Dagkaartjes van Knoekie

Gestart door Knoekie, april 26, 2014, 10:07:35 AM

Sas-8314

#240
goede morgen dame :)
nieuwe (werk)dag voor jou, genoeg geluierd ;)

Roede sleutel schip = roede
  Kist Kruis Vos
   Kist Vos
     Weg

Ster...

aandacht op de weg houden
1x roede is goed genoeg, rustig aan dus ...
anders krijg je nog een "botsing of een bekeuring" ..

fijne dag dame  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

Hoihoi Sas,

Moest idd ff aandacht op de weg houden ivm een telefoon die regelmatig kuren heeft terwijl ik zakelijk aan het bellen ben (hands free dat dan weer wel).... maar verder leuke maar drukke dag, laat thuis en doodop, dus even de kaartjes voor morgen omdat ik morgenochtend weer vroeg weg moet en waarschijnlijk geen tijd ervoor heb ;D ;D ;D

Fijne avond alvast en fijne ochtend voor laters...

Zeis wolk ruiter = ooievaar
ster slang hond
   muizen ring
       Vogels

MC brief

Mn onduidelijkheden/ hindernissen worden weggemaaid zo n beetje, zijn wat berichten/ gedachten onderweg welke mij een andere richting op gaan sturen
transformatie mbt mezelf en vriendschappen welke soms wat stress oplevereren, gesprekken wellicht over mijn contract....??? hoop niet dat ze het gaan beƫindigen als ik zo naar de muis en ring kijk....
 

Sas-8314

ik zie er geen kaartjes bij die me aan werk doen denken Knoekie,
zijn ook muizen die in beweging zijn, dus geen tijd hebben om iets weg te nemen ;)

werkse  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Sas-8314

heej Knoekie :)

Zeis wolk ruiter = ooievaar
ster slang hond
   muizen ring
       Vogels

MC brief

als ik op deze heldere ochtend naar je kaartjes kijk dan denk ik pfffffff
het lijkt wel alsof alles elkaar op zit te jagen  ::)
Gelukkig ook een brief en een ooievaar
en een slang die je behoed en helpt om weer meer vertrouwen te krijgen in jezelf,'
dingen worden uiteindelijk weer helder ..

Citaat van: Knoekie op juni 10, 2014, 21:49:50 PM
go with the flow?

oftewel relax een beetje ..
dan kun je nog meer genieten van de leuke dingen die de dag brengt

:-*
what defines us is how well we rise after falling

waterman

Er zit heel veel beweging in je kaarten knoekie vandaag maar wel alle kanten op. brief zie ik hier als een besef en niet als bericht. piekeren over een verbinding (ook ik zie geen kaarten liggen over je werk maar je bent er blijkbaar wel over aan het nadenken of het misschien daarover zou kunnen gaan...muizen-ring)
Er zit ook beweging in je eigen vertrouwen, en iets zegt me ook dat het gevoel van eenzaamheid af en toe weer toeslaat.

Hoop dat je er iets mee kunt Knoekie.

Knoekie

Hoi Waterman

Dank voor je duiding! je sloeg de spijker op zn kop met veel beweging (op het stil staan in de file vandaag na) kantoor, besprekingen, klanten! toch de realisatie dat het bijna einde van mn contract was en ik nog nix had gehoord, hierop gewezen door een collega ;D ;D die het weer onjuist bleek te hebben.... maar goed...... Leuke BBQ gehad bij vrienden, veel gepraat! De eenzaamheid slaat niet toe maar wel de realisatie dat ik dat best geweest ben de afgelopen jaren en het hier ook vanavond met iemand over gesproken ;D ;D Nu word het me af en toe ff zelfs te veel ;D ;D maar ik leer juist weer genieten

waterman

Graag gedaan knoekie. En blij dat je er iets aan hebt gehad.
Succes met je contract ;D

:-*

Knoekie

En de kaartjes voor morgen, en daar is die weer hoor!!! de heer, was em al bijna aant missen mopper

Ooievaar ruiker heer = hond
  boek ruiter zeis
   brief roede
     Klaver
MC Boom

Tja..... succesvolle ommekeer waar ik van geleerd heb, ben mezelf trouw, heb er af en toe nog wat moeite mee.. maar kan gaan oogsten ofzo?? gelukkig dagje, energievol ook wellicht....

nog maar eens even over brainstormen

Sas-8314

plotseling een berichtje van een dame
sterrenbeeld maagd  ;D ;D
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

 ;D ;D ;D ;D waar haal jij dat sterrenbeeld maagd uit dan?? ;D ;D ;D

Sas-8314

what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

ach soooooo *duikt in mailbox*

Sas-8314

je zou je maandlegging eens in combi met je dagkaartjes kunnen bekijken :)
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

ik vind de 36 kaartlegging zooo moeilijk, ben er wel veel over aant lezen ;D ;D dus combineren met dagkaartjes gaat helemaal een opgave worden ben ik bang! alhoewel ik denk dat ik al wel gegroeid ben in spiritueel opzicht de laatste weken ;D ;D

Leuke dag gehad vandaag, leuke klant bezoeken, lekker weer maar verder niets bijzonders...... vanavond maar es vroeg naar bedje voor de verandering ;D ;D

Sas-8314

als ik de dagkaarten achteraf helder heb kunnen duiden dan zoek ik de kaarten op in de grote legging,
hoe precies weet ik ook niet, maar ik zie het er wel in terug  ;D ;D

de grote legging kun je in grote lijnen bekijken of meer gedetailleerd, ook als een soort van stripverhaal als je ze allemaal achter elkaar legt vind ik zelf ;)
maar ik heb ook een grote fantasie  8)
slaap lekker alvast ..
what defines us is how well we rise after falling