Mijn Week en dagkaarten

Gestart door rianna, mei 16, 2012, 23:00:49 PM

assie63



inzicht geven aan een kind wat ergens over twijfled, een gesprek zorgt voor een besluit, assie xx

rianna

hoi Eve
oh  niks bijzonders gehoord van mijn kinderen vandaag  ben benieuwd wat dat zal zijn
wel nieuws gehoord ove rkleindochter  heeft weer een hele erge ooronsteking dat zou het kunenn zijn zit daar over in ja
omdat dat een chronishce kant op gaat er is al van alles aan gedaan oor er af en al maar nu weer die ontseking ja dat baart mij zorgen
dank je wel


hoi arend geen keuze heoven maken wel wat zorgen over kleindochter 
dank je wel

hoi sweety
dat klopt ik was bij de cardioloog en nu waren ze mijn fietstest kwijt dus  daar moet ik nu op wachten dat is inderdaad ontbreken van informatie
dank je wel

hoi suzy
ja zal over kleindochter gaan
dank je wel

hoi assie
gen inzicht hoeven te geven wel gesprekken over mijn twijfels over ene kleindochter 
geen besluit hoeven te nemen
liefs Rianna

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
3 = het schip 33 = de sleutel 36 = het kruis
samen  36 = het kruis
er komt vooruitgang ik krijg oplossingen toegeworpen zodat ik het af kan sluiten
liefs Rianna

Sweetie

Hallo Rianna
heb je weet van vertragingen ??

sweetmami

vertraging ja maar de oplossing komt er wel.. iets meer tijd nog......  :-*

rianna


hoi Suzy
geen idee wat er vertraagd kan zijn
kom er misschien nog wel achter
dank je wel
liefs Rianna

rianna


hoi Sweety
ik wacht het mar af kan het nu nog niet thuis brengen
dank je wel
leifs Rianna

Eveningstar

Hoi Rianna,

ik zie net beweging... beweging in een oplossing, maar daar mag je zelf je wel voor inzetten. Het komt niet van zelf... . Het zou te maken hebben met iets, dat stopt of mag ophouden... maar stoppen of ophouden kan op vele vlakken zich voordoen. Bovendien kan het zijn, dat het "stoppen" / "ophouden" zou mogen gebeuren, maar dat jij het precies nog niet doet... .

Hèhèhèhè...

Nu nog eens naar mijn kaarten gaan kijken, want dat zal wel in dezelfde lijn liggen waarschijnlijk ;) . Merci, om die van jou te kunnen duiden. :)

Liefs,
Eveningstar

rianna



nou dat klopt aardig Eve
ik moet meer bewegen maar dat is echt een probleem
wandelen ok maar waarheen
ik hou er niet van op straat te slenteren zonder doel
ik ga me er voor inzetten als ik verhuist ben voorlopig heb ik nu genoeg beweging in me huis hihihi
dank je wel
lief Rianna

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag had ik een floeper en dat was 35 = het anker
het anker zeg houvast 
ik trok
30 = de lely 2 = de klaver 28 = de heer
samen 24 = het hart
ik voel de steun die me gelukkig maak van mijn mannetje  we hebben een gelukkige relatie
liefs Rianna

Sweetie

Een Houvast Rianna

goede raad brengt geluk die komt van een lefdevolle heer

Suzy

Eveningstar

Hoi Rianna,

heb je hulp of raad nodig, Rianna?
Volgens mij voegen de lelies zich bij de klavertjes bij, om zo een mooi boeket te vormen, vol geluk en steun. En misschien je man er wel voor iets tussen?

Liefs,
Eveningstar

sweetmami

Hi Rianna, over boeketjes gesproken, ga tijdens je wandeling een boeketje plukken, of neem een verrekijker mee en ga vogels spotten, of een hond van de buren lenen ofzo hahaha  ;D
Als je wandelt komt er energie vrij, je moet gewoon even aan het idee wennen,
maar als je een vast moment neemt op een dag, en niet gelijk te hoog grijpt, dan word het eigen.... dan gaat je lichaam stromen, ademing ook de energie vrij maken in je keel, je longen... ik weet dat je nu denkt  ::) maar je zal je er echt beter door voelen.......
als je het nu niet doet, heb je in je nieuwe huis wel een andere reden om het uit te stellen.. snap je.................

wil je mannetje niet de eerste paar keer even met je mee?

:-*

rianna


hoi Suzy
ja mijn mannetje  laat zich niet gek maken hoor dat is de rustigheid zelve
daar hou ik me aan vast
het zal wel goed komen allemaal
dank je wel
liefs Rianna

rianna


hoi Eve
raad kan ik altijd gebruiken  2 zien meer als 1 tenslotte
en ja vandaag een rustige dag  en mijn mannetje steunt mij zoveel hij kan
hij ken zijn pappeheimers he ;)
dank je wel
leifs Rianna