Dagkaarten Lenormand - Deel 3

Gestart door Chris, februari 01, 2012, 08:50:40 AM

Sweetie

Citaat van: rianna op februari 21, 2012, 09:24:23 AM
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
3= het schip
6 = de wolken
20 = de tuin
samen vormen zij 29 = de dame
er komt vooruitgang  na alle tegenslagen  harmony 
liefs Rianna

Dame die beter wat afstand neemt van mensen om betere inzichten te creeren
Als je er met je neus opzit heb je geen heldere kijk meer dus neem wat afstand en het zicht wordt breder

Sweetie

Citaat van: Jane26 op februari 21, 2012, 15:19:44 PM
Mijn kaartjes:

Slang, Zon op mijn pk, Muizen


Alvast bedankt!

XX

energie komt via omwegen of je mist de energie door gepieker

Sweetie

Citaat van: LoveAngels op februari 21, 2012, 12:40:02 PM
Goedemiddag Allemaal,

Ben nog op m'n werk, dus ff snel mijn kaartjes posten....en dan kom ik vanavond terug online om ook naar jullie kaartjes te kijken.

36.kruis 02.klavers 12.vogels

Gesprekken in het gezin, iets nieuws dat komt...

Liefs, LA
Hallo Angel
er komt een groot geluk met possitieve gesprekken

dameblanche

Citaat van: kreeft op februari 21, 2012, 14:53:00 PM
Citaat van: marianne op februari 21, 2012, 12:18:57 PM
ja het kan dus zijn dat je man bepaalde taken laat liggen, bepaalde verantwoordelijkheden laat liggen en dat je dochter die dat ongemekt overneemt en die plaats in neemt....
:-\
mijn dochter neemt gewoon alles over >:(
had het er gisteren met de dokter over, ze is met momenten echt onleefbaar, niet te doen ::)
vit op alles en iedereen en jaagt je de muren op  :-X
super intelligent, dat wel, maar dat leeft binnen zijn studie :-\ niet in het echte leven.
mijn man daarentegen, noem ik zelf al jaren 'een lege doos'  ::)
neemt nooit eens initiatief voor iets, leeft gewoon in zijn eigen wereldje
en laat zich dienen,
vroeger was ik huisvrouw en was het niet zo'n probleem, maar nu ga ik al 4 1/2 jaar werken
en je kunt veel op je schouder nemen, maar dat blijft niet duren, natuurlijk,
ik wil een ander leven  >:(
break free  >:(

als ik even voor je verder mag kijken kreeft,
zit je min of meer in een uizichtloze situatie waarbij je je handen wel eens in je haren hebt, een gevoel waarbij je zelf eigenlijk meent het slachtoffer te zijn geworden, dat doet maarom je heen en neemt geen enkele verantwoordelijkheid...
dat wat blokkeert zijn de 3 staven....je wil in volle kracht vooruit, je wil wel maar kan niet, een soort getrappel op de plaats....
het verleden; de zon het was goed, er was groei en er was optimisme....
maar nu is het alleen maar strijd, [zwaarden 5]
er is wel wat in beweging gekomen want naar de nabije toekomst gaan de inmiddels naar de 6, toch heb je iets om naar uit te kijken, toch gaat er iets komen waar je op kunt gaan bouwen.
iets zal ook gaan veranderen voor je maar hierbij zul je iets moeten gaan loslaten of opofferen....
je weet al wat ik bedoel neem ik aan ;)
de verre toekomst geeft zwaaarden 4, nee nu niet denken ik ga van 5 naar 6 en nu weer terug naar 4 :-\
nee deze kaart ligt op de kop, je gaat die muur herkennen en ook voelen en deze gaat zodanig knellen dat je erdoorheen gaat breken
jijzelf; kelken 3....
een vrolijk mes heb ik al gezien, houdt van lachen houdt van humor en weet ook de fijne dingen maar ook de minder fijne dingen met iemand te kunnen delen...
hoe anderen je zien;
pent. ridder op de kop je hebt je hele leven gewijdt aan man en kind, nu ontwaak je als het ware en wil mam iets voor haarzelf gaan opbouwen
je angsten;
brr... de zwaarden 10...zal het lukken, zal het lukken de last van je af te kunnen werpen, je bent bang dat je je schuldig zult voelen, je bent bang dat anderen je voor een egoist zullen gaan uitmaken...
uitkomst;
schildknaap van zwaarden op de kop...je wilt niet meer met  je hoofd in de wolken leven...
gr. marianne

