mijn dagkaartjes.........

Gestart door Kabouter, december 16, 2013, 06:48:56 AM

Kabouter

Goedemorgen allemaal,

Mijn kaartjes voor vandaag 5 januari zijn beer-kind-sleutel
Hmmmmm......deze begrijp ik niet.

Fijne zondag allemaal  :)

Groetjes, Carla

Kabouter

Goedemorgen allemaal,
Tijdens het schudden vloog de ooievaar eruit.
Daarna trok ik tuin-ruiker-heer
Ik begrijp het allemaal even niet meer.......
Wie kan me helpen?
Groetjes, Carla

Eva_84

Kaboutertje,
4/01:
maan-kruis-vrouw=ring
Je dromen ivm een relatie worden doorprikt, waardoor je het moeilijk hebt.

5/01:
beer-kind-sleutel=ring
Heb je ook een kind? Zijn er wat problemen geweest in een moeder-dochterrelatie waarvoor er een oplossing is gekomen?

6/01:
Ooievaar
tuin-ruiker-heer=berg
De ooievaar staat voor verandering, vernieuwing.
De heer doet moeilijk, blokkeert iets, maar je krijgt steun uit je omgeving, je vriendenkring, wat je deugd doet.
Zoek je misschien zelf ook een nieuwe omgeving op om uit te rusten?

Fijne dag  :-*

Kabouter

Hoi Eva,
Ik kan het allemaal plaatsen........
De laatste dagen heb ik het heel moeilijk gehad. De dingen gaan niet zoals ik had verwacht.
Hierdoor was ik niet echt gezellig en mijn dochter had/heeft het er moeilijk mee. Ik moet er meer zijn voor haar en vandaag was het voor het eerst weer als vanouds. Gewoon gezellig samen met z'n tweetjes........
De heer heeft het inderdaad moeilijk en die nieuwe omgeving hoort bij hem. Hij is (tijdelijk) uit huis om alles op de rit te krijgen.
Bedankt!!

Groetjes,
Carla
Citaat van: Eva_84 op januari 06, 2014, 11:15:30 AM
Kaboutertje,
4/01:
maan-kruis-vrouw=ring
Je dromen ivm een relatie worden doorprikt, waardoor je het moeilijk hebt.

5/01:
beer-kind-sleutel=ring
Heb je ook een kind? Zijn er wat problemen geweest in een moeder-dochterrelatie waarvoor er een oplossing is gekomen?

6/01:
Ooievaar
tuin-ruiker-heer=berg
De ooievaar staat voor verandering, vernieuwing.
De heer doet moeilijk, blokkeert iets, maar je krijgt steun uit je omgeving, je vriendenkring, wat je deugd doet.
Zoek je misschien zelf ook een nieuwe omgeving op om uit te rusten?

Fijne dag  :-*

LoveAngels

Citaat van: Kabouter op januari 06, 2014, 08:12:43 AM
Goedemorgen allemaal,
Tijdens het schudden vloog de ooievaar eruit.
Daarna trok ik tuin-ruiker-heer
Ik begrijp het allemaal even niet meer.......
Wie kan me helpen?
Groetjes, Carla

Hallo Kabouter,
Ik hoop dat je het goed vind dat ik in jouw kaartjes kijk, ben lang niet meer hier geweest nl.

Verandering van omgeving...van ruimte zal je goed doen....heeft met werk te maken, je mannetje staan daarin...eis je eigen ruimte op....daarmee bedoel ik dat je je best mag laten horen...ook jouw ideeën zijn waardvol. Duw jezelf niet in een keurslijf van moeten, van wat anderen willen/vinden.....leef een beetje losser, mag wat speelser.....durf te stralen, durf er te zijn.
Een raadgever (mss je baas, of een vaderfiguur) maakt ruimte vooer die verandering....denk niet te zwart/wit, laat je getwijfel los.....

Mss slaat het helemaal nergens op, mijn oprechte excuses dan. Hoop dat je er iets aan hebt.

grtjs,

Kabouter

Hallootjes allemaal......

Mijn kaartjes zijn voor vandaag kist-beer-zon
Een totale verandering waar ik karcht voor nodig heb of vanwege/door een oudere man.
De zon wijst erop dat alles wel goedkomt.
Of zit ik er nu helemaal naast?

