Mijn dagkaartjes

Gestart door Sweetie, mei 17, 2012, 06:55:55 AM

Sweetie

@ Alain ikke niet mijn meid wel

@ Rianna,
We zijn ons tuin aan het inrichten en daar kruipt heel wat tijd in dit gaan de veranderingen zijn en  er zijn er heel wat

@Marianne
ja maar dat moet ik altijd wel doen, ze zijn losjes hoor mijn teugeltjes , met de leegte die kan ik goed opvullen hoor hahazal zeker the phone in de gaten houden al weet ik niet of ze gsm mag meenemen, we zien wel
Bedankt Dames en Heer  :)

Eveningstar

En ik geloof, dat ook jij wel een zin hebt in een reisje, hé Suzy! Jouw innerlijke kind wil ook wel wat veranderingen en reisjes maken... .

Liefs,
Eveningstar

sweetmami

Oh wat heerlijk Suus voor haar en wat spannend voor jou! Voor jullie beide eigenlijk!
Jij gaat die tijd wel opvullen hoor  :D ;D Ook jij hebt wat ontspanning en uitjes nodig  :-*

Sweetie

Oja maar ik mag morgen met ventje gaan eten we gaan chinees eten, eten bij de chinees bedoel ik wel
;D,
Nu werken en werken  ;)
Bedankt Dames ;)

sweetmami

Mwuhahahaaa!!!

Geen chinese loempia, doe maar een vegatariese loempia  :D ;D :P

Sweetie

Wie weet wat er daar dan allemaal in zit Sweety,
loepia met krab  :P

Sweetie

For today
Hond- Muizen - kruis = boom

Alain

hey Suzy,

Komt er een einde van een vriendschap?

rianna

hoi suzy
er is een deuk gekomen in je vertrouwen
je wilde er een kruis over zetten en afsluiten
maar de twijfels groeien
liefs Rianna

Eveningstar

Hela Suzy,
toch niets te veel in je loempia's gedraaid zeker?  ;)
Of dacht je... die Eveningstar en haar muizen... hihihi... ikke ook hihihi...

Je kaarten geven aan, dat er in je vertrouwen wat gaatjes komen, zoals in die lekkere gatenkaas ;) . Waar zet je vandaag een kruis over? En wat duurt er lang of is aan het groeien?

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

@Alain
Kzou het nie weten Alain ze zit momenteel met haar kont in de zon te braden gelijk een kieken
dus denk nie dat er een eind aan komt, kunnen gin ruzie maken ook é als we mekoar nie zien

Rianna
Gee n deuken Rianna dus geen kruis ook niet en ook geen twijfels

@Eveningstar

Haha niet te loempia's helemaal niet weg geweest we hadden teveel werk en we wilden wel dat het gedaan was dus ja zal voor volgende week zijn , ben bekaf ,nu vlug badje nemen en naar mijne beddebak.
Geen gaten in mijn vertrouwen, over het werk zetten we kruis over, het zware werk is gedaan hebben veel gezwoegd gisteren en vandaag maar het is af, alleen nog wat kleinere werkjes en ik ben er blij om

Dank jullie allemaal en slaapwel  :)


Sweetie

Goeie morgen ,
17 ooievaar - 16 ster - 7 slang = 4 huis

Verandering via omwegen in ons huis brengt duidelijkheid

rianna

hoi Suzy
de veranderingen worden succesvol omdat er helderheid komt
toch gaat het je innerlijk veel te langzaam
leifs Rianna

Eveningstar

Ha Suzy!

Ga je opnieuw met mijn kaartjes lopen  :D :D :D ! Gisteren waren de ooievaar en de sterren bij mij ook op bezoek  ;).

Enfin, voor de verandering ... je mag een transformatie ondergaan, waarbij je mooie inzichten verwerft en zo makkelijk dingen kan aanpassen of veranderen.

Heel veel succes hé!

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Hoi Rianna
Ja dat klopt inderdaad
bedankt Rianna :)

Hoi Eveningstar
Raar hé T hangt in de lucht zeker  ???  ik heb een deel van je muizen over genomen  :D :D :D

Ik voel het meiske ,die veranderingen
Bedankt Eveningske  :)