dameblanche

Citaat van: Arend op februari 21, 2012, 11:11:50 AM
Bedankt Marianne. Vanmorgen kreeg ik een hele mooie foto te zien van een koppel die ik ken en dacht ik even van 't ja hopelijk kom ik ooit ook een ware jacob tegen. 'k Zit teveel met andere kopzorgen om echt open te staan voor een nieuwe liefde op dit moment, teveel chaos op andere vlakken ook ;).

haha mooie foto? laat zien, laat zien ::)

dameblanche

#605
Citaat van: Jane26 op februari 21, 2012, 15:19:44 PM
Mijn kaartjes:

Slang, Zon op mijn pk, Muizen


Alvast bedankt!

XX

je bent het zonnetje op vele plaatsen waar je verschijnt jane, maar is dat ook wel zo???
je lacht, maar je ogen doen niet mee, je probeert het wel, maar sommingen kijken toch door je schijn heen...
de mensen op je werk voelen deze paradox en raken enigzins verwart in je bijzijn...
je merkt dat.....

dameblanche

#606
Citaat van: Jane26 op februari 21, 2012, 15:14:43 PM
Citaat van: marianne op februari 21, 2012, 09:52:58 AM
bij mij floept er niks uit ;D
zal een kwestie van leeftijd zijn....
hond-vissen-ruiter op de pk................ :-[

Er komt meer vertrouwen bij je naar boven, standvastig en stabiliteit is er lekker aan je oppervlakte aan het verschijnen. Zaken lopen goed en gemoederlijk.

XX
dank je jane, klopt, er komt schot in de zaak, ik kom weer meer en meer in mijn kracht, moet ook ondertussen wel..ik zat aan de bodem :-\

assie63

goedemiddag, zit even bij mij moeder, vandaag is upc geweest, maar het ligt aan de centrale kast, dus komen ze morgenmiddag weer pffffff

mijn kaartjes vandaag


33 sleutel-13 kind-23 muizen= 33 sleutel

oplossing voor een kind waar ik over pieker

dameblanche

de muizen bij een kind [persoonskaart] twijfels bij een kind....
het spontane, het openen, komt terug in dat kind

kreeft

Citaat van: marianne op februari 21, 2012, 15:47:31 PM
Citaat van: kreeft op februari 21, 2012, 14:53:00 PM
Citaat van: marianne op februari 21, 2012, 12:18:57 PM
ja het kan dus zijn dat je man bepaalde taken laat liggen, bepaalde verantwoordelijkheden laat liggen en dat je dochter die dat ongemekt overneemt en die plaats in neemt....
:-\
mijn dochter neemt gewoon alles over >:(
had het er gisteren met de dokter over, ze is met momenten echt onleefbaar, niet te doen ::)
vit op alles en iedereen en jaagt je de muren op  :-X
super intelligent, dat wel, maar dat leeft binnen zijn studie :-\ niet in het echte leven.
mijn man daarentegen, noem ik zelf al jaren 'een lege doos'  ::)
neemt nooit eens initiatief voor iets, leeft gewoon in zijn eigen wereldje
en laat zich dienen,
vroeger was ik huisvrouw en was het niet zo'n probleem, maar nu ga ik al 4 1/2 jaar werken
en je kunt veel op je schouder nemen, maar dat blijft niet duren, natuurlijk,
ik wil een ander leven  >:(
break free  >:(

