Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 17 november.

De Hogepriester met begeleidingskaart Gerechtigheid.

Mijzelf bevrijden van hetgeen mij beperkt. Beslissingen nemen. Bekijken wat mijn aandeel in een geheel is.

symbolon:

DE DIENARES

Vandaag doe je er verstandig aan je gevoel en verstand onder de loep te nemen. Onderzoek waar het aan scheelt. Laat je gezonde verstand het werk doen! Op deze manier krijg je de gelegenheid om emoties op te helderen. Laat je leiden naar je eigen innerlijk en kijk wat er werkelijk aan de hand is.

fijne zondag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 18 november.

De Keizer met begeleidingskaart Kelken 3.

Ga ik in de goede richting?
Onvoorwaardelijk houden van. Zien wat er wel is en er blij mee zijn. Vanuit iets positiefs kan ik iets positiefs creeeren.

symbolon:

DE PARTNER

Je belandt vandaag in een zinvol leerproces. Via de ander wordt je uitgenodigd jezelf nog beter te begrijpen! Dit houdt wel in dat je vandaag uit je luie stoel mag komen om in openheid te stappen. Sta dus op en vindt de schoonheid in jezelf terug, zonder dat je de ander hier voor nodig hebt.

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

ordenen, waarbij je een leuke tijd tegenmoed gaat

Lief

Dank Marianne,

Doorgaan met ordenen dan maar :Dik verlang naar leuke tijd!! :)

Liefs, Lief  :-*
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 19 november.

Aas van Staven met begeleidingskaart Staven 3.

Mijn ingeslagen pad vervolgen. Zaaien om straks te kunnen oogsten. Emoties en angsten even niet mee laten spelen. Alles vanuit een helikopter positie zien om een breder overzicht te krijgen van de situatie. Op deze manier blijf ik geen rondjes draaien. Niet overal op reageren maar alles op een niet persoonlijke manier bekijken.

symbolon:

DE UITWISSELING

Je wordt vandaag uitgenodigd uit te spreken wat je op je hart hebt. Het wordt tijd! Je zult merken dat het jezelf enorm oplucht. Er valt een last van je schouders. Je Ziel weerspiegelt je de opdracht nu werkelijk uit te spreken wat je voelt. Je zult zien dat het mee valt.

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 20 november.

De Keizer met begeleidingskaart De Kluizenaar.

Ik denk weer het ordenen wat Marianne zegt. Dingen overdenken en loslaten zonder dat er perse een antwoord op moet komen....

symbolon:

HET GEVECHT

De tijd is aangebroken om vandaag spijkers met koppen te slaan en de leiding te nemen over jezelf en de situatie. Dit, ondanks je vermoeidheid. Nu gaat het er om dat je leert om je moed in te schakelen. Het gaat er niet zo zeer om dat je wint of verliest, het gaat er nu om dat je werkelijk in actie komt.

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

weer de keizer, deze staat voor ordenen, struktuur aanbrengen, het nemen van verantwoordelijkheden, door  eerst eens diep in jezelf te gaan kijken.
in afzondering bekijkt de kluizenaar zijn actuele positie en kan zo een sluitend plan gaan opstellen.

Lief

Ja dat klopt wel!

Dank je wel Marianne :-* Inderdaad structuur ordenen. Met mijzelf aan de slag en plan van aanpak maken...

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

Hoi liefje
Het op orde brengen van je gedachten je plannen en je gezin/werk.
neem de tijd rustig te overdenken hoe en of jij het wilt, de antwoorden kun je in jezelf vinden.

;)

Lief

Hoi Vlinder,

Dank voor het duiden. Inderdaad orde brengen in mijn gedachten. Ik neem inderdaad de tijd alles te overdenken. Vraag is inderdaad wat wil ik. Ik weet dat de antwoorden in mezelf zitten....

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 21 november.

Kelken 2 met begeleidingskaart Staven 8.

Onvoorwaardelijk liefhebben zonder er iets voor terug te verwachten. Nieuwe diepten ontdekken in de relatie.
Alles in een stroomversnelling. Het laatste puzzelstukje wat op zijn plaats gaat vallen zodat alles verteld wordt wat ik nog niet wist.

symbolon:

MNEMOSYNE

Er wordt vandaag van je gevraagd om in beweging te komen. Stem je af op je innerlijk! Je blijft hangen in de schaduwkanten van ongeloof, gebrek aan zelfvertrouwen. Stagnatie en emotionele frustratie zijn de gevolgen. Je doet er goed aan een vertrouwenspersoon in te schakelen en durf vandaag je eigen innerlijke therapeut te zijn.

fijne dag allemaal!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

Lief,
een gebaar van warmte kan leiden tot iets wat vandaag op je pad komt..

;)

Lief

goedemorgen,

kaartjes voor 22 november.

De Maan met begeleidingskaart De Toren.

Mijn gedachten in het licht brengen en delen en erover praten. Alles neergehaald. Wat ooit goed leek is niet meer. We gaan een nieuwe fundering leggen en vanaf steen 1 vol vertrouwen weer opbouwen.

symbolon:

MARKTPLAATS DER IJDELHEDEN

Vandaag vaar je het beste door niet al te veel de diepte in te gaan. Er ontbreekt een belangrijke schakel op dit moment. Namelijk de schakel van een werkelijke, inhoudelijke verbinding in de relatie. Je beste remedie is vandaag je situatie te nemen zoals het is en je vooral bezig te houden met luchtige oppervlakkigheden.

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

goedemorgen,

kaartjes voor 23 november.

Kelken 7 met begeleidingskaart De Zon.

Mijn koppie opruimen. Mijn verleden achter me laten en weer gaan genieten.

symbolon:

SCHEIDING

Je liefdes, vriendschappelijke of zakelijke relatie, heeft de vruchten van de werkelijke essentie verloren. Hierdoor ben je jezelf als individu vergeten. Vandaag herken je dat je leven op dit moment te veel beheerst wordt door het `wij`! Ben je het stuk van jezelf vergeten te leven. Neem vandaag ruimte voor jezelf en eigen inbreng.

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Amai liefje , de symbolon , .... heb je jezelf verloren ?

Kelken 7 met begeleidingskaart De Zon.

Je doet vanalles om je als een meester te gedragen , en toch zal de zon volop gaan schijnen .. als je weet hoe je ermee moet omgaan .. met je krachten

Suus