Topic voor Zigeuner Waarzegkaarten - Deel 2

Gestart door kreeft, mei 01, 2012, 09:25:32 AM

Eveningstar

@Suzy

ik stel me jouw situatie met je man al voor... . Groot protest van jou dan, geloof ik :). Maar ja... als het nu eenmaal goed gaat... dan is jaloezie en ontvoering een mogelijke piste hé ;) .

Het heft in eigen handen nemen in jullie relatie, zou geen kwaad kunnen, geloof ik. Leunt je man op je? Of kan het zijn, dat ie wel veel van je vraagt / verlangt. Letten op je vermoeiheid vraagt je ook aandacht...

Liefs,
Eveningstar



Eveningstar

@Assie

Hoi Assie!

Maken jij en je man jullie vandaag zorgen om één van jullie kinderen? (Als je natuurlijk kinderen hebt hé :) ).

Liefs,
Eveningstar


Eveningstar

Hoi Allemaal,

Mijn kaarten voor vandaag ... 213 gelegd.

Droefheid + Ongeluk + Bericht = Goede Vriend / MC = Bezoek

Vandaag verloopt het een beetje stroef, niet zoals ik het gewild had / wil. Mag ik me aan een goede vriend verwachten, die op bezoek komt???

Liefs,
Eveningstar

rianna

hoi Eveningstar
Droefheid+Ongeluk+Bericht=Goede Vriend / mc=Bezoek
iets zit je niet helemaal lekker
een bericht van iemand die je een warm hart toedraag misschien iemand uit de familie
liefs Rianna

Sweetie

@Eveningstar
ja enorm protest zou mijn stiletto's van mijn voetjes doen en hun kop doorboren hoor
(als ik dan stiletto's aanheb natuurlijk)
hij weegt bijna het dubbel van ik nou ja als hij dan tegen me aanleunt ..... zijn de gevolgen zwaar  :D
dus leun ik maar lekker tegen hem aan
Ik kon uit mijn bedje niet vanmorgen

Dank je Eveningstar  :-*

assie63

rianna
ja, als je kind verdriet heeft, heb je als moeder ook verdriet, maar inderdaad ik laat mij leven niet beinvloeden door mijn ex, dan komt hij van een koude kermis thuis, dank je wel, assie xx


eveningstar
nou ik heb geen man, maar mijn ex heeft mijn oudste zoon verdriet gedaan, door ruzie te maken met de vriendin van zoon, dat maakte mijn zoon heel verdrietig, dank je wel, assie xx

rianna

hoi Eveningstar
wel bezoek gehad  maar er is niet iets voorgevallen waarmee ik me teveel mee liet slepen
dank je wel
liefs Rianna

sweetmami

Hi,

Voor mij vandaag

Bezoek, reis, bericht

:-*

sweetmami

Hi rianna, je hebt even genoeg aan jezelf, je hoeft je niet op te sluiten maar afschermen moet je wel proberen.. Je trekt je teveel aan v anderen...

Hi kreeft, en volhouden vrouw! Maar er komt weer ff iemand opduiken... Maak zelf n keuze... Heb je die persoon nog nodig ;)....

Hi assie, voer geen strijd meer met of over jouw ex, je kinderen leren hem nu zelf kennen.. Geef ze die ruimte, bewaar afstand... Probeer t. dit moet ook gebeuren.

hi suus, mwuhahaha, ga jij en jouw man in een film spelen :p hihi nee gewoon lekker genieten... Ff chillen vandaag....

Hi eef,de dag begon n btje stroef... Maar er word nog gelachen bij jou hoor... Do not worrie hihi..

Xx

Eveningstar

Hi Sweetmami,

Bezoek + Reis + Bericht = Valsheid / MC = Berusting

Of 2 keer nog niet voldoende is, dat er aangegeven wordt, dat je er eens tussenuit mag :) . En ja... van mij krijg je het te horen; ik bericht het je :) .

Je mag je er in berusten en vertrouwen, dat het ok is, ook al geeft het jou geen zeker gevoel.

Liefs,
Eveningstar

rianna

hoi Sweety
Bezoek+Reis+Bericht=Valsheid / mc=Berusting
is er iemand in de familie  waar jij een bezoekje ga brengen naar aanleiding van een berichtje waar je niet helemaal gerust op was
je probeer je niet te druk er over te maken
liefs Rianna

rianna

ja hoor Sweety dat is ook zo
ben zo moe he niet te geloven 
maar ok eer ik een jongetje ben zal het wel over zijn
liefs Rianna

Sweetie

@Sweety
hahahah neeen ik ga niet in een film spelen maar ik ben wel heeeeel blij dat ik jullie kaartjes niet geduid heb in dit topic  :D :D :D :D :D :D

Eveningstar

@Assie

ik duim voor het beste voor jou en je zoon :) . Kinderen kunnen inderdaad een gevoelige plek bij een mama zijn.
Maar kinderen kunnen vaak meer aan dan dat we denken...

Alleszins succes hé.

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

@Rianna

klopt helemaal, maar je eerste zin heeft weinig met de tweede te maken... . Maar beide zinnen kan ik plaatsen.

Dank je wel om mee te kijken!

Liefs,
Eveningstar