Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 5

Gestart door kristina1975, april 01, 2012, 05:09:25 AM

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

ster-kelken 3-zwaarden vrouw


zaken wordne duidelijk ik ga feest vieren door een besluit

dameblanche

kelken 9
de hoogste ontwikkeling m.b.t. emoties...
na een behoorlijk gehaarewar in je emoties wil je eigenlijk rust...
hierbij de lelie duidt op de mogelijkheid enes te gaan onderzoeken om je te gaan reinigen....

dameblanche

klaproosje
je eigen mogelijkheid om keuzes te maken....
wat is daar mis mee....
hoe maak je eigen keuzes kalproosje?
laat je je eigenkeuze niet te veel afhangen van het oordeel van anderen?

dameblanche

Citaat van: Salsafret op april 30, 2012, 05:15:23 AM
Hallo Marianne, er zijn er meer die op mijn energie meevaren. Gelukkig heb ik veel energie:-)

Maar goed, het feestje of de overwinning komt voorlopig nog niet want vandaag trek ik kelken 4 en de duivel als combi. Wordt ik niet echt vrolijk van.

nog wel salsa-fret, daarom heeft je partner je ook gekozen..om lekker mee te kunnen deinen op jouw energie er is ook genoeg van...
maar op dit moment gaat er te veel energie op aan eigen denken, eigen emoties onderzoeken, en vooral verveling....op sommige stukken...
zelfmisleiding geeft de duivel hier aan....kan je partner zich eigenlijk wel alleen redden, wil je partner dat???

dameblanche

Citaat van: assie63 op april 30, 2012, 08:50:37 AM
ster-kelken 3-zwaarden vrouw

ik draai het hier om, de zwaarden koningin....eigen doelstellingen realiseren..maar dan zul je wel uit je eigen dromen moeten ontwaken

rianna

@Marianne
wil je de mijne ook even bekijken als je tijd heb
dank je wel
liefs Rianna

dameblanche

Citaat van: rianna op april 30, 2012, 06:39:10 AM
Goedemorgen op deze Zonnige Koninginnedag :)
vandaag trok ik
Munten 7
Zwaarden 2
Munten 2


goed dat je me erop attendeert rianne, ik wil echt niemand overslaan,  :-[ :-*
de munten 7 geven je de mogelijkheid  om eens terug te kijken naar het geen je bereikt hebt, er liggen 2 tweeen bij....
het geeft je opnieuw de mogelijkheid om weer evenwicht te herstellen en conflikten op te lossen...
je bent meer een scheidsrechter van je eigen elftal...

EDA

Mooie dag vandaag, velen keken uit naar zo'n zonovergoten dag...

Zwaarden 5 en Het Schip.

Uitdaging , (sprituele) reis?  ::)

Geen feestje vandaag, maar een klussendag.
Of zal ik toch nog een rondje maken over de plaatselijke vrijmarkt.....?

rianna

@Marianne
hihihihh dat is niet gek een eigen elftal
ja ik voel het precies zoals je zeg  telkens eventjes weer de zaak bekijken ik wil neit meer in mijn oude patroon terug vallen 
bedankt voor je duiding
ben er altijd erg blij mee
liefs Rianna

kristina1975

Citaat van: marianne op april 30, 2012, 08:52:34 AM
kelken 9
de hoogste ontwikkeling m.b.t. emoties...
na een behoorlijk gehaarewar in je emoties wil je eigenlijk rust...
hierbij de lelie duidt op de mogelijkheid enes te gaan onderzoeken om je te gaan reinigen....

wat moet ik nog onderzoeken dan?\ AL in oranje stemming? ;D xxx

EDA

#595
Citaat van: EDA op april 30, 2012, 09:23:15 AM
Mooie dag vandaag, velen keken uit naar zo'n zonovergoten dag...

Zwaarden 5 en Het Schip.

Uitdaging , (sprituele) reis?  ::)

Geen feestje vandaag, maar een klussendag.
Of zal ik toch nog een rondje maken over de plaatselijke vrijmarkt.....?
Ik neem me al een poosje voor :-) om de magnetron eens grondig schoon te maken. Elke dag maak ik een halve beker melk warm, om er een cappucino mee te maken. Elke dag dezelfde hoeveelheid melk, dezelfde stand, piece of cake.
Vanochtend lijkt de melk wel te zijn ontploft en is die schoonmaak onvermijdelijk een feit :-)  hahaaa...  uitdaging..  Wat volgt nog...

Update:
En ja hoor:  Ik wil zelf een kanokar ( Voor een canadese kano ) maken van een oude stoel en twee kruiwagenwielen van de markt en een stuk verwarmingsbuis. Communicatie met kennis hierover. Mail terug van hem:  Niet aan beginnen, te duur, te bewerkelijk, komt niet goed.... krijg je niet afgestemd...  Hij schrijft er nog wel bij dat dat zijn ervaring is, dat wel.   :-)

heijdenv

Goedemorgen allemaal,

Vandaag trok ik staven 9, pentakels 4 en pentakels 8. Een advies om los te laten, anders tegen dingen aan te kijken om meer energie en kracht te krijgen op mijn werk.

Fijne koninginnedag allemaal!

hatsjepsoet

Goedemorgen,

Vandaag de aas van staven en de Maan van Lenormand. Goed kaarten, een nieuw begin en mijn dromen laten uitkomen.

Liefs, H.

dameblanche

Citaat van: EDA op april 30, 2012, 09:23:15 AM
Mooie dag vandaag, velen keken uit naar zo'n zonovergoten dag...

Zwaarden 5 en Het Schip.

Uitdaging , (sprituele) reis?  ::)

Geen feestje vandaag, maar een klussendag.
Of zal ik toch nog een rondje maken over de plaatselijke vrijmarkt.....?

altijd goed, je maakt je hoofd dan beter leeg als je er een klussendag van gaat maken, een klussendag kan altijd nog....

zwaarden 5 .....je bent ook behoorlijk eraan toe om je hoofd leeg te gaan maken EDA...
je bent in een worsteling verwikkelt geraakt die je alleen kunt beeindigen door je over te geven....
overgeven aan de vreugde vandaag van het daagelijks gang van zaken...hup naar de vrije markt....vandaag

dameblanche

Citaat van: Vicky op april 30, 2012, 10:08:42 AM
Goedemorgen allemaal,

Vandaag trok ik staven 9, pentakels 4 en pentakels 8.

staven 9 woehoe woe....tot de tanden gewapend vandaag, wantrouwens kijken naar wat, waar ben je bang voor vicky, ben je bang dat men iets van je komt afnemen, je bent vasthoudens, je probeert je pas vergaarde bezittingen te beschermen als een herdershond of boevier...je focust je te veel op een ding....
wat kunnen ze nu nog van je AFPAKKEN?????