dagkaartjes van Sas

Gestart door Sas-8314, maart 11, 2014, 09:40:54 AM

yoga

BOEK  SLANG  BERG  =  HOND
       SLEUTEL  HEER  SCHIP
                 RING   ZON
                      TUIN
MC= MAAN

de heer als je middelpunt je hebt vanalles in je hoofd en wil er iets mee doen, je zit dus met de sleutel in je hoofd zeg maar :)
ook de slang komt weer om de hoek sissen, je wordt beetje rond de berg geleidt denk ik zo door andere mensen dat begint je ook te verwarren
hond maan  heb je zin om met dieren te gaan werken? je geeft meer aandacht aan jezelf
ring zon ook dicht sluit aan bij meer bij jezelf blijven, meer luisteren naar jezelf

fijne dag
yoga

waterman

Goedemorgen sas

wat jouw kaartjes mij zeggen vandaag:

Een andere aanpak in iets waar je het wat moeilijk mee hebt. dat geeft je vertrouwen. Er zijn nog wat kleine hobbeltjes die je moet nemen maar daar ben je daadkrachtig genoeg voor.
Terug in contact komen met jezelf, er gaat nieuwe harmonie komen.

Fijne dag

Sas-8314

#1172
dank voor de duidingen Yoga en waterdame :)

Citaat van: waterman op november 19, 2014, 09:18:20 AM
Een andere aanpak in iets waar je het wat moeilijk mee hebt. dat geeft je vertrouwen. Er zijn nog wat kleine hobbeltjes die je moet nemen maar daar ben je daadkrachtig genoeg voor.
Terug in contact komen met jezelf, er gaat nieuwe harmonie komen.
In het algemeen heb ik wel het gevoel dat ik op alle vlakken wel wat steviger in mijn schoenen kom te staan,
het gaat nog wat op en neer maar idd ben er daadkrachtig genoeg voor ;)
thanks !

Citaat van: yoga op november 19, 2014, 07:13:00 AM
de heer als je middelpunt je hebt van alles in je hoofd en wil er iets mee doen, je zit dus met de sleutel in je hoofd zeg maar :)
ook de slang komt weer om de hoek sissen, je wordt beetje rond de berg geleidt denk ik zo door andere mensen dat begint je ook te verwarren
hond maan  heb je zin om met dieren te gaan werken? je geeft meer aandacht aan jezelf
ring zon ook dicht sluit aan bij meer bij jezelf blijven, meer luisteren naar jezelf

Ik heb geen zin om met dieren te werken, heb genoeg aan mijn lieve hondje :)
de slang kwam idd om het hoekje, er was weer een bod waarbij mijn gevoel zei dat het niet klopte, verward heeft het me niet echt, was er eerder op bedacht om me niet te laten misleiden ;)
en stond vandaag ook voor een lang telefoon gesprek met de combi ring

thanks dames :-*
what defines us is how well we rise after falling

Sas-8314

#1173
nieuwe kaartjes voor alweer een nieuwe (donder)dag ..
Bijna weer weekend :)

   KIST  VOS  HOND  =  HUIS
        WEG  MAAN  WEG
            HOND  HOND
                 KRUIS
MC= VOGELS

wat me opvalt is dat het op de vos en het kruis allemaal rode kaarten zijn ..
op zich positief dus ..
ook de hond vraagt aandacht  ::)
@ yoga, ik heb nog steeds geen ambitie om met dieren te werken, niet met honden en ook niet met vogels  ;D

:-*

what defines us is how well we rise after falling

yoga

KIST  VOS  HOND  =  HUIS
        WEG  MAAN  WEG
            HOND  HOND
                 KRUIS
MC= VOGELS

maan ligt tussen je weg, je blijft dus gewoon hangen aan het kruispunt  :)
je staat daar stil, want de vos loopt juist over, dus je bent alert en weet dat er moet gehandeld worden.
er klopt iets niet, er voelt iets niet juist aan.
de hond is een gezelschapsdier, heeft behoefte aan mensen rond zich, ze blaffen en grommen als er iets niet pluis is, met kruis erbij zie ik het meer als verplichtingen die je moet doen waar je misschien niet zoveel zin in hebt

liefs
yoga

Sas-8314

#1175
dank voor de duiding Yoga :)
Citaat van: yoga op november 20, 2014, 10:57:23 AM
er klopt iets niet, er voelt iets niet juist aan.
de hond is een gezelschapsdier, heeft behoefte aan mensen rond zich, ze blaffen en grommen als er iets niet pluis is, met kruis erbij zie ik het meer als verplichtingen die je moet doen waar je misschien niet zoveel zin in hebt

Heb gisteren een akkoord gesloten met iemand over de overname van een restpartij, afgesproken dat ie vandaag zal bellen om het op te halen. Heb hier bij steeds het gevoel dat er iets niet klopt en dusver heeft er ook nog niemand gebeld.

