Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 3

Gestart door kristina1975, februari 01, 2012, 00:23:04 AM

assie63

Citaat van: marianne op februari 07, 2012, 09:53:19 AM
Citaat van: assie63 op februari 07, 2012, 09:18:16 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

zwaarden 5-matigheid-staven heer

vechten voor een nieuwe balans, een heer die mij steunt

de 5 zwaarden als doel, de vijven geven beweging aan, het elemant lucht is in beweging, het toont ook in positieve zin het proces van groei en healing.....
je hebt iets achter je gelaten, een moeilijke tijd, maar je bent er zoals het klisjee immer vertelt grote door geworden en er beter uit gekomen...
vaak heb je je armen de lucht in gegooit en geroepen; 'god help me'....
nu heb je je zwaarden tot je beschikking en gaat afstand doen van vroeger twijfels en zwakheden....en daar zitten nu net je opgaves in....
de kans bestaat dat je weer volledig in je energie komt....
o mooi, ja voel mij heerlijk, ja klopt heb een moeilijke tijd achter mij gelaten, en ik moet zeggen dat voelt geweldig, och ja heb ik zeker vaak gedaan, niet naar god maar naar mijn vader, asjeblieft help mij toch is, ja klopt, afstand doen en met nieuwe energie verder, assie is back !!!!!!! ;D, Dank voor duidng, assie xx

kristina1975

Hallooo masters met armen en benen, vooral geweldige zuidelijke mooie humor vol met mooi schrijven, spreuken xxx
Gisteren ziek wakker geworden waarom ik best kwaad werd, ik voelde me een zwakkeling, miste mijn oude krachvolle ik, fysiek dan  ::)

Nu wat beter en vandaag aan de slag met een vriendin.
Ik heb staven Aas en de Vos

Staven Aas geeft mij het gevoel van krachtig te zijn, dat magic bestaat. Het gevoel van krachtig zijn en geloven in wonderen neem ik mee.
De Vos maakt mij niet blij. Ik denk dan gelijk o is zij te vertrouwen ...even op je hoede zijn is altijd goed :)

Xxx

hatsjepsoet

Goedemorgen,

Vandaag zwaarden 6. Het doet mij ook denken aan afstand nemen, rust opzoeken. Ik had ook de Vos en net als Believe ga ik me zorgen maken op wie dit slaat?!

Liefs, H

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

kelken aas-oordeel-kracht

een relatie die zorgt voor vernieuwing en mij kracht geeft

dameblanche

Citaat van: Palomino op februari 07, 2012, 18:22:24 PM
Citaat van: Palomino op februari 06, 2012, 17:55:09 PM
hallo allemaal,

( bericht van gisteren 6 feb, kaarten van gisteren...)
Zoals al is gezegd zijn Sep en ik nu samen gestopt met roken en ik weet zeker dat mijn Centrumkaart daar weer van alles mee te maken heeft: wéér de omgekeerde staven 10 namelijk, net zoals op twee februari... :P Als Kruiskaart de Hogepriester...

Die staven zijn de peuken,  die ik achter mij neer gooi en de Hogepriester geeft aan dat dit zinvol is.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vandaag trok ik als Centrum kaart: Zwaarden Koning
                                Kruiskaart      : Staven 8

De Zwaarden Koning redeneert verstandelijk en logisch waardoor er dingen in beweging komen.
Staven 8 is een kaart die ik nooit trek, maar vandaag dus wel. Ik vind hem een beetje vaag, in ieder geval betekent het dat er iets in beweging is gekomen.

Liefs van palo

de situatie die de zwaarden 10 aangeeft is dat het zo niet verder kan....er moet iets gebeuren...je zit een manier moeten vinden hoe de staven van je af te werpen....dat is ook je doel...het afwerpen van alles wat je tegen houdt en zit....
de kruiskaart is hier de hoge priester;
je vraagt je af of je wel in staat bent het voorgenomen idee te kunnen handhaven...

de zwaarden koning een krachtige hofkaart
de macht over je eigen wilskracht en denkvermogen.....
er is iets in beweging , ja, maar ben je er bang voor dat je het zwaard niet meer zo sterk in de lucht kunt houden palo??????

volhouden meisje....... :P

dameblanche

aan palo en seppa.....
het idee om te stoppen met roken is zo genomen, de eerst dagen zijn ook goed  door te komen...maar de dagen die er dan komen?????? :-\

