dagkaartjes van Sas

Gestart door Sas-8314, maart 11, 2014, 09:40:54 AM

yoga

  VISSEN  BRIEF   RING  =  VOS
           RING   STER   SCHIP
              BOOM   TOREN
                    HART
MC= VOGELS

even proberen sas  ;)

ster in je middelpunt, jouw idealen, maar ook harten 6 ' periode van twijfel
ik zie de ring en schip ernaast liggen,
jouw wensen, jouw idealen die een andere koers willen varen,er komt beweging in de situatie, met up en downs,
zoals dat gaat met ons bootje,
2 keer ring zie ik ook, afronding van...
boom toren
hart

de klim naar... de stem van je hart zoals ik je al zei deze week

fijne dag  :)

Sas-8314

dank voor de duiding Yoga :)
idd er komt beweging in de zaak ..
de stem van mijn hart heb ik gevolgd, vanavond mezelf maar uit mijn toren getrokken en een avondwandeling door het bospark gemaakt, energie laten stromen, bevrijden van mijn gedachtes.
Het werkt altijd, maar dat wat werkt roept ook vaak weerstand op :)


  nieuwe kaartjes ..

  HART  SCHIP  VISSEN  = RING
     BRIEF   RUITER  MUIZEN
            HEER    HART   
                   STER
MC= RING

weer de ring ring combi  ???
wellicht een gemist telefoontje ..
of meerder email berichten, met werk te maken
de komst van meer muizen ;)
het was vandaag ook wel 'verdacht' stil ..

22:22 is het nu
op de goede weg denk ik dan ;)
:-* :-*
what defines us is how well we rise after falling

waterman

Hoi Sas

Wat je kaartjes mij nu zeggen
HART  SCHIP  VISSEN  = RING
     BRIEF   RUITER  MUIZEN
            HEER    HART   
                   STER
MC= RING


Hart schip als een bericht dat nog even onderweg is, ik heb in dit geval da meer het gevoel/besef (brief) van dat het nog heel even duurt voordat je iets definitief accepteert, EN dat dat iets te maken heeft met een bepaalde verbinding.
Bepaalde gedachtes in je hoofd (iets knaagt aan je) en er komen nog meer vragen.
Je zal stevig in je schoenen moeten staan om je dromen en wensen op dit gebied op te geven (geen idee waarom ik dit nu typ maar zo voelt het althans voor mij)

Nou voor zover maar weer ;D
Fijne week alvast sas

Sas-8314

#1143
dank voor je duiding Waterdame :)

Citaat van: waterman op november 09, 2014, 22:42:00 PM
Je zal stevig in je schoenen moeten staan om je dromen en wensen op dit gebied op te geven (geen idee waarom ik dit nu typ maar zo voelt het althans voor mij)

Je bedoeld zeker dat bepaalde gedachtes hardnekkig zijn ..
daar zou je dan zeker gelijk in hebben ;)

slaap lekker en ook een fijne week voor jou waterdame  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Sas-8314

#1144
@ waterdame,
denk dat de boom-ring ook staat voor de karmische verbinding :(
die zijn hardnekkig ;)
:-*
what defines us is how well we rise after falling

waterman

#1145
Goedemorgen sas

je verhaal is heel herkenbaar. Hoe meer je meemaakt hoe sterker je er door wordt (over het algemeen :-) gezien mijn eigen ervaringen).
Dat afstand nemen is bij mij gelukkig al een tijdje gelukt door voor mezelf te beseffen dat ik hem niet zozeer mis in de liefde (ik verdien namelijk wel iets meer in de liefde). maar dat ik hem wel mis als de persoon. Wat er nu voornamelijk nog spookt is het onbegrip in de manier van handelen achteraf, die ik niet van hem verwacht had en die ik dus graag had willen uitpraten. Dat is iets wat ik nooit zal begrijpen.

Inmiddels heb ik me er bij neergelegd dat het contact er tussen ons nooit meer zal zijn, aparte is wel dat mensen in mijn omgeving nu beginnen te zeggen dat er nog wel een keer contact zal zijn tussen ons (komt ook vaak in een duiding terug die iemand anders voor me doet.). Niet nu maar over een tijdje ??? Dat gevoel had ik vroeger ook maar nu heb ik dat niet meer.
Ach we zien wel wat er gebeurt. Inmiddels zou ik heel graag een nieuwe relatie willen maar probeer dat even los te laten.

