Waarvan geniet jij...?

Gestart door palomino, september 05, 2004, 02:55:17 AM

palomino

Citaat van: snowdrop op oktober 14, 2004, 00:08:40 AM
            ;D Is misschien wel zo leuk.

....Zeker weten,samen genieten is genieten voor twee en dus dubbel genieten... ;)
Liefs Palo

snowdrop

#121
Helemaal mee eens, Palo! Maar soms zitten daar wat haken en ogen aan... ::) Liefs, Snowdrop. PS: Maar ik vind wel een slachtoffer... ;D ;D

snowdrop

Ben helemaal blij met een schilderij dat ik vanavond heb afgemaakt. Vorige week had ik het er helemaal mee gehad. In mijn ogen was het drie keer niks en ik wilde eigenlijk alleen maar een grote pot Gesso en een flinke kwast om het helemaal onder te tjetten. Nu ben ik héél erg blij dat ik dat niet gedaan heb. Het leven is mooi.  ;)

palomino

#123
Citaat van: snowdrop op oktober 14, 2004, 00:32:14 AM
                  Het leven is mooi.  ;)
...Schilderachtig mooi... :D
  Liefs,Palomino

Julia

#124
Citaat van: Mephisto op september 25, 2004, 11:05:23 AM
In het kader van Astrologie & de steenbok; wat kunnen jullie hier mee?
Commentaar: "de opvolgers van Bacchus waren half bok, half mens".
Wat zou de link kunnen zijn met de steenbok?

Toen Dionysos' schip lek sloeg, scheepte hij in bij schippers die beweerden op Naxos te varen. Maar het bleken piraten te zijn, die in de richting Klein Azië voeren, om hem daar als slaaf te verkopen. Hij werd boos en liet onmiddellijk wijnranken slingeren om riemen, mast en touwwerk, zodat het schip stil lag. Hij verscheen in de gedaante van een leeuw en vulde het schip met wilde dieren. De piraten sprongen in doodschrik overboord en veranderden in dolfijnen. Zonder stuurman voer hij terug naar Naxos en ging aan land.

Ondertussen op Kreta, had Ariadne verblind door liefde, Theseus (uit Athene) geholpen met het verslaan van de afschuwelijke Minotaurus en om uit het labyrint te geraken. Uiteraard tegen de zin in van haar koninklijke familie. Uit vrees voor haar vader, en verblind door liefde ging ze met Theseus mee "het schip in". Na een overnachting op Naxos bleek dat de liefde, niet geheel wederzijds was. Theseus was vroeg in de ochtend weggevaren en had haar slapend achtergelaten. De zak.
Turend over de zee, zag ze hoe het schip verdween aan de horizon. Van vermoeidheid en verdriet viel ze op het strand in slaap.

En toen kwam het schip van Dionysos. Hij vond het slapende prinsesje en was helemaal ondersteboven van haar schoonheid. Hij droeg haar mee en liet haar verzorgen door zijn nimfen. Bij het ontwaken schrok ze van de wonderlijke wezens, die haar toejuichde als de bruid van Dionysos, en ze verzette zich niet....
Bruiloft volgde, groot feest waaraan de hele natuur deelnam. De goden schonken Ariadne een gouden bruidskroon die Zeus later als sterrenbeeld aan de hemel zette.

Beetje late reactie nog, maar als steenbok wilde ik dit natuurlijk wel weten. Daar geniet ik van!
Groet van Juul  :)

palomino

...Beukenootjes zoeken...nou ja zoeken,eigenlik meer rapen want ze liggen in grote partijen onder de bomen...dan openpeuteren en oppeuzelen... :D
En natuurlijk een portie aan Jimmy(Shoontjuhs'ratje) geven en zien hoe hij er op zijn beurt ook van geniet terwijl hij zijn maisgele voortandjes in een guitig bekkie laat zien.
Liefs Palomino