als ik even voor je verder mag kijken kreeft,
zit je min of meer in een uizichtloze situatie waarbij je je handen wel eens in je haren hebt, een gevoel waarbij je zelf eigenlijk meent het slachtoffer te zijn geworden, dat doet maarom je heen en neemt geen enkele verantwoordelijkheid...
dat wat blokkeert zijn de 3 staven....je wil in volle kracht vooruit, je wil wel maar kan niet, een soort getrappel op de plaats....
het verleden; de zon het was goed, er was groei en er was optimisme....
maar nu is het alleen maar strijd, [zwaarden 5]
er is wel wat in beweging gekomen want naar de nabije toekomst gaan de inmiddels naar de 6, toch heb je iets om naar uit te kijken, toch gaat er iets komen waar je op kunt gaan bouwen.
iets zal ook gaan veranderen voor je maar hierbij zul je iets moeten gaan loslaten of opofferen....
je weet al wat ik bedoel neem ik aan ;)
de verre toekomst geeft zwaaarden 4, nee nu niet denken ik ga van 5 naar 6 en nu weer terug naar 4 :-\
nee deze kaart ligt op de kop, je gaat die muur herkennen en ook voelen en deze gaat zodanig knellen dat je erdoorheen gaat breken
jijzelf; kelken 3....
een vrolijk mes heb ik al gezien, houdt van lachen houdt van humor en weet ook de fijne dingen maar ook de minder fijne dingen met iemand te kunnen delen...
hoe anderen je zien;
pent. ridder op de kop je hebt je hele leven gewijdt aan man en kind, nu ontwaak je als het ware en wil mam iets voor haarzelf gaan opbouwen
je angsten;
brr... de zwaarden 10...zal het lukken, zal het lukken de last van je af te kunnen werpen, je bent bang dat je je schuldig zult voelen, je bent bang dat anderen je voor een egoist zullen gaan uitmaken...
uitkomst;
schildknaap van zwaarden op de kop...je wilt niet meer met  je hoofd in de wolken leven...
gr. marianne
ja, je hebt het helemaal bij het rechte eind  :)
ik heb al vele bergen moeten beklimmen en ben al veel muurtjes tegengekomen in dit leven, maar ik kwam er altijd uit, omdat ik zelf geen eigen inkomsten had, zag ik ook geen uitweg, nu zie ik die wel  :)
we hebben het voor een groot deel aan onszelf te danken natuurlijk, laten gewoon over ons heen lopen, dat is wat ik deed,  :-[  vandaar denk ik mijn schuldgevoel ook, ik heb het voor een groot deel zover laten komen,  :-X
en je omgeving speelt er ook in mee,
brave man toch? ja, werkt, rookt niet, drinkt niet en we zijn rond want voor de rest doet ie ook niks  ::)
en dat wordt niet gezien natuurlijk
hangt overal het slachtoffer uit  ::)
langs zijn kant van de familie telt alleen diploma  :-[
ik heb alleen een diploma van de univ van  het leven, maar ik vind het veel meer waard  :D
ben een optimist mens, hou van humor (mss moet ik cliniclown worden  ;D)
kan soms diep in de put zitten, maar kom er altijd wel vlug uit, niks voor mij die put  ::)
als dan ook nog eens die stalkster zal wegvallen  >:(
dan zal ik nog harder gaan  ;D
hopelijk komt die afspraak vlug voor dat werk, want dat vreet me op momenteel  ::)
ik schop deuren open, maar het mag wel gaan komen  >:(
ik heb hier al veel leren zien en verder zien, waarvoor dank  :-* :-*

LoveAngels

Citaat van: kreeft op februari 21, 2012, 08:58:44 AM
goeiemorgen,  :)
vandaag
als enkele dagkaart beer 15
anker 35
kind 13
ruiter 1
maakt vos 14  ::) zie ik als iemand die niet te vertrouwen is

mijn wens die uitkomt  :)

Hallo Kreeftje,
15
onverwachte zaken zorgen ervoor dat je even de behoefte voelt om je terug te trekken, maar toch blijf je aanwezig, en probeert de boel onder controle te houden en er als moeder gewoon te zijn.
35 13 01 = 14
12 14 15
26 29
19
Heb je een bericht gekregen dat je gezinnetje betreft? Het lijkt een "eeuwige" strijd te zijn, en je bent er boos, prikkelbaar over...liefst trek je je terug, maar dat doe je niet....is er iets met het gerecht? Of ben je van plan dingen via de rechtbank te regelen/af te dwingen?