PinkJupiter

Hallo allemaal,

Het Kruis - Het Kind - De Ooievaar = De Lelie

Vandaag is de Grote Dag voor mij:  de tweede sollicitatieronde bij een bank, een job die me heel erg aanspreekt.  Ik heb vandaag een gesprek met de Regiomanager, ene Pieter, naar het schijnt een moeilijke man.  Het kruis zegt dat hiermee de mogelijkheid er is om een kruis te trekken over een bepaalde periode, maar zegt me ook dat ik me moet hoeden en dat ik misschien wel eens gekruisigd zou kunnen worden.  De kaart van het Kind verwijst naar de kantoormanager, die is heel speels en gedraagt zich niet echt als een baas, die gaat deelnemen aan het gesprek.  De ooievaar zegt met dat ik mijn vleugels mag uitslaan, maar dat ik eerlijk moet zijn want het wordt een moeilijk gesprek door het Kruis.  Ze geeft ook steun aan van een vrouw, en dat klopt, want ik ben daar geintroduceerd door een vriendin die daar werkt en die me graag als collega wil.  De Lelie wijst erop dat de man met wie ik ga spreken ouder is, traditioneel, maar wel rechtvaardig, een man met veel kennis en wijsheid.  De Lelie wijst ook op mijn overleden vader, die me van gene zijde steunt.

RW:  kaarten geschud en Staven 2 + Rad van Fortuin kwamen eruit.  Denk dat Staven 2 wijst op het feit dat ik even stil sta en niet onbzonnen te werk ga, dat ik me voorbereid.  Wat kan ik, wat kan ik niet, waar wil ik naartoe en waar wil zeker niet meer naar terug.  In de verte zie ik schepen, zijn ze vriendelijk of vijandig ?  Het Rad van Fortuin spreekt voor zich, het wiel van het leven draait voor mijn ogen ....

Wie nog ?
xxx

dameblanche

#187
Citaat van: Believe75 op februari 08, 2012, 06:59:29 AM
Hallooo masters met armen en benen, vooral geweldige zuidelijke mooie humor vol met mooi schrijven, spreuken xxx
Gisteren ziek wakker geworden waarom ik best kwaad werd, ik voelde me een zwakkeling, miste mijn oude krachvolle ik, fysiek dan  ::)

Nu wat beter en vandaag aan de slag met een vriendin.
Ik heb staven Aas en de Vos

Staven Aas geeft mij het gevoel van krachtig te zijn, dat magic bestaat. Het gevoel van krachtig zijn en geloven in wonderen neem ik mee.
De Vos maakt mij niet blij. Ik denk dan gelijk o is zij te vertrouwen ...even op je hoede zijn is altijd goed :)

Xxx

heej senior-lid :P,
nee grapje.....
een boost van energie...maar de vos geeft aan dat het valse schijn is......
probeer nog niet je te veel op je hals te nemen...griep is niet voor niks een roep om rust..je lichaam rust geven.....
griep heeft ook niks met de vraag te maken ; wie heeft ons besmet?'
want iemand die volledig in evenwicht is een goede weerstand heeft....krijgt geen griep....
het heeft alles te maken met niet in evenwicht zijn en een minder goede weerstand..... :-\

en vergeet niet dat je niet ziek hoeft te zijn om beter te worden................

dameblanche

Citaat van: hatsjepsoet op februari 08, 2012, 08:00:15 AM
Goedemorgen,

Vandaag zwaarden 6. Het doet mij ook denken aan afstand nemen, rust opzoeken. Ik had ook de Vos en net als Believe ga ik me zorgen maken op wie dit slaat?!

Liefs, H

nee hatsie, de vos slaat hier niet op iemand, het geeft info onder je 6 zwaarden.......
de overtocht naar de andere oever.....ben je er wel klaar voor, wil je ook wel naar de overkant, wat is er aan de overkant?  het water begint te roeren....brrrrr...maar dat heb je liever niet.......

