Pentakels 5

Gestart door janice, september 24, 2004, 10:41:48 AM

snowdrop

Existentieangst... dat zou zomaar kunnen. Bang zijn voor het leven kan een heel goede reden zijn om gewoon maar stug door te gaan en maar te zien waar je uitkomt. Je vastbijten in wat je kent, oogkleppen op en doorgaan tot het bittere eind. Stilstaan en om je heen kijken is namelijk vele malen enger.

Leeuwin

Bij deze kaart zie je vaak een sterk verschil in rang en stand in relaties en een groot vermogen om zich over te geven aan een ander.

janny6

vroeger moesten de meelaatsen een bel dragen om te laten horen dat ze eraan kwamen dan kregen ze te eten ik denk dat je daarom ook geen deur ziet want ze mochten de stad niet in

Developerone

Hallo beste mensen,

Kan het zijn dat het trotse misschien ook zuivere pad soms hier wordt uitgebeeld door de vrij zeldzame sneeuw waar zij doorheen struinen?

In sommige gevallen dan he :)

(Ook de andere kaart waar de hoofdpersoon al binnen is zit hij op een witte vloer?)

Namaste Developerone

Oneness

#19
Hallo,

Dat is een mooi inzicht. Dan zie ik in de New Visionkaart dat hij zich over heeft gegeven (iets heeft aanvaard) en daar nu vast zit in 4 vlakken (pt 4) zonder zijn metgezel die vastberaden was om op het zuivere pad door te gaan. Een beetje als de "laatste loodjes" de winter is bijna voorbije.

Liefst Oneness

Anja

Een mooie uitleg Oneness!! Ik zie deze kaart o. a. als de kaart van taaie doorzetters!! Bij het tonen van agressiedrift, zijn ze niet klein te krijgen, verhogen de druk steeds ietsje meer en zijn taai als leer!

Oneness

Dankjewel Anja, hoe verrassend hoe je telkens weer iets meer kan zien. Taaie doorzetters is een mooie omschrijving die komt op mijn lijstje :)

Anja

Graag gedaan hoor Oneness!