mijn dagkaartjes.........

Gestart door Kabouter, december 16, 2013, 06:48:56 AM

Kabouter

Goedemorgen,

Mijn kaartjes zijn:
         Ooievaar-beer-wolken=klavers
                  Maan-berg-kist
                 Ooievaar -vrouw
                        Zeisen

Hmmmm, het heeft te maken met veranderingen voor mij waar ik moeite mee heb.
Emotioneel/gevoelsmatig heb ik hindernissen maar daar komt een einde aan.

Fijne dag,
Carla

Sweetie

Kaboutertje
Ooievaar-beer-wolken=klavers
                  Maan-berg-kist
                 Ooievaar -vrouw
                        Zeisen

Zakelijke veranderingen , discussies die even opkomen , onduidelijkheden en een zwaar gevoel maar het zou over gaan , veranderingen die geblokkeerd staat en je hebt nog heel wat te verwerken , maar straks komen er nieuwe inzichten , je werkt hard om veranderingen door te voeren maar je hebt nog hel wat te verwerken op innerlijk vlak  ( schoppen dame )

Suus  :-*

Kabouter

Goedemorgen,

Mijn kaartjes voor vandaag zijn
         muizen-sleutel-kist=heer
                tuin-boom-kruis
                    ring-boom
                         lelie

Ik maak me zorgen en dat heeft te maken met de heer. De oplossing zorgt voor een totale verandering of is het einde de oplossing?
De relatie zal groeien (of de relatie is niet goed), maar de lelie geeft aan dat alles goed komt?

Goed weekend, Carla

dameblanche

eigen kaartjes interpreteren is altijd moeilijk, je ziet dat je de wens er niet buiten kunt houden.

de boom geeft hier al aan dat er iets niet goed is.
in voorspellende zin brengt de boom narigheid.
in dit geval duidt de ring de boom en het kruis een relatie van betekenis.
jullie duwen elkaar in een hokje en laten elkaar niet genoeg vrij.
een oplossing hierin vinden is moeilijk, omdat het op deze manier zo gegroeid is.
jullie houden elkaars fundamenten in stand.

Kabouter

Goedemorgen,
Mijn kaartjes voor vandaag zijn:
                brief-berg-hart=kruis
                 vogels-ruiker-hart
                   berg-sleutel
                       hond

Er komt een einde aan de hindernissen met betrekking tot mijn hart
een oplossing voor de hindernissen en er wordt gepraat.
Zou de hond ook kunnen staan voor trouw blijven aan mezelf...?? Aan wat ik voel en wil??

Groetjes,
Carla

Eva_84

Hoi Carla,
Je hebt nieuws gekregen via een telefoongesprek over hartzaken. Het gaat over het afsluiten en is niet makkelijk voor jou.
Je ook wat eenzaam voelen. Je zoekt een oplossing om problemen binnen een vriendschap of rond trouw te kunnen overwinnen.
Geef je ook wat feedback over de duidingen? Dat is altijd welkom.
Grts Eva

Sweetie

Kaboutertje,
brief-berg-hart=kruis
  vogels-ruiker-hart
       berg-sleutel
           hond
Een zwaar bericht die je parten speelt , het voelt niet lekker , iets dat wordt afgehandeld of waarmee je iets afhandelt in je gevoel , gesprekken met een dame die je steunt en die je troost biedt , er zijn oplossingen aan de gang maar ze staan nog in wacht

Suus  :-*

Kabouter

ik heb geen berichten gehad over hartzaken, hoewel ik daar wel op zit te wachten  :)
Er zijn absoluut momenten dat ik me eenzaam voel. En ik wil absoluut trouw blijven aan wat ik voel. Niet makkelijk aangezien verdriet, onmacht, boosheid en frustratie af en toe mijn gevoel overheersen. Maar gevoelsmatig weet ik dat ik die ene man niet wil en kan opgeven........dus afwachten.
Dankjewel en fijne zondag

Citaat van: Eva_84 op maart 04, 2014, 10:24:09 AM
Hoi Carla,
Je hebt nieuws gekregen via een telefoongesprek over hartzaken. Het gaat over het afsluiten en is niet makkelijk voor jou.
Je ook wat eenzaam voelen. Je zoekt een oplossing om problemen binnen een vriendschap of rond trouw te kunnen overwinnen.
Geef je ook wat feedback over de duidingen? Dat is altijd welkom.
Grts Eva