Het komt goed sas, het duurt even maar uiteindelijk :-*

yoga

@ waterdame doet me deugd om te lezen dat jullie ook zo moeilijk hebben om
Los te laten, vooral het deel van dat je hem niet mist voor de liefde maar hem als persoon klopt voor mij ook!
De gedachten zijn sterk en komen af en toe weer de kop op steken, heb zo gevoel dat alles veel tijd nodig heeft voor het te kunnen plaatsen, er is een litteken gevormd en als je van nature gevoelsmensen bent dan is dat niet altijd zo vanzelfsprekend om dit los te laten

Ik alvast ook eens proberen nog te duiden maar denk dat waterdame weer heel duidelijk was  :)

Hart schip. Vissen.   = ring
Brief.  Ruiter. Muizen
Heer hart
Ster

MC.  Ring

Hart  schip. Vissen
Je hartje zit duidelijk op of in water, het is alsof je gedachten te glibberig zijn om ze te kunnen vastnemen
En steeds maar op en neer gaan zo ook met de ruiter , ik voel heel veel golvende bewegingen hier bij
Je hebt dingen voor ogen, maar het draait een beetje rond jouw, tijd om het eens vast te pakken en het anker te laten zakken denk ik

Fijne dag

Sas-8314

Dank voor de duidingen dames :)

@Yoga ... het is dat ik meen te begrijpen wat je bedoeld met
Citaat van: yoga op november 10, 2014, 09:04:13 AM
@ waterdame doet me deugd om te lezen dat jullie ook zo moeilijk hebben om
Los te laten
Het zal wel de taal barrière zijn ;) zoals je het namelijk schrijft doet het me denken aan leedvermaak  ;D
Denk dat je de herkenning op zich bedoeld, zien dat je niet de enige bent die worstelt .. en dat klopt.

@waterdame
tja verwachtingen ... het gebied van teleurstellingen.
Leren verantwoordelijkheid nemen voor degene die we zelf op ons afroepen.
Het is niet dat dingen achteraf pas te zien zijn, het is het moment waarop we het helder willen zien,
de zon is aantrekkelijk maar verblind ook ..

  nieuwe kaartjes ..

  HUIS  HOND  RUIKER = ZON
     WEG    BRIEF   HUIS
          KIND     ZON
                  HUIS
MC= MUIZEN

ik zie er meer energie in :)
ook een berichtje / bezoekje van 1 of meerdere dames
positieve berichtgevingen ..
geloof dat het in ieder geval geen slechte dag zal zijn,
weinig onrust, of ik ben er inmiddels meer aan het wennen ;)

fijne (werk)dag  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Sas-8314

idd een bezoekje van 2 dames,
vanuit daar ook wel positieve berichtgevingen.
De verwachting dat het geen slechte dag zou zijn daar stoei ik nog een beetje mee,
vond het eigenlijk een enorme K** dag maar het zou erger kunnen dus ik mag niet klagen ;)
Weinig onrust was op zeker een wensgedachte, het er aan gewend zijn ook pff blij dat de dag weer om is ;)
die schuif ik naar morgen toe :)

eens kijken wat de nieuwe kaartjes me gaan brengen ..

  VOGELS  TUIN   ROEDE   =  SLANG
          MAAN   ZON   HOND
               BRIEF   KIND
                     HUIS
MC= ZON

de vogels - maan doen me denken aan stemmingwisselingen ..
vogels - slang - zie ik als gedachtekronkels, mogelijk ook een (lang) telefoongesprek of beide.

zon-roede doet me denken aan me ergens voor in willen zetten, weten wat ik wil
maar de slang maakt het ook een beetje grimmig, wellicht maak ik mezelf iets (te veel) wijs :)

slaap lekker en/of fijne (werk)dag  :-*
what defines us is how well we rise after falling

yoga

  VOGELS  TUIN   ROEDE   =  SLANG
          MAAN   ZON   HOND
               BRIEF   KIND
                     HUIS

Zon

Zonnetjes schijnen zo heerlijk bij jouw 😊
Je blijft je eigen gevoelens trouw, je moet een belissing maken dat beetje herrie bezorg enook wat weerstand maar eens je beslist hebt voel je je beter in je vel
Dus doen denk ik zo

Yoga

waterman

Hoi sas

even zonder je eigen duiding te lezen:

Er is iets dat voor een soort van "opwinding" gezorgd heeft. Er is iets wat je spannend vind? Maar is zie er ook een klein beetje verdriet in. Wel denk ik dat je jezelf een beetje om de tuin leid ergens mee. En volgens ij besef je dat zelf ook wel alleen wil je je er nog niet helemaal aan over/toegeven.
Maar je hebt zoveel in huis, laat dat zonnetje schijnen en ga genieten.

