Dagkaarten Lenormand - Deel 3

Gestart door Chris, februari 01, 2012, 08:50:40 AM

rianna

Citaat van: marianne op februari 05, 2012, 10:03:45 AM
Citaat van: rianna op februari 04, 2012, 08:45:58 AM
goedemorgen allemaal
vanmorgen trok ik deze kaartjes
19 = de toren
20 = de tuin
1=  de ruiter
samen vormen zij 4 = het huis
innerlijk ben ik op weg om harmony in mijn levensloop te krijgen
liefs rianna

lekker rondrommelen in je huisje vandaag hoor rianne....het is weer zaterdag....en op zaterdag mag dat...
heerlijk dagje gehad gewoon een niks aan de hand dagje zaliggggggg
kon het maar altijd zaterdag zijn hihihihi
dank je wel meisie
liefs rianna

dameblanche

ik ga je nu iets vragen?
je man woont te ver van zijn werk, je zou het voor hem aardig vinden als hi korter bij zijn werk zou wonen, maar hoe zit het eigenlijk met jou, los van je partner...
je huisje, je hobby,s je gangetje, jullie gangetjes, de sociale buurt, de winkels....het gangetje van je hondjes, hoe staat het daarmee? :P

rianna

Citaat van: marianne op februari 05, 2012, 10:06:11 AM
Citaat van: rianna op februari 05, 2012, 09:17:44 AM
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
16 = de sterren
1 = de ruiter
20 = de tuin
samen 1 de ruiter
op weg om harmony te vinden waarbij ik me gelukkig voel
liefs Rianna
de sterren geven hoop, hoop op vooruitgang, gedachten dwalen daar steeds naar af.......een instantie zou uitkomst kunnen brengen hierin...............
ik ga even verder kijken voor je rianne, want het kabbelt eigenlijk maar, het komt niet echt van de plek, ik krijg hier de kaart de zon op de kop;
e bent ongelukkig met een situatie, omgekeerd gaan niet alle aspecten van de zon verloren, want je probeert altijd een zonnetje te wezen vor de mensen om je heen, maar er hangt ee nwolk voor de zon, en dan gaan treedt er min of meer verwarring op, ofte wel je kunt je die macht nu even niet eigen maken zegt de aas der staven, die ligt ook op de kop vandaag....de kans de kluizenaar...focus je niet teveel op maar een ding, een ding dat je gelukkig zou kunnen maken???
maar zal het je ook een nieuwe weg gaan bieden????

hoi Marianne
dank je wel voor de mooie aanvulling
ja dat weet je niet van te voren het ga er om dat als we van huis veranderen dat Kees minder moe is elke nacht om 3 uur je mandje uit valt ook niet mee als je over de 60 ben  en ja wat het zal worden weet niemand
toch blijf ik hopen dat er veranderingen komen  waarbij we ons gelukkig voelen allebei
ondertussen  zullen we toch hier ook ons weg moeten vinden en dat lukt aardig  hoewel het wel aan ons blijf knagen 
he tis ook een situatie waar we zelf niets aan kunnen veranderen dat is ook zo
ik heb er echt alles wat in mijn mogelijkheden lag aan gedaan
dus   we moeten ons ook neer leggen bij dingen die gewoon niet kunnen 
dank je wel  hoor hele mooie uitleg
liefs Rianna


rianna

Citaat van: marianne op februari 05, 2012, 10:22:42 AM
ik ga je nu iets vragen?
je man woont te ver van zijn werk, je zou het voor hem aardig vinden als hi korter bij zijn werk zou wonen, maar hoe zit het eigenlijk met jou, los van je partner...
je huisje, je hobby,s je gangetje, jullie gangetjes, de sociale buurt, de winkels....het gangetje van je hondjes, hoe staat het daarmee? :P

weinig sociale contacten hier hoor en mijn hobby's doe ik binnen huis hihih  en de hondjes kunnen overal lopen
nee voor mij is het geen probleem hoor  verre van dat tenslotte zijn w hier ook niet geboren

dameblanche

#95
tuurlijk rianne, ik gun je een nieuw huisje hoor, begrijp me hier niet verkeerd, maar hoe lang moet je partner nog werken? 1  a 2 jaar mischien......? en ee nverhuizing kost geld en energie.....moet ook meegerekend worden
maar dan zal het wel voor altijd zaterdag zijn............................................ :P

assie63

Citaat van: assie63 op februari 05, 2012, 09:43:06 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

1 ruiter-16 ster-32 maan= 13 kindje

helderheid in emoties zorgt voor vooruitgang en nieuw begin

wil je misschien nog even naar mijn kaartjes kijken marianne  ;D

dameblanche

hier ligt iets nieuws op je werk assie.....
maan op je pk geeft de info werkterrein aan.....

