Mijn Dagkaarten

Gestart door Chris, mei 17, 2012, 13:01:33 PM

dameblanche

jawel, jawel,
[chris zit nog op de carroscel]
de kaartjes zijn het zeker met je eens hoor....

de hoge priester geeft ook aan hoe je in relatie staat tot anderen, de wens je aan te passen, daarbij maak je progressie, maar.....probeer hier wel meester over jezelf te kunnen blijven....


Chris

moggie hier zijn we weer

kelken 10- zwaarden8 upside down-de wereld

kan er geen touw meer aanvastknopen.. ??? ::)

Gr Chris

dameblanche

nou het lijkt wel of je heel erge haast hebt chris, kelken 10 op zoek naar het ultieme geluk, het samen zijn gevoel........
de zwaarden 8 op de kop geeft aan dat je je maal al te graag wil bevrijden uit je huidige situatie, het is een vurige wens van je.....
maar het zijn je eigen emoties die je vast houden..
je wilt persse je betere helft zoeken in een ander...maar die zit in jezelf, alleen...widde ge daat???

Chris

jaja dat weet chrizzie wel ... 8)

Sweetie

Hallo Mattie
En hoe was het ?

kelken 10- zwaarden8 upside down-de wereld
gelukkig zijn met de mensen waar je om geeft, jezelf bevrijden ( losmaken ) waar je best trots op mag zijn

Suus

Chris

suziemat

ja ben gelukkig met de mensen om me heen,klopt,maar mezelf bevrijden klopt ook al is het maar van die doordenderende bovenkamer... ;D

Gr Chris

Vlinder

Ha die chris, doordenderende bovenkamer ::)

kelken 10, genieten van het leven, en ergens jezelf toch vast gebonden voelen, jezelf beperken, Chris dan doe je wrs zelf hoor, bevrijd jezelf van beperkingen.....

:D Vlinder

Chris

Hoi butterflytje

ik geniet echt wel van het leven  ;D maar ik denk dat het gepieker ondanks alles de boventoon voert... ???

Thx

Gr Chris

Vlinder

Ja dat zegt die 8 wel,
Je moet maar eens op zoek naar wat ontspanning oefeningen ....?
Rennen langs het strand, een mooie vrouw/man  kussen, ijsjes eten tot je er bij neer valt, of iets....  ;D ;D ;D

Chris

Voor vandaag
Munten aas -kelken 3-munten 6

De laatste 2 op zn kop

Gr chris

dameblanche

de munten aas, je algemene houding, niks mis mee...maar je vraagt je wel het een en ander af, zitten zij nu op een eiland, of zit ik opeen eiland...
van dat eiland afkomen....
thats the question....
eigenlijk zou je er zelf moeten afkomen, maar je voelt je er wel veilig, het laat je eigenlijk onbverschillig hoe er van af te geraken...
gaat moses naar de berg toe of moet de berg naar moses komen, ik denk het niet, de berg heeft geen voeten...

Chris

Dan zal ik maar gaan roeien richting berg,zit niks anders op ;D

dameblanche

vergeet daaarbij je spatels niet?? heb je die overgens ook????

Chris

Voor deze
Stralende dag

Schildknaap staven- bekers 10 -zwaarden 7
Alles rechtop ook nog..

Gr chris

Vlinder

Chruis
Doorbreken van de dagelijkse sleur, in huiselijke sfeer gelukkig zijn, en er toch tussen uit willen knijpen,
je wilt er even tussen uit......