Waarvan geniet jij...?

Gestart door palomino, september 05, 2004, 02:55:17 AM

Blackdragon

tijdens een bom rooster duren de lessen 40 minuten ipv 50 minuten.
dit heet zo doordar er een tijd terug een bommelding was op een school. daarna wouden ze alle lessen nog wel hervatten dus hebben ze ze verkort.

grtz mathijs

Muts

#196
nee vogeltje... een bom rooster is als de leraren bijvoorbeeld bijscholing, vergaderingen e.d. hebben en liever niet tot 20.00 op school willen zitten dus doen ze van ieder lesuur 10 min af... zodat de kindertjes eerder vrij zijn en de leraartjes kunnen vergaderen  ;D

edit: dat wat BD zegt :P s hihi

Opti-Mystique

Van jezelf eens ongegeneerd uitrekken......  ;D

palomino

...Heb gisterenavond mijn kappersschaar  ter hand genomen en heb mijn lange haar lekker kort geknipt... :) is erg goed gelukt !Voelt heerlijk,pittig en fris... :D
Liefs Palomino

Pinky

#199
Ik geniet niet alleen maar houd ook intens veel van koken. Zoals nu, voorbereidingen treffen voor het eten terwijl op de achtergrond muziek van Mozart klinkt. Dan het koken zelf, als ik mijn stoofpotje maak dan vullen de geuren van verse salie, verse rozemarijn en laurier mijn huis en vermengen ze zich met de anijsgeur van de venkel die in het stoofpotje zit.

De open haard brandt, ik schenk een glaasje wijn in en dan is daar ineens dat hele diepe, dankbare gevoel. Gewoon zomaar.


Opti-Mystique

#200
Citaat van: Pink op november 28, 2004, 17:30:06 PM
...zoals nu, voorbereidingen treffen voor het eten.....
....ik schenk een glaasje wijn in.....

En tegelijkertijd óók nog kunnen koken. Dames, heren: aanschouw hier een waar wonderkind.... onze enige, echte, eigen, L.......... Pinkerbell

;D

Of wordt hier zojuist pijnlijk duidelijk dat ik als man inderdáád maar 1 ding tegelijk kan????  :-\

Muts

Citaat van: Opti-Mystique op november 28, 2004, 20:36:22 PM

Of wordt hier zojuist pijnlijk duidelijk dat ik als man inderdáád maar 1 ding tegelijk kan????  :-\

dat was mij al duidelijk :P en dan heb ik een vriendje dat af en toe het toch probeert en wat gebeurd er dan.....  :-X hahaha sorry schat ;)

Blackdragon

Citaat van: Opti-Mystique op november 28, 2004, 20:36:22 PM
Of wordt hier zojuist pijnlijk duidelijk dat ik als man inderdáád maar 1 ding tegelijk kan????  :-\

waarom is dat pijnlijk???

ik geniet heel erg van een lange nacht slapen ;)

Opti-Mystique

Citaat van: Blackdragon op november 28, 2004, 20:44:10 PM
waarom is dat pijnlijk???

Tja... ehh... geen idee eigenlijk. Weer wat geroepen zonder na te denken... ;D... Want al kan ik maar 1 ding tegelijk; ik ben er dan ook wel héééél goed in.... ;) ;)

Gtzzz!

Opti-Mystique

Van in een speeltuin op een schommel jumpen en urenlang je gedachten laten gaan, terwijl je lekker heen en weer "swingt".... Hier ben ik wérkelijk nooit te oud voor!!!

palomino

...O.K. Dolf,let's shake hands !!!
Ik schommel dagelijks in het park dat nog geen 10 meter van ons huis verwijderd is...het liefst zó hoog dat de ketting waaraan de schommel is bevestigd op het hoogtepunt niet meer strak staat... ;D en je even los lijkt te komen...Mmmmmmmmmm...Héééééééérlijk  :D :D :D...Pure ontspanning !!!
Liefs Palomino

Pinky

Ik kan intens genieten van het gevoel dat ik op dit moment heb. Het gevoel dat zaken moeiteloos gaan. Het is niet zo dat ik niet tegen punten aanloop die ik graag anders zou zien, het is niet zo dat er minder een appèl op me wordt gedaan, het is niet zo dat ik minder te doen heb, integendeel dit is voor mij een van de drukste perioden van het jaar. De omgeving is niet veranderd maar op de één of andere manier ga ik er zelf makkelijker mee om en kost het mij minder energie. Het voelt allemaal gelijkmatiger en dat is echt heerlijk

lienje

ik geniet van de kleine dingen, een knuffel van een vriend, uitbundig lachen, in de zomer in het gras liggen met de zonnestralen op je gezicht en de natuurgeluiden, absoluut ook koken, op een regenachtige dag mn kot opnieuw inrichten, de geur van gras, het bos, gewoon de natuur.
De strelingen van mn vriend op mn huid, lieve woordjes, lekker lang slapen, in bed eten ...  :)

huntres

ik geniet van de voor pret van sinterklaas, allemaal gekke gedichten en cadeautjes  ::)  ;D

Blackdragon

Citaat van: huntres op december 01, 2004, 17:03:47 PM
ik geniet van de voor pret van sinterklaas, allemaal gekke gedichten en cadeautjes  ::)  ;D

en van het kadootjes uitzoeken voor anderen :P