Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 5

Gestart door kristina1975, april 01, 2012, 05:09:25 AM

EDA

Hallo allemaal:

Voor vandaag:

Pentakels 3, en 28-De Heer


AAN DE SLAG dus, destileer ik er uit.....  :-*

En ja, ik heb nog taken genoeg hoor...

kristina1975

Ik zie je helemaal voor me, jij in gesprek met je katten heen en weer veel te druk met ze echter mey plezier met genot :) blij om ook weer iets van jezelf te horen :)  :-* :-* :-*

kristina1975

Over s, hij is echt de ridder mijn reddende heerlijke ridder :)

Over mijn ziektemelding en.de grenzenstelling.klopt ook. Keer op keer. Mijn hoofd ontploft bijna. Ik maak me voor niets druk...

Ik heb voor donderdag de Koning van Staven en de hond. Mooie kaarten en lieve kaarten. Vol vuur, liefde en eerlijkheid. Kwispelen wanneer ik.blij.ben. Wat ben.ik eigenlijk een.heerlijk.mens echt niet moeilijk

Salsafret

Hallo Marianne,

ik wordt weer gelukkig, daar ben ik van overtuigd. Eerst het proces door en af:-)

Voor vandaag:

Thema: zwaarden 9. Op de NV kaart wordt de dame aangevallen door een groen soort demon. Wat betekend dat?

Hulpkaart: De Duivel.

Ik kan niet zo veel met deze combi. Ietsje te moeilijk.


Salsafret

Ik heb er nog een kaart bij getrokken en dat werd de Magier. Ik had per ongeluk mijn hele dek op zijn kop gelegd dus eignelijk heb ik de magier op zijn kop getrokken. Het is nu helemaal een soepie geworden.

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

staven aas-kelken aas-staven 4

groei ontwikkeling liefde en blijschap

hatsjepsoet

Goedemorgen,

Vandaag de Magiƫr wat ik altijd een bijzondere kaart vind en de Berg van Lenormand. Ik moet eerst over of om die berg heen alvorens opnieuw te kunnen beginnen?

Liefs, H.

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
Koningin van de Pentakels
kelken 10 en kelken 3
er lijkt ergens een triomf over te komen
ik heb iets te vieren
liefs rianna

dameblanche

ma ook hatsie wat jij wilt, licht roze, baby roze, fucia, oud roze, als het maar van roze afgeleidt is meis....
trouwens ik vind zalm ook een heel mooie kleur...
er is daar iete meer geel in verwerkt en dat staat dan weer voor openstaan voor lering....
en dat doe je ook ;)

dameblanche

Citaat van: EDA op april 26, 2012, 01:37:18 AM

Pentakels 3, en 28-De Heer

welkom in het bont gezeldschap van de dames klub een beetje testeron erbij geeft er net weer een ander smaakje aan...
we mooie muziek waar je je naam aan te aan verbindt altijd beter als deze
http://youtu.be/gR4MI_pqrig

pentakels 3....pentakels geven groei en ontwikkeling in welzijn, je wil je bert gaan voelen na alles wat er is gebeurd,
de heer geeft je hierbij het heft in handen om het meer ratio te gaan bekijken...

dameblanche

ja believe, katten zijn zeer sensitieve dieren die niet alleen met hun voelsprieten werken maar met hun hele zijn...
zij houden welliswaar alles in de gaten wat in hun omgeving gebeurt, richten zich enkle op hun omgeving, mooi vind ik dat, en dan ook kijken hoe elk karacter met zich met elkaar kan vermengen of weer juist niet, ik ben in dienst van hen en mag optreden als scheidsrechter,voedster en dan wel op tijd ;) en als poetsvrouw...
o ja mijn schoot moet beschikbaar blijven voor de alfa leider... :-\

dameblanche

Citaat van: Believe75 op april 26, 2012, 02:24:19 AM
Ik heb voor donderdag de Koning van Staven en de hond. Mooie kaarten en lieve kaarten. Vol vuur, liefde en eerlijkheid. Kwispelen wanneer ik.blij.ben. Wat ben.ik eigenlijk een.heerlijk.mens echt niet moeilijk
een koning van staveb moet hij voor je wezen beleive ne jij een koningin, geen slaaf, een ondergeschikte, niet in de opofferingsrol hierbij kruipen...
zonder koning geen troning hihi
maar ook jij zal de zelfverzekerde wil van een stavenkoning moeten uitstralen.......

dameblanche

Citaat van: Salsafret op april 26, 2012, 05:17:12 AM
Thema: zwaarden 9. Op de NV kaart wordt de dame aangevallen door een groen soort demon. Wat betekend dat?
Hulpkaart: De Duivel.

zeker weten salsa-fret ga jij weer gelukkig worden, laat je hoofd niet hangen hoor, als dat gebeurt stappen we hier met zijn allen in het vliegtuig en komen je opmonteren, kunnen we er meteen een vakantie aan plakken...nee grapje hoor....
maar je mag dan wel in een overgangsfese zitten, vergeet niet van die momenten te leren.....
sta ook stil bij deze leermomenten [groene demon]
zwaarden 9 een zware kaart, een wanhoop een chaos, de handen oin het haar, slapeloze nachten niks is leuk aan deze kaart....
ja de mooie deken....de rozen hierop staan voor schoonheid en waarheid van je innerlijke zelf, dsit wil je wel op laten bloeien hoe dan ook, richt je op dit uitgangspunt...
je zult echter doo het stof heen moeten om iets te beeindigen en op nieuw te gaan beginnen salsa, maar vergeet je eigen pure en schone zelf niet.....

dameblanche

Citaat van: Salsafret op april 26, 2012, 05:27:27 AM
Ik heb er nog een kaart bij getrokken en dat werd de Magier. Ik had per ongeluk mijn hele dek op zijn kop gelegd dus eignelijk heb ik de magier op zijn kop getrokken. Het is nu helemaal een soepie geworden.

haha soepie of geen soepie als het maar gene ratjatoelie is....
niets is voor niks de omgekeerde magier geeft je hier een aanwijzing salsa-fret
je onafhsnkelijkzijn , je zelfredzaamheid is er nog niet, daar moet nog aan gewerkt worden...
dus niet voor niks is deze kaart onderste boven gevallen voor je....

dameblanche

Citaat van: assie63 op april 26, 2012, 07:01:28 AM
staven aas-kelken aas-staven 4

wat een super kaarten assie, verkoop je deze?????

staven geven altijd iets nieuws aan een aanbod waar we niks voor hoeven te doen....
een boost van energie ....je krijgt het met liefde kado....je voelt je als herboren en geeft je de reden voor een feestje..het wil hier zeggen dat je je kunt gaan losmaken van je beperkingen die je je zelf in het verleden oplegde :-*