Dagkaartjes van Knoekie

Gestart door Knoekie, april 26, 2014, 10:07:35 AM

Knoekie

combinatie ster klaveren zegt dat me iets leuks te wachten staat, in combinatie met de weg, wellicht iets waarvoor ik kies? ster klaveren hond, iets met vrienden? hond hart boek iets leuks wat ik ook nog met heel mijn hart doe en iets van opsteek.... Wolken vosje weer, iets wat voor mij nog niet helder is, en wellicht ook onbekend/ niet vertrouw maar uiteindelijk toch een sociaal gebeuren... Ster Huis Tuin.. succes, toch voel ik me er veilig en met leuke mensen.. een start van een leuke periode? of afsluiten van een wat zwaardere periode?

Sas-8314

allereerst proost Knoekie
op een goed weekend dan maar :)

het feit dat jij jezelf een werkpaard noemt zegt mij dat je wel een nobele werker bent :)
maar dat blijkt voor mij ook al uit de manier waarop jij je toont op dit forum.

gevoelens wegstoppen is een wens
maar lastig aangezien deze persoon jouw hart toch weet te raken ..
de ervaring heeft je iets geleerd over vertrouwen en /of iets met of over vage contacten
en je wilt hier ook naar handelen maar hebt moeite om die keuze te maken.
je probeert dit mogelijk ook nog verborgen te houden of de heer houdt iets verborgen.
(bovenste lijn) Een heer is in zijn manier mogelijk zeer bepalend in jouw leven en zet zijn eigen geluk voorop.
Jij wil dit deze manier van contact niet

Feitelijk een beetje het verhaal wat je dus al zelf aangaf denk ik Knoekie.

ster-klaver-hond
je wil een vriendschap / contact waar jij je goed bij voelt, waarin vertrouwen centraal staat

klaver-hart-weg
als je de weg van je hart daarin niet volgt dan gaat het geluk weer weg ;)

weg-huis-boek
keuze maken, onderzoek doen naar je innerlijk of een leerzame weg volgen

:-*



what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

Ik las ook net dat de combinatie hart vos, valse vrienden kunnen beteken, boek staat idd voor geheimen, niemand weet iets van mij en de heer af, dit wil ik ook zo houden.... (behalve hier op het forum dan lol) tuin kan ook weer staan voor vrienden begreep ik (en wolk vos voor eetverslaving)

Sas-8314

wolk-vos
of een verslaving (slechte gewoonte) in contacten misschien Knoekie ?
maar kan ook zijn beschermen van gedachten, iets niet willen delen
wellicht hetgeen jezelf al aangaf, je wil nog niet naar buiten treden met deze heer, wellicht ook niet met je hele gevoel erin stappen, je open stellen zogezegd uit zelfbescherming, ook vos

:-*
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

zo met lichte hoofdpijn toch maar es dagkaartjes getrokken:

roede berg ooievaar = Kindje
Maantje Klaver Lelie
   Vissen Maan
      Lelie

MC wolken

Eerst maar eens even onder het genot van een douche over denken ;D

Knoekie

Innerlijk conflict met mezelf waar ik maar moeizaam overheen kom, bang dat ik geen geluk meer zal vinden

Sas-8314

en tegelijkertijd weten dat dit onzin is :)
het kindje zit naast de berg ...en de ooievaar stoort zich er niet aan die kan alle kanten op vliegen en weet dat ie vrij is en alle uitdagingen aan kan ...
innerlijke gevoelens en overgave, soms even wachten, de ooievaar deed er 9 maanden over ...
:-*
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

Idd, dat was ook wel mijn gedachte erbij, kind openheid en klaar voor een vernieuwing in het leven.. in de lijn naar beneden komt de lelie ook 2x voor bij het kind.. dus geluk denk ik zo, innerlijk geluk... duurt alleen even, nog steeds wat mistig...

Sas-8314

lelie kan ook staan voor zien
iets zichtbaars
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

Oh wow, ja dat is een goede, ga ik opschrijven in mijn schriftje...... bedankt!! ;D fijne dag, ik ga nu weer een uur  in de auto zitten.... op naar mn werk voor vandaag zucht............

Sas-8314

what defines us is how well we rise after falling

Knoekie


Knoekie

dagkaartjes voor 4/5

Lijkkist vrouw vrouw = Lelie
  Ruiter weg muizen
    muizen ruiker
       Maantje
Magic card boek

Weer allemaal van die dubbele kaarten, ik heb iets geleerd? wellicht over mezelf?? zal me wat teneergeslagen voelen? Ik sta in ieder geval op een kruispunt in mijn leven, want de weg ligt nogal centraal

Sas-8314

heej Knoekie

iets met een vrouw
iets dat weg was en weer terug is
een keuze waar een vrouw blij van wordt :)
mis je iets op je werk ?

lastig altijd die dubbele kaartjes idd
:-*
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

Nee mis volgens mij nix op mn werk, behalve wat vrije tijd dan lol ;D ;D ;D