dagkaartjes van Sas

Gestart door Sas-8314, maart 11, 2014, 09:40:54 AM

Knoekie

zou het niet zo kunnen zijn dat wantrouwen weg is? een nieuwe weg inslaan wat je toch innerlijk geluk geeft? wantrouwen over bepaalde gedachten die met iemand te maken hebben die je voorheen veel energie kosten? je krijgt je energie weer terug en hebt weer meer aandacht voor je omgeving?

Sas-8314

#226
Citaat van: Sas-8314 op mei 14, 2014, 10:15:52 AM
vos  muizen  klaveren = schip
   ruiter    ring     boom
      boom    lelie
           tuin
MC=boom

Citaat van: Knoekie op mei 14, 2014, 18:48:44 PM
zou het niet zo kunnen zijn dat wantrouwen weg is? een nieuwe weg inslaan wat je toch innerlijk geluk geeft? wantrouwen over bepaalde gedachten die met iemand te maken hebben die je voorheen veel energie kosten? je krijgt je energie weer terug en hebt weer meer aandacht voor je omgeving?

@ Knoekie
wantrouwen/onzekerheid wordt gaandeweg idd wat minder.
De weg id idd nieuw, en heb er ook (zo ver genoeg) vertrouwen in dat het de juiste weg is.

bakkie bij mijn buuf gedaan, een oude dame die erg lief en sociaal is maar soms ook best wat energie kost doordat ze nogal vasthoud aan haar 'eigenwijsheid' maar daarbij een beetje vastzit aan een (naar mijn mening) verkeerd wereldbeeld. Ik heb wijs gehandeld door te letten op mijn eigen energie en het gesprek / (energie stroming) tijdig bij te sturen

Dus Knoekie, je zit heel goed met je duiding als je mij vraagt :)
dank voor je duiding  :-*

ook was er vandaag een stroomstoring waardoor ik mezelf een plezier heb gedaan en eerder ben gestopt met werken :)

:-*
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

af en toe een vroeg klaar dagje is altijd lekker ;D ;D ;D

Sas-8314

zeker weten en daarom daarna ook opgepast om deze extra energie niet weer te verspillen aan de oude buuf ;)
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

Ik ben trots op je, en ook nog aan sociale verplichtingen voldaan ;D ;D ;D

Sas-8314

en gratis thee met lekkere koekies buit gemaakt  ;D ;D
what defines us is how well we rise after falling


Sas-8314

hallo :)

kaartjes voor de donderdag ...

ring   roede  kist  =  kist
   kruis     toren   ster
        toren    anker
            hond
MC=Beer

een overeenkomst die niet wordt nagekomen
of stoppen met oude gewoontes
iets wat belangrijk voor me is
even geen idee verder nu ..

fijne dag allemaal  :-*

   
what defines us is how well we rise after falling

Lief

hoihoi,

Je stopt met oude gewoontes. Schud de 'erfenissen' van het verleden af.
Een einde aan een gevoel van in jezelf gekeerd zitten. Treed als het ware weer in de spotlights, figuurlijk.
Genoeg van de toren. Je hebt weer hoop en vertrouwen.

De beer. Krachtig ben je. Je kunt het!

fijne dag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Sas-8314

heej Lief :)

een klein sms-je en een 3 uur durend tel gesprek met mijn ex,
inhoudelijk zoals je duid :)

@ diegene die mijn soap een beetje volgen ...
lang verwacht, bijna niet meer gehoopt en toch gekomen  ;D

Idd goed gevoel nu, trots op mezelf  :)
wel nog steeds een knallende pijn in mijn schedel :(
vermoed dat dit de oud gewoontes zijn die met luid protest en zinloos verweer de ruimte aan het verlaten zijn, duurt nu al 2 dagen, dus zal wel bijna klaar zijn, of niet natuurlijk ;)

:-*
what defines us is how well we rise after falling

Lief

Tip Sas,

Ga naar drogist, Tuinen of Etos ofzo. Haal flesje Toco Tholin. Heerlijk op de kop gooien tussen haren en voorhoofd insmeren. Hoofdpijn zo weg....

xx Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

waterman

nou sas

die "soap" krijgt dan misschien toch een goed vervolg.
Hoop ook oprecht dat mijn soap ook goed gaat eindigen.
vanavond nog maar eens duiken in mijn eigen grote lezing.
zeer benieuwd wat jij bedoelt met een speciale vriendschap waar ik eerst nog wat meer van wil weten ;-)

maar ben blij voor je :-*

Sas-8314

dank voor het meeleven dames :)
en de tip Lief  :-*

ik heb vandaag in ieder geval de kans gekregen om dit seizoen voor mezelf goed af te sluiten,
dat was een doel.
Voor het vervolg zullen de rollen opnieuw moeten worden bekeken, ook staat er nog een figurant in de weg, zijn positie zou mogelijk in de toekomst wat onzeker kunnen zijn. De cast heeft nu de grote lijnen een  beetje kunnen aftasten van een eventueel vervolg seizoen en zal nu zelf moeten bepalen of de rol wordt aangenomen. Er zijn momenteel meerdere aanbiedingen voor de helft van de vaste cast en deze  huidige/andere soap heeft goede recensies gekregen zo ver.
Dus het script gaat nu eerst even in de kast  8)
what defines us is how well we rise after falling

Lief

Goede scripts liggen vaak langer op de plank Sas. Dat komt omdat het duurdere producties zijn. Hebben vaak wat meer om het hand. Draaien ook vaak seizoenen lang. Kijk naar Goede tijden, Slechte tijden. Al jaren succes :D

Ik hoop dat koppijn snel over is. Ben migraine patiƫntje dus weet wat het is.

xx Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Sas-8314

heej een echte liefhebber  ;D
GTST ik mis liever geen enkele aflevering  8)
maar als dan is er ook nog programma gemist
Hoef dus niet bang te zijn dat ik iets mis, het komt gewoon iets later maar wacht idd wel,
zoals idd ook het/jouw waardevolle script, dat in de kast ligt en rustig heeft gewacht om nu succesvol tot leven te komen ..

:-*
what defines us is how well we rise after falling