Verplichtingen daar heb ik niet veel mee, gelukkig heb ik er ook niet echt  ;)
Heb dus net ook lekker op de bank liggen tukken samen met mijn hond ;D

Afgelopen nacht slecht geslapen, had het gevoel althans dat ik niet geslapen had, heel veel drukte, verschillende dromen zo leek het, raar te omschrijven, geen herinneringen aan ook behalve het gevoel dan.
Deze middag heb ik een droom gehad die ik me in grote lijnen wel herinner, je hebt van die dromen waarvan je weet dat ze iets betekenen, Er waren verschillende aspecten waar ik nog niets meer kan, heb het vermoeden dat het wellicht via andere dromen nog wel gaat komen ;)
:-*
what defines us is how well we rise after falling

waterman

Wat je kaartjes mij vandaag zeggen

Ik weet niet waarom maar krijg een gevoel van argwaan, je wil teruggrijpen naar je houvast.
Dus naar dat wat je al kent.
Toch ga je met zelfvertrouwen aan een soort van taak/bezigheid werken.

Heerlijk vaag weer ;-)

Sas-8314

ik ben dol op vaag  ;D ;D
ik weet er alleen nog even niet op te reageren, zit even met andere vage dingen in mijn hoofd  ;D
thanks waterdame  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Sas-8314

#1178
goede morgen :)
@ waterdame mijn argwaan / voorgevoel klopte idd ;)
het terug willen grijpen naar houvast dat ik ken plaats ik in de context dat ik er verder niet mee zit en eerder blij ben dat ik op mijn gevoel kan vertrouwen ;)

nieuwe kaartjes ..

DAME  VISSEN  HUIS  =  ZON
      BRIEF   KLAVER  ANKER
            DAME    RUITER
                   LELIE
MC= WOLKEN

fijne (werk)dag allemaal  :-*

what defines us is how well we rise after falling

waterman

Goedemorgen Sas

wat je kaartjes mij vanochtend zeggen

Berichten over een soort van nieuw begin (heb het idee dat dat iets met zaken te maken heeft).
Positieve gesprekken over dingen die met je innerlijk te maken hebben.
Er komt stabiliteit voor je aan waardoor je je beschermd voelt.

Hoop dat het je iets zegt.

Sas-8314

heej waterdame :)
thanks voor je duiding ..

idd vandaag gesproken over een zakelijke samenwerking.
Positieve gesprekken mbt mijn innerlijk zal ik straks eens met mezelf hebben  ;D
:-*
what defines us is how well we rise after falling

yoga

Jouw. kaartjes ..

DAME  VISSEN  HUIS  =  ZON
      BRIEF   KLAVER  ANKER
            DAME    RUITER
                   LELIE
MC= WOLKEN

Je hebt het geluk dicht bij je liggen, het staat zelf goed vast aan je
Je mag dus gerust out of the box denken want je voelt je stevig staan
De zon erbij doet me denken aan er zijn 2 standen van de zon; aan overdag en uit snachts
Rechts stroomt onze energie door het pingala kanaal
Pingala staat voor zonne energie: je voelt je dus actief
Je straalt dus, je gedachten krijgen positieve energie

Liefs
Yoga

Audrey

Hey Sas,

Ik kijk ook even mee.
DAME  VISSEN  HUIS  =  ZON   > Je bent met praktische zaken bezig en het voelt goed/bevredigend aan.
BRIEF   KLAVER  ANKER  >  Gezondheidskeuze?
DAME    RUITER  LELIE  >  Je bent (innerlijk) gedreven om "iets" neer te zetten. Wellicht iets dat al een tijdje in je koppie spookt.

:-*

Sas-8314

thanks voor de positieve duidingen  dames :)
@ Yoga 'snachts de energie uit dat zou je denken, maar dat gold niet voor afgelopen nacht pff
Ik heb een hele drukke nacht gehad pff out of de box dromen dat heb ik zeker gedaan ;D ;D
en @ Audrey
Ben idd wel wat actiever en langzaam aan weer wat positiever aan het worden aangaande bepaalde zaken.
Ook recentelijk een keuze gemaakt mbt mijn gezondheid zo zou je het kunnen stellen ;)
Er spookt altijd van alles door mijn hoofd, ik kan het niet echt aan 1 iets koppelen, behalve de recentelijk gemaakte keuze dan  ;D en daar ben ik idd wel gedreven in ..

thanks !  :-* :-*
what defines us is how well we rise after falling

Sas-8314

#1184
goede morgen :)

nieuwe kaartjes ...
er viel een bonus kaartje uit  ... het schip ..
die zal wel voor het uitstapje staan van morgen  :)

de andere kaartjes ..

MUIZEN  DAME  WEG = KLAVER
          STER   BEER   HART
                ZON   SCHIP
                    VISSEN
MC= TOREN

een uitstapje met 2 dames morgen,
de beer zal wel voor moeders staan die me belde om te zeggen dat ze een pannetje erwtensoep (vissen) voor me meebrengt :)

zo op de eerste blik geen slechte kaartjes meen ik ;)
heb het idee dat ik ergens wel een positief gevoel aan over ga houden.
Later nog maar eens kijken ..
fijne zondag allemaal  :-*
what defines us is how well we rise after falling