Groetjes,
Carla

Kabouter

Hallo allemaal,
Mijn kaartjes voor vandaag zijn sleutel-heer-hart
Fijne dag allemaal

Groetjes,
Carla

Lief

hoi Kabouter,

De heer gaat oplossingen vinden voor hartzaken....

fijne dag!

liefs, Lief :-*
Look for the answer inside your question...

Kabouter

Dankjewel Lief, ik ben benieuwd en hou je op de hoogte...... :)
Citaat van: Lief op januari 08, 2014, 09:01:16 AM
hoi Kabouter,

De heer gaat oplossingen vinden voor hartzaken....

fijne dag!

liefs, Lief :-*

LoveAngels

Citaat van: Kabouter op januari 08, 2014, 07:30:30 AM
Hallo allemaal,
Mijn kaartjes voor vandaag zijn sleutel-heer-hart
Fijne dag allemaal

Groetjes,
Carla

Hallo Carla,

Er komen oplossingen m.b.t. een heer....het is een positieve wending en een opening tot iets nieuws....je voelt je in het middelpunt staan, je voelt je belangrijk hierdoor...en je straalt ervan...een wandeling zal je goed doen, lekker de wind in je haren..goed voor je gezondheid....even je kruin leegmaken zodat je meer voeten in aarde voelt. Er staat een grote verandering te wachten, net om de bocht...dus je kunt het nog niet zien, het is er nog niet, maar het komt, en duurt niet lang meer...

grtjs

Kabouter

Goedemorgen,

Mijn kaartjes voor vandaag zijn beer-boom-anker
Iets loslaten.......? Boom is gezondheid....., is het negatief?

Fijne dag en groetjes,
Carla

Kabouter

Hoi LoveAngels,

Dankjewel voor je uitleg. Ik ben benieuwd welke grote verandering er om de bocht op me staat te wachten.
Ik hoop dat het uitpakt zoals ik hoop........
En ze zeggen: hoop doet leven :)

Dankjewel

Groetjes,
Carla
Citaat van: LoveAngels op januari 08, 2014, 22:21:54 PM
Citaat van: Kabouter op januari 08, 2014, 07:30:30 AM
Hallo allemaal,
Mijn kaartjes voor vandaag zijn sleutel-heer-hart
Fijne dag allemaal

Groetjes,
Carla

Hallo Carla,

Er komen oplossingen m.b.t. een heer....het is een positieve wending en een opening tot iets nieuws....je voelt je in het middelpunt staan, je voelt je belangrijk hierdoor...en je straalt ervan...een wandeling zal je goed doen, lekker de wind in je haren..goed voor je gezondheid....even je kruin leegmaken zodat je meer voeten in aarde voelt. Er staat een grote verandering te wachten, net om de bocht...dus je kunt het nog niet zien, het is er nog niet, maar het komt, en duurt niet lang meer...

grtjs

Lief

Hoi Carla,

Beer-boom-anker...

Het kan zijn dat de kracht er is om te groeien, maar dat blokkeert omdat alles nog een beetje vastzit.

fijne dag!

Lief :)
Look for the answer inside your question...

Kabouter

Hoi Lief,

Ik las op het forum van Lenormand dat de combinatie beer-boom als betekenis depressie kan betekenen.
Kan het zijn dat ik dat moet loslaten?
Niet dat ik nu zo vreselijk depressief ben ofzo, maar ik voel me niet fijn met de situatie zoals die nu is.
En af en toe heeft dat invloed op mijn buien, maar dat is dan ook alles  ;D

Dankjewel......

Groetjes,
Carla
Citaat van: Lief op januari 09, 2014, 09:54:58 AM
Hoi Carla,

Beer-boom-anker...

Het kan zijn dat de kracht er is om te groeien, maar dat blokkeert omdat alles nog een beetje vastzit.

fijne dag!

Lief :)

Eva_84

Beer-Boom-Anker

De combinatie beer-boom kan inderdaad staan voor depressie maar omdat de beer eerst staat, denk ik dat je juist de kracht in jezelf vindt om weerstand te bieden aan de moeilijke tijd die je doormaakt. Het kan ook staan voor steun krijgen van een moederfiguur (de beer), die je helpt om te vertrouwen (anker) in jezelf en je kracht.
Liefs, Eva