Mijn Week en dagkaarten

Gestart door rianna, mei 16, 2012, 23:00:49 PM

rianna

 :D


rianna

zo Alain ik ben er klaar voor
hihihi

rianna

goedemorgen
vandaag trok ik

Hart+Berg+Roede=Tuin / mc=Maantje
liefdevol de obstakels en de tweestrijd weer tot rust brengen ook al kost het veel emoties

liefs Rianna

Eveningstar

Hallo Rianna,

Hetgeen je graag doet of wil doen, zal waarschijnlijk moeizaam verlopen of gebeuren. het zal ook niet zonder blutsen of builen gaan gebeuren... .
Uiteindelijk brengt het je een mooi inzicht.

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Een heel goeie morgen Rianna,
je bent er nog niet over , je hebt moeite om je hart te openen voor de mensen die rondom je heen draaien
groetjes Suzy

rianna

mijn zigeunerkaarten
Valstrik+Vijand+Huwelijk=Echtgenote / mc=Berusting
er is iemand die me  een valse streek levert  samen met mijn mannetje berust ik daar in
liefs Rianna

Eveningstar

Hé Rianna,

plaats je je Zigeunerkaarten nu ook hier?

Ik heb de mijn nog in het andere topic geplaatst? Hoe doen we dat nu? Past dit je beter?

Liefs,
Eveningstar

rianna

dat moet van Ricca maar ik vind het ook nik sheb ook gevraagd of ze daar een andere oplossing voor zoekt
nu weet je niet wie er  mee doet en we zijn al met weinig

rianna

Hoi Eveningstar
vandaag gewoon lekker rustig aan gedaan  beetje in huis keuvelen beetje tv kijken
mijn dag was perfect
misschien wel tot het inizcht gekomen dat innerlijke rust je uiteindelijk alleen zelf kan creeëren
dank je wel

hoi Suzy
om mij helemaal blott te geven wel ja dat doe ik neit zo gauw als zou moeten
maar vandaag was daar geen sprake van lekerk thuis met mijn mannetje maakt alles goed
dank je wel
liefs Rianna

kreeft

@rianna,
ja,de zigeunerkaarten zouden beetje apart moeten  :-\
het was nu niet dat dat topic overbevolkt was  ;)
anders ook elk apart maar met 'zigeuner' als topicnaam
:)

sweetmami

Hi lieffie, je stelt je open, je inzichten, een nieuwe passie, t heeft zn weerstand maar ook zn gezelligheid.. Xx

rianna

hoi sweey
probeer me zeker open te stellen voor nieuwe inzichten   maar of ik ze opvang zoals ik zou willen is een tweede :)
dank je wel
leifs Rianna

sweetmami

En dat is de weerstand...
Maar spelenderwijs.........
komt ook die verandering sterker!

X

rianna

goeiemorgen allemaal
vandaag trok ik
Boom+Kruis+Toren=Hart / mc=Anker
ik ben sterk genoeg om ergens een kruis over te zetten  ik kom mijn torentje uit en  gooi liefde vol mijn anker uit om houvast te krijgen
liefs Rianna