooi, eerst erin geloven en dan zal je het zien

prachtig bewijs voor hoe sterk gedachtenkracht is.

Alleen de term bloedkarma, daar heb ik nog nooit van of over gehoord, kunnen jullie me daar iets meer over vertellen.

Trouwens lieve Pink, wat fijn dat het nu beter met je gaat.

Zet je deur maar open want pppppppppppppffffffffffffffffffff

hier komt heel veel liefde en licht naar je toe.

beterschap en welkom thuis

liefs lilith
wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

Palomino

...Ik geniet van de storm  :D

Liefs,
Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

regine



Prachtig, hé!

Geniet er ook met volle teugen van! GEWELDIG!

Palomino

Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Pink

Hallo allemaal,

Ik geniet ook van de storm. Heb net het record achteruit fietsen verbeterd maar ben nu veilig thuis......ennuh ik had via boekwinkeltjes.nl ....het boek gesprekken met de natuur besteld en dat lag net in de bus. Ga dus heerlijk met een kop thee op de bank eens kijken wat die storm ons wil vertellen

Pink