Mijn dagkaartjes

Gestart door Sweetie, mei 17, 2012, 06:55:55 AM

Sweetie

Ik voel me goed maar van dat dubbel geluk  ??? dat moet blijkbaar nog komen
maar ik heb mijn ventje die zoveel meer geluk brengt dan  wa dan ook

Bedankt lieve dames  :-* :-*

sweetmami

suus dubbel geluk is je houvast en de dingen anders zien benaderen, lichter... Enjoy! :-*

Eveningstar

En meteen som je je dubbel geluk op, Suzy...

Citaat van: Suzy op juni 19, 2012, 18:27:09 PM
Ik voel me goed
maar ik heb mijn ventje die zoveel meer geluk brengt dan  wa dan ook

Je goed voelen en je ventje, dat geluk brengt... .
Wat wil je meer, lieve meid :) ;) .

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Oja Eveningske  we hebben nog diepe gesprekken gehad gisteren avond
Dat is mijn lot hé ... dat ventje van mij ... mijn klavertje 4

Sweetie

For today

Ziet er niet good uit

36 kruis - 3 schip - 5 boom = 8 kist   mc / 32 maan

3 schip - 8 kist - 13 kind

11 roede - berg - maantje

Ziet u ... het ziet er nie goed uit

Eveningstar

Als het er niet goed uit ziet, voel je je ook niet goed dan?

Hélaba goede morgen, Suzy!!!  ;)

Ik ga jou vandaag een verhaaltje vertellen ... van een meisje..., dat graag een kruis wilde zetten over de pijnen en het verdriet daarover, dat het had. Er kwam al heel snel schot in de zaak, want ... dat was nodig voor haar gezondheid.
Ze wilde trouwens een nieuw begin, met een nieuwe lei starten.... en dat bracht haar een fijne, waardevolle groei!

Op een dag... deed ze een uitstap... dat was het begin van haar nieuwe start in haar leven... en voelde hierdoor zich als een spelend kind. (of als een jong blaadje... dat kan ook hé ;) maar waar die bok dan gebleven is... dat weet ik niet)
Die nieuwe start nemen, is voor haar niet zo makkelijk, maar het ontroerde haar wel.

Uiteindelijk... eind goed... al goed.
En er kwam een varkentje met een lange snuit... en het verhaaltje is uit ;) .

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

 :D :D :D :D
Hoe mooi Eveningske
Het kruis heb ik al aan de kant gelegd en ik ga er langzaam op vooruit ( het schip) die me doet groeien naar de overkant waar ik dacht dat het nog donker zou zijn
er ligt een waardevol koffertje in het schip en dat heb ik ontdekt ... ik ben zo blij als een kind
ik krijg het waardevol kistje mee omdat ik het gebruiken kan voor onderweg , de roede die zorgt dat alles voor mij opgekuisd raakt om mijn bergtocht te beginnen het licht komt van de maan die mijn padje belicht zodat ik zie waar ik lopen kan ... om de top te bereiken en daar mij op mijn kont te zetten en te genieten van de sterren en de maan daar rust ik uit om de volgende dag gewekt te worden door de zon die lachend en tevreden een blik werpt

Tiereliere luid het vertelingske is uit

;) :)

Dit heb ik nu eens aan jou te danken Eveningske  :-*

Bedankt meid

Eveningstar

Nen dikke hug!

En nog nen dikke  :-* .

Liefs,
Eveningstar

sweetmami

Hiiiii oooohhh nu moet ik hier ook zo een mooi verhaaltje vertellen natuurlijk...

ken je de film van Bambi.. met die hertenoogjes... ahh nee maar om die film kan ik nog steeds zitten huilen... maar die oogjes zijn wel heel mooi.. volgens mij heeft suus namelijk mooie zoete oogjes.. kwam zomaar in me op  ;)

Oke maar suus is geen Bambi... Suus is Yasmina van Alladin in haar paleis.....
Alleen gaat ze niet mee met het straatschoffie of die lelijke oom Yaffaar...
nee maar ze gaat wel even op dat magisch toverkleed op pad en met de geest zo over de lamp fieuww fieuww wrijven... en dan TADAAMMM.....
wat ken ik voor u doen u zegt maar of u knikt haahahahha
(zien jullie het voor je ik namelijk wel, maar ja ik heb een zoontje die voor al die filmpjes zit  ;D dus het is heel vers hihihi)

anyways laat je groeien Suus, laat je liften, in je prachtige paleisje, achter die muren, is van alles eigenlijk, maar goh wat moet je er doen, als je het al hebt....

The fact is het leven is geen sprookje, shit comes on the way......
en laat het je gewoon niet opvreten, het mag eruit, het mag je opluchten, je mag er over denken....... dan kan je lichaam het vervolgens nog verwerken....
en dan je paleis je schat enjoy!!!!
en op dat punt ben je nu. Dus straks lekker met zn allen de zon in...and smile   ;)

:-* :-*

:-*

Sweetie

 :D :D :D :D :D

Ik zie het allemaal voor mij en ja bambi dat was een van mijn lievelingsfilpjes en gehuild dat ik heb  :P

Wat doe ik in mijn paleisje .... heb alles open gezet om te verluchten zodat het naar de natuur ruikt als de boer niet met mest aan het sproeien is  :D
Ik geniet ervan en van het zonnetje  :P

Bedankt dames
Dikke kus en groteeeee knuf  :-*

Sweetie

voor vandaag

26 boek - 35 anker - 9 bloemen = 34 vissen  mc/ 24 hart

25 ring - 8 kist - 7 slang

33 sleutel - 15 beer - 12 vogels

Een nieuwe en vernieuwde verbinding maken door iets al te weten over een houvast wat vermeerdering geeft
Een oplossing en krachtig  staan wat eventueel voor opwinding zorgt

Chris

Innerlijke groei.Je verlaat het kringetje (langzaam) wat je de kracht geeft nieuwe mogelijkheden te onderzoeken.

Gr Chris

rianna

hoi Suzy
er komen dingen openbaar die je houvast geven je voelt je gelukkig bij die vooruitgang
liefdevol sluit je dingen af die je niet lekker zaten
er komt een oplossing over een moederfiguur door gepsrekken
liefs Rianna

Eveningstar

Hoi Suzy,

je "bloemen" doen me denken aan de paus... "bedankt vor die bloemen..." Ik hoor hem het al zeggen. ;)

Je zoekt uit wat je een houvast en vreugde kan geven. Het is eveneens een hartkwestie.

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Jaja ik groei en ik breek uit en kijk uit naar wat me toekomt

Bedankt Chris