Dagkaarten Lenormand - Deel 4

Gestart door kreeft, maart 01, 2012, 07:36:25 AM

Sweetie

Hallo Kreeftje
Het vertrouwen die je net had terug gevonden verdwijnt alweer door wat  ergenissen maar je krikt je wel terug op door je optimisme
Grts

dameblanche

#1036


::) aan kreeft


goeiemorgen, grijs en miezerig,

hond 18, anker 35, vos 14,= zon 31
iets wordt opgehelderd kreeftje, een trouwe vriend uit het verleden is niet zo trouw als je in eerste instantie dacht.....

Sweetie

@Arend,
Je blijft maar piekeren over een relatie u verliest daardoor heel wat energie sla eens een ander padje in, je zal je als een visje voelen
Grts

dameblanche

arend....de ring en de weg.....een relatie die twijfelachtig op je overkomt, het knaagt steeds meer aan je.... ;)

dameblanche

voor mij vandaag;
de zon-de tuin en de klaverblaadjes

Sweetie

@Marianne
je voelt je opperbest vandaag je geniet van je omgeving en voelt je daar erg gelukkig bij
grts

dameblanche

Citaat van: Suzy op maart 31, 2012, 10:31:55 AM
@Marianne
je voelt je opperbest vandaag je geniet van je omgeving en voelt je daar erg gelukkig bij
grts
vooral van mijn 7 poezen suzy die hier rondtaffelen, daar kan ik toch zo intens van genieten, en allemaal zijn ze anders van uiterlijk en van aard....thanks :-*

heijdenv

#1042
7 poezen, wauw, een echte catwoman dus  :)

Voor het eerst lenormandkaarten getrokken,

17 de ooievaar = verandering (verhuizing?)
29 de dame=ik
5 de boom=ziek

Samen 6=wolken. Dokter?

Grs, Vicky

Alain

Goede middag iedereen,
aan allen die een duiding hebben gedaan, ik dank je hiervoor. ( beter laat dan nooit):D.

voor vandaag,
26 het boek, 34 de vissen op pk, 31 de zon= 19 de toren

nieuws over winsten en geluk,...
groetjes,
Alain

dameblanche

vicky, je kunt er bij de lenormand vor kiezen net als bij de tarot om de signaalkaart of tewel je persoonskaart eruit te nemen en daar dan 3 kaartjes op te trekken.
de eerste kaart leg je links naast de pk, de 2e kaart rechts en de 3e kaart op je persoonskaart[pk]
dus geen paardekracht :P

hier dus een geheel andere combi waar de dame een eigen interpretatie meekrijgt......
door zelf de touwtjes in handen te gaan nemen, geef je aan dat je openstaat voor veranderingen, dingen die niet goed zijn, die niet goed voor jou zijn en die blokkeren in je energie...hierwrdt ook aangegeven dat je bewegingsgestel eronder te lijden heeft....doordat eigenlijk energie blokkeert....


dameblanche

26 het boek, 34 de vissen op pk, 31 de zon= 19 de toren

vissen geeft vermeerderingen aan..is dus een positieve kaart alain.....
de zon geeft ophelderingen aan wat betreft documenten van een instantie....
waarschijnlijk krij je nog wat geld terug van een instantie....

arend

Bedankt Suzy & Marianne. Inderdaad er knagen wel meerdere relaties aan mij, toen ik die ring zag dacht ik maar allé ik ben toch maar alleen lol, maar ja kunnen ook andere relaties zijn natuurlijk, een ander pad opgaan zal me idd als een visje in het water doen voelen, negatieve polen/mensen best mijden denk ik dan, ze 'vreten' idd als muizen aan mij en mijn ziel.  :-*

rianna

@Suzy
nee niet koppig geweest heb ik de puf niet voor hihihihi
en totaal geen energi  even bijtanken
dank je wel

@Marianne
nee ben niet ongerust wel erg ongeduldig
ziek zijn is niets voor mij
en ja ik geloof zeker dat het niet voor niks is
misschien vallen er wel wat puzzelstukjes als ik eens bij me zelf ten raden ga
dank je wel meiden
leifs Rianna

Sweetie

@ Alain
het lijkt of je geld van iets krijgt
grts

dameblanche

ja arend, je hebt zo veel relaties, zelf schoenen hebben nog een relatie met elkaar, de ring ligt hier links dus dat stelt ook een andere relatie voor............................ ;)