Liefs, LA

LoveAngels

Citaat van: rianna op februari 21, 2012, 09:24:23 AM
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
3= het schip
6 = de wolken
20 = de tuin
samen vormen zij 29 = de dame
er komt vooruitgang  na alle tegenslagen  harmony 
liefs Rianna
Hoi Rianna,
03 06 20 = 29
09 26 13
35 03
02
Er ligt een koersverandering in Rianna, maar jebent er wel nog veel mee in je hoofdje bezig....je probeert je te ontspannen, maar je voelt het keurslijf van je eigen gedachten strakker worden.
Zijn er onopgeloste zaken met een kind van je? Jij wilt een hoofdstuk graag afsluiten, maar het is net of het boek steeds weer op dezelfde bladzijde openvalt. Je vraagt je dan ook af welke les je hieruit moet leren.
Is er iets met jullie auto? Moet die uitgebalanceert worden of zo???
Voor de rest toch nog optimisme, je hervind jezelf weer als de dag vordert.
Liefs, LA

LoveAngels

Citaat van: sweetmami op februari 21, 2012, 09:35:59 AM

Goeiemorgen allemaal,

het hart, de tuin op pk, de berg.

:-*

Goedenavond Sweety,
24 20 21 = 29
08 05 14
13 19
32
Er komt een positieve wending voor iets waar je als een berg tegenop zag.
Heb jij een nog prille relatie? Of één van je kinderen mss?
Fysiek gezien voel je je vandaag een "oude dame" ;D.....je voelt je niet zo fit vandaag.
Er komen nieuwe perspectieven i.v.m. je werk...of een droom dat je hebt....

Liefs, LA

LoveAngels

Citaat van: marianne op februari 21, 2012, 09:52:58 AM
bij mij floept er niks uit ;D
zal een kwestie van leeftijd zijn....
hond-vissen-ruiter op de pk................ :-[

Gelukkig floept er nog niets uit  ;D bij je....

18 34 01 = 17
16 35 18
15 17
32
Een bericht van een vriend/kennis van overzee (mss ook wel van gene zijde, als je niemand kent van overzee)....
Deze kaartjes gaan ook over vertrouwen, en je "vastklampen" aan iets...mss wordt het tijd om het los te laten....kom uit het veilige hol van de beer, en treed op...je mag best eens boos grommen als het je te na komt....
Je bent sterk en krachtig genoeg...laat het ook maar zien. Ik voel in deze kaartjes dat je je soms best eenzaam voelt..ook als je veel mensen om je heen hebt....
Moet je naar het buitenland voor je werk...of komt er iets van het buitenland op jullie af (heeft met werk te maken)?

Liefs, LA

LoveAngels

Citaat van: marianne op februari 21, 2012, 12:44:43 PM
soort van kruisverhoor lijkt het wel LA,  het gaat er om dat er beter de taken verdeelt gaan worden zodat je eindelijk ook eens gaat tijd over houden voor jezelf, want daar heb je je de laatste tijd ook niet aan kunnen wagen, het is maar drukkie druk, rennie rennie, als de geest iets meer rust gaat krijgen dan komen de boodschappen van boven ook weer iets meer door, je staat er wel voor open, maar nu even niet ent als die cuppa-soup reclame....................

Dank je Marianne voor je duiding. Ik denk dat dit op morgen slaat...we hebben de afgelopen week zeer emotionele zaken te verwerken gehad. En morgen hebben we een gesprek. Ik ben er veel mee bezig in mijn hoofd, en ik denk idd dat heel wat vragen over en weer gesteld gaan worden.
Dat tijd overhouden voor mezelf, dat is al lang een puntje voor me....maar het gaat steeds beter, probeer tijd te maken voor te mediteren en te sporten en mijn studie af te ronden...
Ik denk idd als mijn koppie weer wat meer rust krijgt, ik ook weer het kanaal open....ik merk dat duidelijk in het duiden van andermans kaarten. Ik beperk het daarom ook momenteel eventjes.

Liefs, LA