Hoop dat je er iets mee kan.

Mikal

Ik kan er weinig van maken maar doe toch een poging.

Daar komen de vogels die even lekker willen neerdalen in de tuin om tot rust te komen. Maar daar wordt roet (roede) in het eten gegooid door de slang. Vandaag wordt niet helemaal zoals jij dat in je hoofd had. Niks rust, zeker niet met 2 zonnen die bruisen van energie. Volgens mij wordt het geen vervelende dag maar dingen lopen gewoon een beetje anders dan voorspelt.
Maan-zon, 2 tegenpolen en met huis-kind-hond-slang zou ik zeggen; bewaak je eigen grenzen en laat daar niet overheen gaan.
brief-zon-roede, je laat je niet zomaar uit het veld slaan.

Sas-8314

hallo lieve dames :)
dank voor jullie duidingen  :-*

@ Yoga en waterdame
ik heb ook steeds de neiging om te denken dat ik een andere weg moet belopen, beslissingen moet maken, iets niet wil zien, maar ik krijg het niet onderbouwd ..
Behoud toch steeds het gevoel dat ik me zelf niet zo gek moet maken ..
Ik weet dat er volop energie in me zit, maar momenteel wordt die een beetje verbruikt door de vogels geloof ik :(

@Mikal
de tegenpolen, mooi geduid, zo zag ik ze nog niet
Hoe de dag gaat verlopen daar heb ik geen idee van, ik verwacht niets verder.
De enige hardnekkige wensgedachte is nog steeds dat 'iemand' terug komt op zijn besluit,
maar zo sterk als die gedachte is, net zo sterk is het ongeloof :(
teveel zon, teveel ego. teveel willen ..
Ik kan contact hebben met 'iemand' maar bewaak mijn grenzen, wetend dat ik trouw moet zijn aan mezelf, geen andere keuze hierin heb.

de maan kan ook staan voor de afgelopen nacht (kaartjes zijn gisterenavond gelegd)
waarin ik weer gedroomd heb, weer contact had met mijn ex.
De maan zie ik als ver - werken, de balans terug vinden
Ik heb vaak het gevoel dat er in de nachtelijke uren heel wat gebeurd,
het 'huis' als degene die daar een rol in speelt.

Ik heb begrepen dat de conflicten niet alleen in het aardse worden verwerkt / opgelost,
maar dat dit net zo zeer op zielsnivo gebeurd.

Iemand een mening hierover ?
:-*

what defines us is how well we rise after falling

yoga

@mikal en @ sas
trekken tegenpolen elkaar niet aan?  :)
wat mij dan weer doet denken aan in evenwicht brengen...in de hatha yoga staat deze maan en zon daarvoor
zoals warm en koud, moe en energie
de maan doet me ook denken aan vrouwelijke energie, zeer intuïtief en ontvankelijk;  aangezien de maan ook van invloed is op het water op aarde, beïnvloedt ze ook de emoties die zouden kunnen worden onderdruk (of ook wel in het donkere deel zitten van ons) ;)
de zon zie ik dan meer als de ultieme belichaming van het vuur, het vuur kan vernietigen maar ook zuiveren, en ook wel voor de vernieuwing;
hij wordt in vele religies zelfs vereerd.

liefs yoga


Sas-8314

ik ben ook dol op de zon,
maar het blijft voorzichtig zijn met vuur, heb geleerd dat je niet met vuur moet spelen ;)
Vuur dat reinigt, doet me denken aan alle schepen achter je verbranden.
Er staat geen schip in deze legging, zo ben ik ook van huis uit ook niet ..
Mijn duistere kantje zou dit wel liever willen ;)

Tegenpolen, je ziet het bij karmische relaties,
maar ook in ons zelf, na ervaringen die je raken en dualiteit in jezelf ontstaat.
Op 'hoger' nivo dingen begrijpen en op aards nivo het 'vervloeken'  >:(
Het een kan niet zonder het andere, zal erkend, begrepen moeten worden om het in evenwicht te kunnen brengen ..
weten en toepassen, een wereld van verschil ;D
what defines us is how well we rise after falling