dagkaarten Vlinder

Gestart door Vlinder, januari 01, 2013, 13:25:08 PM

Salsafret

Geven en ontvangen in liefde. Het gaat om een proces waar de vaart uit raakt. Het is bijna klaar.

Sweetie

Citaat van: Suzy op januari 20, 2013, 14:52:42 PM
Vlindertje
staven 2, staven 4

In het holst van de nacht is er bezoek geweest van een ander zieltje waar je samen iets mee beleeft hebt .. kweet het klinkt gek en is waarschijnlijk zelfs niet waar  :-\ maar het kwam in me op toen ik aan het typen was , het was fijn en je genoot ervan

Suus

Ooo waar heb ik deze gehaald  :-[

Suus

Vlinder

#92
Susy de kaartjes waren van Mimi  :D


Vandaag de kaart; munten 6 en munten 7.

:D

Sweetie

 :D
ik dacht al zoiets , kopieren en plakken hé Vlindertje  :D

En het strafste is dat mijn duiding klopt voor jou  :D

Dat is kunnen hé !

munten 6 en munten 7.
je voelt je goed , speels en je geniet , geniet van vandaag , stel niet uit

Suus  :-*

Mimi88

Toch leuk om te lezen.. heel leuk zelfs!


Hi Vlinder,

Geven en nemen, iets voor een ander doen en er zelf niets voor terug krijgen.. vind je ook helemaal niet erg, het zal je materieels niets toevoegen maar wellicht wel heel veel energie. Jij ook een hele fijne dag!

XX

Eveningstar

Is ons Soezy aan het flippen? Hélaba Soezy-one alles onder controle  :D ?

Allé nu jouw kaarten hé, Vlinder ...

Geduld en hulpvaardigheid... zijn 2 toepasselijke woorden voor jou vandaag.

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

 :D :D ja ik vrees het , dat vries en sneeuw weer is niets voor mij é , mijn kleine hersentjes vervrieze . van middag aan het praten met ventje en zei : ja heeft die mens vrouwendochters , schiet hij in de lach  ::) dacht nog .. wat is dat nu met hem !  ::) tot hij herhaalde wat ik zie  ;D ja ... tingeling ....


Eveningstar

Ja, mijne lieve schat...dat wordt rusten hé  ;) . Een slaapmutske nodig of gaat het zo  :D .

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

ha die susy, heeft idd een slaapmutsje nodig, of 2 ....

Sweetie

#99
Nee ik slaap niet met mutsje , ik hou niet zo van mutsjes om mee te slapen  :D ;D

Vlinder

Hahahaha nee  ik begrijp het ieder z,n smaak Susy...

Susy, spelen en genieten en vooral niet uitstellen, heb ik gedaan hoor ;D
Eve, geduld en hulpvaardig, mmm geduld niet zo nodig gehad, maar hulpvaardig altijd wel hoor
Mimi, ja energie van alles wat hier boven staat... heerlijk

Dank jullie wel :D

Salsafret

Wat leuk, twee opvolgende kaarten. De 6 en d 7. Om te kunnen groeien moet je evenwicht brengen in geven en ontvangen. Ontvangen is vaak het moeilijkst. Geven het makelijks. Durf ook te vragen Vlinder als je iets nodig hebt. Anders eindig je met een scheur in je jas (NV kaart)

Vlinder

vandaag de 7 van bekers, wat helpt is de staven koningin....

de ochtend is goed en energiek verlopen...

Sweetie

Hallo Vlindertje

de 7 van bekers, wat helpt is de staven koningin....

Ja .. ik ben juist  ;D

Je moet plots een keuze gaan maken iets waar je al lang van droomt ?
de staven Queen houdt je bij de hand en zegt .. met zachte stem .. wees creatief Vindertje , je kan alles combineren .... !

Suus

Mimi88

Lieve Vlinder,

May your dreams come true!!!! Net wat meer pit in je dondertje.. en gaan, denkend aan iets wat je graag zou willen. Hopelijk komt dit vandaag op je pad, grijp het maar.

Liefs xxx!