Mijn dagkaarten/Lief

Gestart door Lief, juli 10, 2012, 13:14:22 PM

heleen

de gehangene blijft in rust, die heb je broodnodig Lief, en de zegewagen blokkeert je. Het is de wil van jouw om maar vooruit te willen komen, en volgens mij staat de zegewagen stil! 2 liggende hyena's ervoor, daar kom je geen meter verder mee. Vanuit de rust lief, kom je wel verder. De gehangene bungelt daar tevreden, en kijk naar zijn hoofd. Die is omringt door een lichtstraal van nieuwe ideeën!

Heleen

dameblanche

2 kaarten van de grote arcana, de gehangene geeft een opoffering aan.....
je zult iets moeten opofferen om een stap voorwaarts te kunnen gaan, maar je wil de teugels niet uit handen geven...oude patronen herken je niet zodat je die ook niet kunt achter je laten

Lief

Ah, op zoek naar mijn blinde vlek dan maar.

Dank Marianne :-*

Groetjes, Lief
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 14e.

Staven 5 met als 2e/kruisliggingkaart Staven Aas.

Onvermijdelijke problemen, maar ik zit op de goede weg. Volg mijn intuitie.

Symbolon:


DE ZWARTE MIS

Vandaag wordt sterk je aandacht getrokken. Je wordt namelijk geroepen om aandacht te schenken aan je persoonlijke ontwikkeling! Je bent er klaar voor om een transformatieproces te doorstaan. Hou je vandaag bezig met iemand of een geestelijke stroming die je bewondert. Door je simpelweg je gevoel te volgen kom je de juiste personen tegen.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

heleen

2 mooie groei kaarten Lief.
staven 5 is opbouwend bezig, misschien zijn de plannen nog niet helemaal duidelijk, maar er komen wel vormen.  wat blokkeert of werkt mee. een staven aas. De staaf van de groei. Langzame groei, zodat je het doel niet voorbij kan schieten (zoals gisteren en eergisteren)

Heleen.

dameblanche

je zit vandaag in de staven of te wel in het vuur of te wel de energie is voelbaar...
en wel in je innerlijk...je wil wel maar kan op dit moment geen kant uit.....

Lief

Dank Heleen en Marianne,

Ik ben langzaam aan het broeden en dingen komen gestaag mijn richting op heb ik het gevoel.

Groetjes Lief :)  :-*
Look for the answer inside your question...

Sweetie

hoi Lief
Staven 5 met als 2e/kruisliggingkaart Staven Aas.

mentale krachten heb je nodig , je laat niet over je heen walsen ,daar komen relaties uit voort die je waardering geeft

Suus

Salsafret

Twee vuurkaartjes. Ik zie een proces in wording. Het is nog niet helemaal duidelijk wat de uitkomst word maar rr wordt druk gebouwd. De Aas geeft je de motivatie om te blijven bouwen. Hij laat je groeien.

Lief

Dank Salsa,

Een prachtige kaart dus!

Groetjes, Lief :-*
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 15e.

Staven 5 met als 2e/kruisliggingkaart Kelken 3. Floeper Staven 4.

Mentale onrust, maar toch reden om te feesten? Ja, floeper bevestigd een afronding en reden om te vieren.

Symbolon:


DE TONEELSPELER

Vandaag beland je in een situatie, waarin je de rol vertolkt van de toneelspeler op het podium. Dit is voor nu een uitstekend initiatief! Je kunt niet altijd jezelf zijn. Zelfbescherming via deze weg is soms een feit! Maak dan ook gebruik van het hele podium! Trek je niets aan van knagende schuldgevoelens.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

de toneelspeler komt hier vaak om de hoek kijken.....geveinzt plezier...je blijft onrustig...

Lief

Hmmm,

Dat toneelspelen kan ik wel plaatsen. Hele kaart voor vandaag eigenlijk wel.

Mijn foto's zitten niet goed in passe partouts. Ze bubbelen. Ik ben ze nu dus eruit aan het snijden en op zoek naar tape om ze voor vanavond strak in passe partouts te krijgen. Daarnaast moet ik nog dingen printen en de printer doet het niet. Ben dus samen met eega druk aan het werk om hem aan de praat te krijgen zodat ik alles af krijg. In de kaart te zien gaat dat lukken.

Mijn toneelspel is voor vanavond op school. Mijn medeleerlingen zijn niet mijn ding. Meeste prijzen me de hemel in, maar achter mijn rug zagen ze de poten door. Andere adoreren mij en doen heel slavisch, waar ik heel slecht tegen kan. Ik moet dus altijd een paar uurtjes met een glimlach daar rondlopen en beetje chitchatten. Zodra ik weer in auto stap kan masker weer af en mijn gezicht weer in mijn eigen model komen.

Ik heb op dit moment echt plezier in mijn leven en kan van heel veel dingen nu genieten.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

heleen

Hmmmm,

zo zit ik er ook bij op dit moment. Ik kijk naar je kaarten. Ik las de duiding van Marianne, en ik las jouw commentaar. En toen kreeg ik ook het hmmmm.... gevoel. Ik was/ben het met de duiding van Marianne eens, toch vertel jij dat je op dit moment echt plezier hebt in je leven en dat je geniet. En wie ben ik om aan jouw woord te twijfelen?

Maar dan lees ik bij je symbolonkaart een opmerking die heel belangrijk is:

Maak dan ook gebruik van het hele podium!

en dat doe je niet Liefje. Je ervaart op sommige gebieden in je leven geluk.

Heleen

Lief

Dank Heleen :-*

Ik spring vanaf vandaag uit de coulissen en ga dat hele podium benutten.

Groetjes, Lief :)

Look for the answer inside your question...