dameblanche

Citaat van: assie63 op februari 08, 2012, 08:17:53 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

kelken aas-oordeel-kracht

een relatie die zorgt voor vernieuwing en mij kracht geeft

heel mooie krachtige kaarten...als het aan de kaarten lag........
assie hou je dan maar vast...nee grapje....
het doel is vernieuwing, op velerlei gebied, maar vooral op emotioneel gebied...kan een relatie zijn :P, maar ook het ontwaken van een creatief talent...het oordeel vraagt je je verleden los te laten, nare ervaringen als leer - elementen te beschouwen en te accepteren, zij blijven te lang om je heen hangen assie......probeer die kracht te pakken te krijgen en deze niet meer los te laten......[wel het verleden] :-\ :-*

dameblanche

Citaat van: PinkJupiter op februari 08, 2012, 08:32:34 AM
Hallo allemaal,

Het Kruis - Het Kind - De Ooievaar = De Lelie

Vandaag is de Grote Dag voor mij:  de tweede sollicitatieronde bij een bank, een job die me heel erg aanspreekt.  Ik heb vandaag een gesprek met de Regiomanager, ene Pieter, naar het schijnt een moeilijke man.  Het kruis zegt dat hiermee de mogelijkheid er is om een kruis te trekken over een bepaalde periode, maar zegt me ook dat ik me moet hoeden en dat ik misschien wel eens gekruisigd zou kunnen worden.  De kaart van het Kind verwijst naar de kantoormanager, die is heel speels en gedraagt zich niet echt als een baas, die gaat deelnemen aan het gesprek.  De ooievaar zegt met dat ik mijn vleugels mag uitslaan, maar dat ik eerlijk moet zijn want het wordt een moeilijk gesprek door het Kruis.  Ze geeft ook steun aan van een vrouw, en dat klopt, want ik ben daar geintroduceerd door een vriendin die daar werkt en die me graag als collega wil.  De Lelie wijst erop dat de man met wie ik ga spreken ouder is, traditioneel, maar wel rechtvaardig, een man met veel kennis en wijsheid.  De Lelie wijst ook op mijn overleden vader, die me van gene zijde steunt.

RW:  kaarten geschud en Staven 2 + Rad van Fortuin kwamen eruit.  Denk dat Staven 2 wijst op het feit dat ik even stil sta en niet onbzonnen te werk ga, dat ik me voorbereid.  Wat kan ik, wat kan ik niet, waar wil ik naartoe en waar wil zeker niet meer naar terug.  In de verte zie ik schepen, zijn ze vriendelijk of vijandig ?  Het Rad van Fortuin spreekt voor zich, het wiel van het leven draait voor mijn ogen ....

Wie nog ?
xxx

hihi, een raddraaier......

het wordt een soort van kruisverhoor.....
waarbij je flexibel moet omspringen...open zijn en vooral niet bang....
spring er handig mee om....
je bent er klaar voor zeggen de staven 2......bedenk dat je al ver bent gekomen.....je zult je initiatieven meoten nemen om je doel te bereiken gaan....
laat die pieter zien dat je voor geen [r]gat te vangen bent en dat je elke twijfel overwint..........................
succes..... :-*

hatsjepsoet

Citaat van: marianne op februari 08, 2012, 08:40:06 AM
Citaat van: hatsjepsoet op februari 08, 2012, 08:00:15 AM
Goedemorgen,

Vandaag zwaarden 6. Het doet mij ook denken aan afstand nemen, rust opzoeken. Ik had ook de Vos en net als Believe ga ik me zorgen maken op wie dit slaat?!

Liefs, H

nee hatsie, de vos slaat hier niet op iemand, het geeft info onder je 6 zwaarden.......
de overtocht naar de andere oever.....ben je er wel klaar voor, wil je ook wel naar de overkant, wat is er aan de overkant?  het water begint te roeren....brrrrr...maar dat heb je liever niet.......

Ik vind het nog steeds moeilijk te duiden. Bedoelen ze hier dan mee, dat ik het moeilijk vind om iets los te laten? Is dat die overkant? Is dat het roeren? Het proces van loslaten?

dameblanche

inderdaad, de overtocht naar de oever, de onbekende oever......
je vindt het moeilijk, want wat is er aan de andere kant van de oever..???....
nieuw land en dat beteknd dat je het oude moet loslaten gaan, je hebt al min of meer een bepaald besluit genomen en dat is dat je de oude situatie niet meer wilt, je vertrekt met gebogen hoofd, je wilt niet kijken wat er om je heen gebeurt, het water begint zich ook te roeren, maar je steekt je hoofd in het zand, je houdt je hoofd gebogen, bang wat er komen gaat....
maar toch wil je iets in beweging zetten

rianna

goedemorgen alllemaal
vandaag trok ik
Het Oordeel en van lenormand 28 = de Heer
een oordeel valt over mijn gezinsgeluk?
liefs Rianna

jericho

goede morgen iedereen,

ben weer terug van weggeweest  ;)

dagkaart voor vandaag: koning van pentakels

Behoefte aan zekerheid, weten wat ik wil, realiteitszin