Suzy's dagkaartjes

Gestart door Sweetie, januari 02, 2014, 09:02:03 AM

Sweetie

Och Liefje ..
Vandaag zus en morgen zo .. staat er al 2 dagen in maar kweet niet echt wat het is ..

Bedankt Liefje  :-*

Lief

Toch komt het er, plots! En het wordt succesvol.....

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Ik hoop het , als die kaarten neemt zou je denken dat er iets onmiddellijk zal gebeuren .. staat er al een tijd in maar komt nog niet

Ik hoop in ieder geval dat er zaken komen , vind het stillaan tijd worden
Dank je wel liefje lief  :-*

Eva_84

Hond + Wegen + Vogels = Ster / Zeisen
 Huis - Vissen - Heer
 Klaverblad - Boek
 Heer

De heer maakt keuzes die ook voor jou gevolgen hebben, oa op vlak van geldzaken. Je denkt er veel over na.
Misschien vertelt hij je nog niet alles wat in zn hoofd zit, is hij er zelf nog niet helemaal uit.
:-*

Sweetie

Evake,
Hij heeft nu en dan van die kuren ..  ;D ik hou mijn hart al vast , op dit moment is het nog rustig maar ik zie het ook ... het zal er wel aankomen , ik heb het daar dan altijd moeilijk mee .. hij heeft een idee en boem kan daar uren ..wat zeg ik dagen over vertellen in mijn koppie ben ik dan niet echt mee en moet ik hem achternalopen, het voelt dan altijd aan als een heel kleine meid die aan vaders hand gaat stappen, hij 1 pas en ik 3 .. bijna lopend om mee te kunnen  ;D  maar eens het ook in mijn koppie zit dan stap ik rustig mee .. Ben benieuwd ... de zeis geen de sterren = de schellen vallen van u ogen  :D
De rest kan ik helemaal plaatsen .

Ikzelf heb paperassen moeten in orde brengen  :)
en veel gepoetst vandaag ..
Bedankt Evake  :-* 

Sweetie

Goeie morgen ,
Slang + Vrouw + Boom = Boom /   Lelie
Kruis - Vissen - Zeisen
Vissen - Lijkkist
Wolken

Ppfftt de gezondheid van een vaderfiguur , een ingreep die plaats vind ?
Een einde aan bedrog of aan een leugen , een breuk die definitief lijkt te zijn maar allemaal onduidelijk .. kan een oudere heer zijn .. 

Eva_84

Hihi hij is een naft en jij een diesel, wat langer nodig om te starten, maar eens je vertrokken bent.. moet hij maar snel aan de kant gaan rijden want daar komt Suzy voorbij gevolgen! ;)
Even afwachten wat zn plannen gaan zijn :)

Voor je kaartjes van vandaag, kan het zijn dat je zelf wat last hebt van kwaaltjes? En dat je daarvoor naar een (alternatieve) dokter gaat?
Er gebeurt ook vanalles wat je nogal dooreenschudt, emotionele toestanden. Iets wat wordt afgesloten maar nog niet helemaal duidelijk is. Misschien gaat het om die vrouw op je werk die je verving, het overlijden dat plots heel wat met zich meebrengt.

Liefs  :-*

Sweetie

Whoehahahahaa ja zo gaat dat hahahahaha
Jah  ::)

Ik voel me raar , vind precies niet echt mijn draai , ga veel doen hoor maar komt er niet van hahaha heb het dieseltje in gang getrokken nu zal het wel gaan draaien  :D
Geen dokters .. op dit moment
Ja er is wat afgesloten en nu is het weer kijken en gapen hoe het verder gaat .. inderdaad veel onduidelijkheden , ik weet niet wat er komen zal .. ja .. kan goed zijn , wanneer komt daar dan terug iets uit hé ... mag nu terug heel die papierberg in orde maken om misschien volgende week opnieuw te gaan maar kan evengoed nog 2 maand duren ..
Voel me er niet zo goed bij ..
Bedankt Evaake  :-*

Vlinder

 :-*
Zomaar even he....
Computer was zat he... nu weer beter online
Doe je ook weer eens een tarotkaartje lieve Suus, morgen? ik ook !

:-* :-* :-*

Sweetie

Ooo wat fijn Vlindertje
Ja ik zal straks een kaartje leggen !!

XXX
Dank je voor het bezoek  :-* :-* :-*

Sweetie

Goeie morgen,

Lelie + Kindje + Vogels = Toren /  Ring
Slang - Ring - Zonne
Maantje - Tuin
Ster
Een lelie die me wil misleiden om iets nieuws te laten doen .. ik krijg een nieuw contract en daar zal ik voor opgebeld worden ( kind - ring - toren ) , op gebied van werk kont er een ander voorstel , iets in de omgeving en ziet er veelbelovender uit ( ster ), ik wordt in een ander daglicht gezet ( zon )

Lief

Mooi kaartje Suus :D

Al wat vernomen?
liefs, Lief  :-* :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

nop liefje
Nog niet .. heb tijd , ben rustig hihi

kleurig krijtje

Graag geholpen maar dat doortellen is nog een level te hoog voor mij ! Wel leuk om bij te leren van jullie ondertussen  :D

Maar voor  een poos blijf ik het houden met drie tot ik het goed doorheb


liefs

Lief

Owkee Suusje,

Ineens is het daar.....
Look for the answer inside your question...