rianna

Citaat van: marianne op februari 05, 2012, 10:31:51 AM
tuurlijk rianne, ik gun je een nieuw huisje hoor, begrijp me hier niet verkeerd, maar hoe lang moet je partner nog werken? 1  a 2 jaar mischien......? en ee nverhuizing kost geld en energie.....moet ook meegerekend worden
maar dan zal het wel voor altijd zaterdag zijn............................................ :P
\
hahahaha a;s dat zou kunnen ahahahha
weet je marianne we hebben natuurlijk ook een limiet  mocht er ook dit jaar niks komen dan stoppen we ook snap je
we gaan niet door  van eeuwigheid tot amen  zo blonT ben ik nou ook weer niet  alles word tegen elkaar afgewogen
dank je wel
liefs Rianna

assie63

Citaat van: marianne op februari 05, 2012, 10:04:46 AM
Citaat van: assie63 op februari 04, 2012, 11:19:42 AM
goedemorgen allemaal

29 vrouw -33 sleutel-30 lelie= 20 tuin

er worden deuren geopend ik krijg steun die mij rust geeft

voor deze dame is alle hulp welkom.................
ben wel vrij zelfstandig maar kan altijd wel hulp gebruiken, Dank voor duiding, assie xx

assie63

Citaat van: marianne op februari 05, 2012, 10:34:33 AM
hier ligt iets nieuws op je werk assie.....
maan op je pk geeft de info werkterrein aan.....
och mooi zeg, ben benieuwd, heb wel gesolliciteerd, Dank voor duiding, assie xx

dameblanche

Citaat van: rianna op februari 05, 2012, 10:38:34 AM
Citaat van: marianne op februari 05, 2012, 10:31:51 AM
tuurlijk rianne, ik gun je een nieuw huisje hoor, begrijp me hier niet verkeerd, maar hoe lang moet je partner nog werken? 1  a 2 jaar mischien......? en ee nverhuizing kost geld en energie.....moet ook meegerekend worden
maar dan zal het wel voor altijd zaterdag zijn............................................ :P
\
hahahaha a;s dat zou kunnen ahahahha
weet je marianne we hebben natuurlijk ook een limiet  mocht er ook dit jaar niks komen dan stoppen we ook snap je
we gaan niet door  van eeuwigheid tot amen  zo blonT ben ik nou ook weer niet  alles word tegen elkaar afgewogen
dank je wel
liefs Rianna

ach dat blonde gaat naar bejaarden-blond en dat is grijs.
het mooie ervan is dat  WIJS erop mag rijmen.....
we laten de woorden anijs, patrijs, eigenwijs, en prijs maar even voor wat het is.....

rianna

Citaat van: marianne op februari 05, 2012, 13:46:08 PM
Citaat van: rianna op februari 05, 2012, 10:38:34 AM
Citaat van: marianne op februari 05, 2012, 10:31:51 AM
tuurlijk rianne, ik gun je een nieuw huisje hoor, begrijp me hier niet verkeerd, maar hoe lang moet je partner nog werken? 1  a 2 jaar mischien......? en ee nverhuizing kost geld en energie.....moet ook meegerekend worden
maar dan zal het wel voor altijd zaterdag zijn............................................ :P
\
hahahaha a;s dat zou kunnen ahahahha
weet je marianne we hebben natuurlijk ook een limiet  mocht er ook dit jaar niks komen dan stoppen we ook snap je
we gaan niet door  van eeuwigheid tot amen  zo blonT ben ik nou ook weer niet  alles word tegen elkaar afgewogen
dank je wel
liefs Rianna

ach dat blonde gaat naar bejaarden-blond en dat is grijs.
het mooie ervan is dat  WIJS erop mag rijmen.....
we laten de woorden anijs, patrijs, eigenwijs, en prijs maar even voor wat het is.....
hihihihi
:-\ :P 8) :-X

sweetmami

Citaat van: marianne op februari 05, 2012, 09:50:31 AM
Citaat van: sweetmami op februari 04, 2012, 19:51:31 PM
Hai lieffies! Heerlijk rosig van de sneewpret, weer een heerlijke dag gehad en morgen   weer een leu;e dag voor de boeg...

Hier nog even mijn kaartjes;

De doodskist, wolken op pk, het kruis...

Gezellige kaartjes.... Voel toch een hele nieuwe energie. ???
bevestigd dit met uitroeptekens dat ik er nu echt klaar mee ben hihihi

Xx

geweldige kaartjes sweety, eindelijk eindelijk DE DOORBRAAK, je gaat een kruis trekken over wat op een obcessie begon te lijken

tsja leg ik er een kruis over, haalt er aan de andere kant iemand het kruis weg die weer opduikt??? zo blijven we lekker bezig he...

Nou goed, heb een heerlijke dag gehad! en in die mode blijf ik .. op naar morgen  ;D

slaap lekker allemaal! :-*

dameblanche

rianne....
richt je ook eens op ruilhandelen, is er niemand die van woning zou willen ruilen?????
iemand die in de buurt woont waar jullie zouden willen wonen...???
het is maar wat er even in me opkomt ::)