Mijn Week en dagkaarten

Gestart door rianna, mei 16, 2012, 23:00:49 PM

rianna

goedemorgen allemaal

Slang+Lelie+Anker=Kruis / mc=Ruiter
ik krijg steun bij de valse dingen die er spelen ik krijg houvast en zet een kruis over dingen
ik krijg een berichtje
liefs Rianna

kreeft

ja rianna, hopelijk kun je dat kruis vlug zetten  ;D

:-*

Sweetie

Goeie morgen Rianna,

Je krijgt hulp om vernieuwingen aan te brengen, je hebt een houvast gevonden en daar geloof je in
Groetjes Suzy

Alain

goede morgen Rianna,
Is er toevallig niet een beetje jalozie...?
je krijgt hulp van een heer om er een einde aan te maken en een houvast te hebben.
xxx

rianna

dank jullie wel voor  jullie duidingen
jaloezie  komt vanuit mijn buurman  ik weet bijna zeker dat hij daarom zo'n herrie maak hij is alleen en  maak het de straat onleefbaar
dat kruis er over zetten komt er zeker aan en  ik krijg wel hulp van boven dat voel ik gewoon anders had ik dit niet vol kunne houden
dank jullei wel
liefs Rianna

rianna

goedemorgen allemaal

Mijn LeNormand kaarten voor 29-5-2012:
ln29 ln22 ln35 = ln14  / mc= ln01
Vrouw+Wegen+Anker=Vosje / mc=Ruiter
er komt een nieuwe weg die meer houvast geef voor mijn gezin ik ga er op uit
liefs Rianna

Sweetie

Hallo Rianna,

op zoek naar je ankertje van de hoop,
Zet je twijfels en je wantrouwen aan de kant om zo het houvast te verkrijgen, laat je gedachten vrij
Suzy

kreeft


rianna

hoi Suzy inderdaad op zoek naar rust  :) en Kreeft geloven in sprookjes is nooit verkeerd een mens moet zijn illusies houden
dank jullie wel meiden
liefs Rianna

rianna

goedemorgen
vandaag ook een floeper en dat is de zon

vandaag trok ik 16 = de ster 33 = de sleutel en 1 = de ruiter

helderheid over de sleutel is in aantocht

liefs Rianna

Sweetie

Hallo Rianna

De zon is van de partij vandaag dus ook je humeur je straalt en doet stralen

vooruitgang en wie brengt de sleutel vandaag
Suzy

rianna

ja ziet er goed uit voor vandaag maar helaas nog geen sleutel hoor dus niet vandaag  de vorige bewoners gaan hem morgen pas inleveren
daarna moet de woningbouw het nog na kijken op gebreken dus het word gauw de 7 de of zo
maar goed wat in het vat zit verzuurt neit he ;)
dnak je wel hoor
liefs Rianna

rianna

goedemorgen allemaal

Roede+Zeisen+Hond=Schip / mc=Tuin
energie wat zijn tol eist  toch vertrouwen houden dat vooruitgang breng en rust
liefs Rianna

Sweetie

Hallo Rianna

onverwachte gesprekken die je vertrouwen geven en waar je vooruit mee kan al gaat het waarschijnlijk wat langzaam

Suzy

Eveningstar

Hallo Rianna!

Hèhèhè.. toch opnieuw even wennen aan het leggen en duiden van de kaarten... . Je bent helemaal uit je ritme en wordt er dan opnieuw ingegooid  ;).

Maar goed... je kaarten... Roede+Zeisen+Hond=Schip / mc=Tuin.
Je focussen op het resultaat... dat is wat je vandaag mag doen, Rianna. Want je resultaat is mooi en ok. De weg naar het resultaat zal gauw, met één ruk, zeg maar, afgelegd worden, omdat je een minder aangename situatie tegenkomt. Maar doordat je trouw blijft aan je zelf en een trouwe vriend naast je of in je buurt hebt, kom je tot het fijne, aangename resultaat.

Liefs,
Eveningstar