Kabouter

Hoi lieve Suus,
Ik heb geen bericht gehad. Mijn vriendin biedt absoluut troost en ik praat heel fijn met haar.
Wat ik denk ik heb afgesloten is het feit dat ik weet wat ik voel en nu zeker weet dat ik wil wachten. Ben koffie wezen drinken bij een vriend die ik vanaf kleinsaf al kende maar al 25 jaar niet meer had gezien en mijn vriendin vroeg of dat misschien iets zou kunnen worden, maar ik voel dat ik dat niet wil. Mijn hart ligt nog bij een ander.
Ik hoop inderdaad dat de oplossingen gaande zijn en er klaarheid komt.
Dankjewel  :-*
Liefs, Carla

Citaat van: Suzy op maart 05, 2014, 10:21:20 AM
Kaboutertje,
brief-berg-hart=kruis
  vogels-ruiker-hart
       berg-sleutel
           hond
Een zwaar bericht die je parten speelt , het voelt niet lekker , iets dat wordt afgehandeld of waarmee je iets afhandelt in je gevoel , gesprekken met een dame die je steunt en die je troost biedt , er zijn oplossingen aan de gang maar ze staan nog in wacht

Suus  :-*

Kabouter

Goedemiddag allemaal,

Vanochtend trok ik de volgende kaartjes:

               schip-hond-boek=roede
                 berg-lijkkist-ruiter
                    vrouw-ruiker
                      klavers

Hmmm, ik heb moeite met leren (studeren) en ik moet daar een andere manier in vinden.
Er is iets met een bezoeker of bericht en ik denk iets negatiefs.
Ik voel me verder heel ok en happy......  ;D

Fijne zonnige dag allemaal!!
Groetjes,
Carla

Sweetie

Kaboutertje,
schip-hond-boek=roede
     berg-lijkkist-ruiter
       vrouw-ruiker
           klavers
De omwenteling die je zou willen maken is geblokkeerd , het gaat niet van een leien dakje , er moeten nog zaken uitgepluisd worden en je hebt er geen zin in om met je neus in een studie te zitten.
Je komt iets te weten van een vriendin , zelf heb je het moeilijk en bent geïrriteerd maar dat verdwijnt wel

Suus

Kabouter

Goedemorgen,

Mijn kaartjes voor vandaag zijn:
            tuin-vrouw-lelie=slang
              kind-muizen-ruiter
                   kruis-hart
                      hart

Fijne dag allemaal.

Groet,
Carla

Lief

Goedemorgen Kaboutertje,

Een mooie vriendschap met een heer wat iets van jaloezie in je omgeving met zich meebrengt.
Het kind piekert wat door een bericht wat het heeft gekregen. Qua gevoel eindigt daar wat.

fijne dag!

liefs, Lief :-* :)

Look for the answer inside your question...

Eva_84

Dag kaboutertje,
tuin-vrouw-lelie=slang
  kind-muizen-ruiter
       kruis-hart
           hart

Ga je samen met je kind ergens heen vandaag? Naar je ouders, ergens buiten zitten? Het kind zit ergens mee, maakt zich zorgen. Kan zich ook wat afzonderen vandaag.
In hartzaken wordt iets beëindigd.
Fijne dag xxx

Kabouter

Hallo allen,

Mijn kaartjes erg vroeg getrokken vandaag..........
         Ring-huis-ruiker-klavers
            Vrouw-kind-roede
               Wolken-hart
                   Lelie
Morgenmiddag maar verder kijken........ :)

@eva en lief....... mijn dochter ging vrijdag naar haar vader. Er zit haar wel wat dwars, maar ik weet niet wat en wacht af in de hoop dat ze er zelf mee komt. Ze pubert nu dus ik trek niet teveel aan haar. In hartzaken is er niks beëindigt maar wel besloten........nl dat ik trouw blijf en wil wachten totdat de heer al zijn problemen heeft opgelost. Dankjulliewel.......

Allemaal een fijne zonnige zondag.