Ricca

Ik realiseer me nu pas dat je een rat en een kat in huis hebt, Palo. Kunnen ze met elkaar overweg? ;D
From Ricca with Love

palomino

#127
Lieve Ricca,
Ja hoor,binnenshuis gaat dat allemaal prima...dan zijn het maatjes...one big family...maar soms laat Shoon Jimmy wel eens in de tuin lopen en dan komt het jacht instinct boven... :o...oppassen dus.
Hetzelfde zie ik met de honden en de poezen die naast elkaar in een mandje slapen maar in de tuin(de natuur) jagen de honden  de katten op... :P

Liefs Palomino

huntres

woooooiej ik kan er van genieten dat ik a.s. zaterdag al weer een halfjaartje heb met manneke  ::)

volgens hem mogen we het nu een steady relationship noemen  ;D

palomino

...Vandaag genoot ik van het feit dat Shona Lee ons digitale cameraatje gedurende een fietskamp op de Utrechtse heuvelrug had verloren...nou ja bij dat bericht genoot ik eigenlijk helemaal niet  :(...
Maar toen ik de politie aldaar belde en vertelde wat er was gebeurd,merk,type etc doorgaf...vertelde men mij dat hij was gevonden... :D...Ik heb inmiddels met de EERLIJKE vinder gesproken en morgen gaan we richting Amerfoort om hem op te halen...met een grote bos bloemen uiteraard... :D :D :D
Liefs, Palo

Vladimir

auch, wat gaaf, tof, fantastisch!
Veel plezier, Palo, véél plezier..
;D

Djeezes

Gelukkig bestaan er nog steeds eerlijke mensen he,
al laat het avondnieuws ons meestal anders geloven..

super voor je Paloke !  :D

Djeezeke

huntres

om maar even verder te gaan op het kerst topic : SINTERKLAAS!! daar kan ik ook van genieten, al die gekke dingen die er worden uitgehaald bij ons thuis, gekke gedichten cadeautjes.

cadeautjes shoppen is alleen al leuk, de dingen die je er bij in denkt hahaha. ben deze vakantie er al meerdere malen op uitgetrokken, hoewel ik me behoorlijk kan storen aan mensen die geen verlanglijstje hebben  :-X hoe kan iemand nou geen verlanglijstje hebben  :o

maar goed, feestdagen zijn over het al gemeen toch wel om van te genieten toch...

palomino

#133
Citaat van: Djeezes op oktober 21, 2004, 03:15:19 AM
Gelukkig bestaan er nog steeds eerlijke mensen he,
al laat het avondnieuws ons meestal anders geloven..

super voor je Paloke !  :D

Djeezeke
lieve Djee en alle andere geinteresseerden...
Daar aan gekomen in  Hoogland,gemeente Amersfoort waren we het adres genaderd en hoefden we helemaal niet aan te bellen omdat zoonlief ons reeds aan een open deur stond op te wachten... :)Wat een lieverd en wat een leuk gezin;het maakte hen helemaal niet uit dat er hondepoep op het zandkleurig kamerbreed tapijt lag... deed men ons geloven:P...dat IK naar binnen had gelopen zoals bleek nadat Shoon en ik beiden onder onze beiden schoenen keken...
On top of everything bleek de vrouw des huizes ook Annelies te heten,net zoals ik ,en de man Erik zoals ik geheten zou hebben mocht de maan ( ;)) mij een jongetje willen hebben maken...zo vertelde mijn moeder mij enkele jaren geleden.
Waar het eigenlijk op neer kwam voor mij en wat ik ook duidelijk heb proberen te maken aan Ferenc en Shona lee...is dat ik het als een beloning voelde voor onze eerlijkheid dat wij door de eerlijkheid van deze mensen onze camera weer terug hebben...ik weet zeker dat het anders zou hebben gewerkt al wij zelf niet eerlijk zouden zijn...Ik voel het als een beloning...! :D!OP en Top genieten dus !!!
Liefs Palo

Ricca

De buitenwereld weerspiegelt jullie innerlijke wereld. Mooi!!!! :D
Voor mij had dit in het avondnieuws gemogen.
Maar ja, journalisten denken meestal dat heel andere zaken Echt Belangrijk zijn...  :(

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love