mijn dagkaartjes

Gestart door Lief, juli 12, 2012, 20:48:26 PM

Vlinder

Ja lief, hier gaat het gewoon verder, maakt niet uit welke kaarten je gebruikt he,
Opkrabbelen, positief benaderen en er wat van maken, en sommige dingen mogen  ook weg, bijv de manier waarop je iets doet bijvoorbeeld, doe het gewoon eens anders, soms is kan dat al veel  veranderen.

dag lief  :D

Sweetie

Hallo Lief
gesprekken over eenkeuze die je dient te maken
nieuwe inzichten
je krachtig opstellen en knopen doorhakken

Suzy

Lief

Look for the answer inside your question...

Lief

Vraagje. Tijdens het schuffelen vielen er 3 kaarten uit het deck. 1 open 2 dicht. Moet ik deze dan gebruiken? Of moet ik opnieuw schuffelen en dan kaarten trekken??

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

de kaartjes die eruit vallen kun je bekijken deze geven extra belangrijke informatie ..
Liefs
Suzy

Lief

#110
Dank Suzy,

kaarten van 24-07-2012 zijn:

kruis-maan-wolken=klaverblad  mc/boek
   maan-klaverblad-lijkkist
           vissen-zeisen
                lijkkist

3 kaarten die uit het deck erbij vielen zijn kind, anker, huis.

Ik probeer de 1e  vier kaarten.

Einde van een periode, verdriet. Vertrouwen op mijn intuitie. Bepaalde hindernissen nog te nemen.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Een poosje op dat kind-anker-huis zitten kauwen.

Vroeger veel onzekerheid thuis. Heeft nooit als betrouwbare basis gevoeld. Misschien dat ik daar nu juist zo aan hang, al is het een illusie? En komt daarbij dat ik die basis wel voor mijn kinderen wil. Maar ja, dat blijkt dus ook een illusie.

groetjes, Lief
Look for the answer inside your question...

dameblanche

de kaartjes wat uit het dek hier vallen is hetgeen er nu voor je op het programma staat, een nieuwe vorm van zekerheid gaan zoeken en ook vinden, alles staat nu ineens op losse schroeven, nu manlief al vergevorderde plannen had maakt je nog meer onzeker, hoezo vergevorderde plannen denk je bij je eigen, was hi verders zo ontevrden, en hoe heeft hij het dan steeds gezien, waar heb ik in gefaald, waarben ik nu in tekortgeschoten, in feite heeft hij het balletje nu terug geworpen..
jij had nooit echt die knop kunnen omdraaien, as eigenlijk liever in die sitautei blijven hangen, het gaf je zelfs het gevoel de teugels alsnog in handen te hebben..dat is nu doorbroken, je bent geheel verward en weet niet meer waar je staat, lief....
is er niet ergens iets van praatgroep, eventueel maatschappelijk werk, iets waar je nu steun an kunt hebben?

Lief

Hmm, langzaam komt alles op een rijtje Marianne. Kaartjes geven inzicht. Jullie hier. Mijn zoon van 18, wat een zeer wijs kind is. Mijn moeder en een zeer dierbaar manspersoon op de achtergrond.

This ff nog het gevoel van op de wip zitten. Zo'n wel niet gevoel op je maag. Maar in mijn binnenste weet ik waar het eindigt en dat het ook goed is. Alleen zit de angst daar nog een beetje.

Uiteindelijk zal het wel op de pootjes terecht komen. Een mens zoekt nu eenmaal naar zekerheid en die is er nooit.

Het falen wat je duidt is meer tov mijn kinderen. Voor hem heb ikmeer dan genoeg gedaan. Ik had mijn meiden alleen geen gescheiden ouders gewenst. Darrom blijf ik maar doordouwen. Ten onrechte misschien.

Dank voor je duiding. Hier met jullie van gedachten te wisselen werkt echt goed voor mij.

Liefs, Lief😃
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedendag....

Kaartjes voor 25-07-2012

Toren-Roede-Slang= Ruiter  mc/Boek
      Lelie-Hond-Lijkkist
         Vogels-Boek
          Klaverblad

Zo even koffie erbij en dan kijken wat ze vertellen.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Pfff, lastig vind ik deze.

In mezelf vastzitten, tweestrijd. De slang en het boek vind ik dan weer moeilijk erbij...

Lastige kaart vandaag.

Ik ben benieuwd hoe jullie het zien.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hallo Lief

je voelt je eenzaam , argwaan en tweestrijdig in je koppietje , je ziet het ietwat te negatief, geen zorgen maken over dingen die misschien niet gaan plaastvinden
vertrouwen in jezelf om te beginnen
daarna inzichten en een goede afloop ervan zien
Hoop

Suzy


Lief

Dank Suzy.

Ik las dat slang ook energieverlies kan betekenen en dat ik dan goed moet aarden.

Dat klopt wel want sommige dagen ben ik heel energiek en andere hondsmoe. Iemand advies hoe ik het beste kan aarden en moet ik dat dan dagelijks doen? Heb even behoefte om weer goed met de grond in contact te komen.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie


de slang staat ook voor spanning, en vernieuwing

jou aarden .. kijk eens bij algemeen forum --->wotelchakra

Liefs
Suus

Lief

Ow dank je Suzy. Ga ik doen.... :)
Look for the answer inside your question...