dagkaartjes van Sas

Gestart door Sas-8314, maart 11, 2014, 09:40:54 AM

yoga

 MUIZEN  BRIEF  KIND  =  BRIEF
           VOS     HUIS    HUIS
               HOND   KIST
                     BOEK
MC= TUIN

brief doet me ook beetje denken aan realistisch blijven, laat zien wie jij bent, jezelf, met de huisjes erbij doet het me nog meer denken aan, kijk eens binnenin wat voel jij? wat zou je liever verstoppen?
wat knaagt er binnenin je? maak er eens bewust tijd voor...meditatie komt er in me op het gaat je rust geven

fijne dag sas

liefs
yoga

Audrey

Goedemorgen Sas,

Bericht over centjes dat nieuwe perspectief biedt.
Voorzichtig vooruitgang ergens in boeken, of een gevuld huis vandaag.
Om de tafel met een bekende zitten voor een open gesprek

:-*

Sas-8314

#1232
heej lieve dames :)
dank voor jullie duidingen :)

@Yoga  wat knaagt er aan mij .. momenteel dat het internet er hier al een paar dagen uit ligt :(
meditatie is niet echt mijn ding, maar heb wel wat meer geslapen, wellicht komt dat een beetje op het zelfde neer voor mij qua uitwerking ;)


KRUIS MAAN HEER = HART
    MAAN  HART  STER
         TUIN   HUIS
               HART
MC= HART

??? iets teveel hartjes als je mij vraagt  ;D
het zegt me ook even helemaal niets ..

fijn weekend alvast  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Audrey

"Iets teveel hartjes", zegt het wandelende hart.  ::)

Je krtjs:

Denk dat je mbt een hartkwestie je mannetje staat ook al voelt dat wellicht anders aan.
In de avonduren een mooie uiwisseling vanuit het hart, of duik je een bepaalde spirituele materie in?
Met of zonder internet, denk dat het vandaag een fijne hartsdag voor je wordt. Je geniet ergens van.

:-*

Sas-8314

nou ik wacht vol smacht ;)
thanks voor je duiding Audrey  :-*
what defines us is how well we rise after falling

dameblanche

teveel hartjes, teveel emoties  maar je trekt er ene kruis over,  naar de buitenwereld doe je je beter voor dan je je voelt, van nature ben je een depressief mens, je probeert je gedachten steeds om te buigen hetgeen je wel beter lukt in de lente en in de zomer als in de herfst en in de winter.

Sas-8314

Citaat van: marianne op december 06, 2014, 18:38:22 PM
teveel hartjes, teveel emoties  maar je trekt er ene kruis over,  naar de buitenwereld doe je je beter voor dan je je voelt, van nature ben je een depressief mens, je probeert je gedachten steeds om te buigen hetgeen je wel beter lukt in de lente en in de zomer als in de herfst en in de winter.
thanks voor je duiding Marianne :)
roept bij mij toch wel iets van weerstand op, wellicht is dat je woordkeuze, depressief mens van nature daar kan ik niet echt in volgen, heb zo mijn moods maar daar dan in de regel dan ook wel mijn redenen voor en zie juist mijn aard meer als de optimist, de pessimist is eerder een realist in die zin.  Ik blijf een maagd :)
'Winter depressies' daar zijn er veel mee besmet, de zon werkt nu eenmaal enerverend:)

zo nu de kou in brrr :(
fijne dag  :-*
what defines us is how well we rise after falling

yoga

KRUIS MAAN HEER = HART
    MAAN  HART  STER
         TUIN   HUIS
               HART
MC= HART

wat een hoop hartjes zeg  :) dat is er toch nooit teveel denk ik dan
denk dat het vooral over gevoelens gaat, je probeert er iets te standvastig in te blijven en dat lukt niet altijd, misschien even tijd om een H. A. R. T ademruimte sas?
voor mij voelt het zeker niet negatief aan, vooral je sociale contacten kunnen worden uitgebreid

liefs
yoga

waterman

Goedemorgen Sas

ik heb bij die hartjes juist meer het idee dat je een heel groot gevoelsmens bent en dat je veel vanuit je gevoel redeneert. Maar soms mag je ook even je gevoel opzij zetten en je ratio laten gelden.
Je moet weer even thuiskomen bij jezelf lieve dame.

Fijne dag

Sas-8314

heej lieve dames :)
thanks voor de duidingen :)
ik ben wel een rationeel mens, heb meer het idee dat ik me teveel laat 'lijden' door mijn gevoelens ;)
eigenlijk weet ik het ook niet wat ik ben  ;D ;D
van alles wat gok ik zo ;)
Ik ga er eens over nadenken :)
weinig sociaal gebeuren deze dagen pff voel me best geïsoleerd zonder internet en ook het weer zit niet mee :(
Geen idee hoelang het nog gaat duren pff niet handig maar klagen heeft zo weinig zin dus ik maak er maar het beste van :)
nieuwe kaartjes
vraagstelling wanneer wordt het internet hier gefixt ????
online getrokken ..
schip toren sleutel = toren
    weg  ster   ster
      klaver maan
          vissen
mc= ster

zou bijna denken dat het probleem wordt opgelost,
maar door de toren zou het zomaar ook nog lang kunnen duren :(
Jullie visie is zeer welkom :)

fijne avond / dag
ik ga weer snel naar mijn warme kacheltje :)
:-*
what defines us is how well we rise after falling

Audrey

Hey Sas,

Denk dat je a.s. vrijdag weer op het internet zit en dat donderdag men er nog aan werkt.
Maar let's hope dat je potjandorie morgen gewoon weer kunt surfen met bikini en al. :D  :-*

Sas-8314

de bikini blijft nog even in de kast Audrey  :(
naar het schijnt mag ik blij wezen als ik ergens volgende week weer online ben :(
Begin al afkickverschijnselen te krijgen pff
:-*
what defines us is how well we rise after falling

Audrey

Nou ja, zeg. Sue-en die gasten. >:( ;D
Houd nog ff vol.  :-*

waterman

Tegenwoordig ben je echt onthand zonder internet.
Hoop dat je snel weer verbinding hebt Sas, al is het nu  :-*wel een kans om lekker tot rust te komen ;D

Sas-8314

heej dames :)
@Audrey pfff als het zinvol zou zijn zou ik het niet nalaten ..
@waterdame, echt rust krijg ik er niet van, heb internet toch echt nodig om mijn werk naar behoren te kunnen doen :(

nieuwe online kaartjes :)

BOEK  HUIS  KIND  = SLANG
    LELIE  O'VAAR TUIN
      ROEDE  RUITER
           VOGELS
MC= SLEUTEL

??? ben even blanco
later nog maar eens kijken :)
fijne avond / (werk)dag  :-*
            V
what defines us is how well we rise after falling