Mijn dagkaarten/Lief

Gestart door Lief, juli 10, 2012, 13:14:22 PM

dameblanche

kelken geven gevoelens weer, kelken geven ook weer hoe we in relaties staan, welke rol we daarin spelen.

je wil erkenning voor je creatieve talenten, er komen wel mooie complimenten, maar geloof je hen ook?

Lief

Goedemorgen,

Dank Marianne  :-*

Sommige geloof ik wel, andere niet. Sommige echt ik ook geen waarde aan, andere weer wel. Wel fijn als mijn creaas gewaardeerd worden.

Kaartjes voor de 26e.

Staven 8 met als 2e/kruisliggingkaart munten 7. Floeper de zon.

Een periode van verandering. Iets komt sneller dan ik verwacht. Met wel geduld bewaren. Zon bekrachtigd mijn voorspoed en energie.

Symbolon:


HET ZWIJGEN

Vandaag wordt je geleidt naar je eigen innerlijke wereld! Vandaag wordt je verteld dat er nog meer is wat je voor jezelf mag houden. De engel in jezelf verbiedt je liefdevol om geheimen te delen met anderen. Richt je naar binnen en bewaar zorgvuldig en liefdevol de kennis die je eigen is, namelijk je innerlijke stem.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

heleen

goedemorgen Lief.

Als floeper de zon. Gebruik deze kaart. Beweging wordt afgewisseld met rust. 2 tegenstrijdigheden, wat onrust kan veroorzaken. Laat in ieder geval ideeën rijpen, voor ze in beweging te brengen, en het resultaat zal beter zijn.

Heleen.

Lief

Hoi Heleen,

This precies als jij het zegt. Ik moet leren eerst het ene idee te overdenken, rustig uit te werken en daarna weer bezig met het volgende. Daarbij rust in mijn koppie brengen en ook af en toe pauze nemen.

Dank voor de duiding. Ik ben gek op de zon en ga deze zeker gebruiken.

Groetjes, Lief :) :-*
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Floeper de floeper de floep
De zon , de kracht van de warmte voelen , de warmte in je hart , het optimisme

Staven 8 met als 2e/kruisliggingkaart munten 7.

er hangt iets in de lucht en er komt beweging in dus je mag je kont  ;) gaan opheffen en in actie schieten , maar Lief heeft dat graag hé  :D

Suus

Lief

Hihihi,

Ja Suus. Ik houd wel van actie. Heerlijk even het zonnetje in mijn omgeving...

Dank voor de duiding.

groetjes, Lief :-*
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 27e november.

Het Rad van Fortuin met als 2e/kruisliggingkaart de Duivel.

Het is hollen of stilstaan. Wat de duivel hierin versterkt of afzwakt weet ik niet.

Symbolon:

DE VALSE HALO

Je bent in een pijnlijk en moeizaam leerproces belandt. Dit is niet makkelijk! Ga vandaag aan de slag de gevoelskwesties die hier aan verbonden zijn te leren doorgronden. Kies voor onpartijdigheid. Wat een zalf op je prachtige ziel leek te zijn, openbaart zich vandaag en laat het werkelijke gezicht van vergif zien!

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hoi Lief
Het Rad van Fortuin met als 2e/kruisliggingkaart de Duivel

een draai aan het rad geeft de snelheid aan en komt uit bij de duivel ,het verbreken van je oude patronen , het verleden loslaten en je bevrijden ..

Suus

Lief

Hmmm, beste positieve kaar dus.

Dank voor het duiden. Ik ga dus verder op de ingeslagen weg...

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

rad van fortuin wijst ook op een verandering.
je kunt het rad pas verlaten wanneer je levenslessen zijn geleeerd, maar de duivel doorkruisd dit, de duivel wijst je op zelfverloochening maar ook op geketend zitten aan het rad..

Lief

Aha,

Ik vertoef voorlopig nog in het rad dus om mijn lessen te leren.

Dank Marianne :-*

Fijne avond, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 28 november.

Kelken 3 met als 2e/kruisliggingkaart Staven 9.

Er is alle reden om iets te vieren. Toch zit ik in een isolement.

Ik kan dit goed plaatsen. Ik ben geen wintermens en dit werkt dan ook op mijn gestel. Daarbij maak ik me wat zorgen om mijn gezondheid.

Symbolon:


DE LAST

Er wordt het nodige van je gevraagd vandaag. Dit is niet gering. Al een tijdje loop je tegen moeilijkheden aan. Diep in je is er een verlangen ontstaan om je rug te rechten. Je bent er klaar voor! Vandaag is het de diepe wens van je Ziel om je keuzes en verantwoordelijkheid alleen te nemen.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

het lieve leven ervaren als een last, je zou ook kunnen denken als het leven een last is,
doe dan eens iets fijn voor jezelf zodat je het leven kan vieren,
daar laad je weer van op!

;)

Lief

Hoi Vlinder,

Dank je wel! :-*

Ik kom weinig aan mezelf toe nu omdat ik gewoon even wat andere 'verplichtingen' heb. Daarbij een antibioticakuur waar ik echt beroerd van ben, maar......het zonnetje schijnt vandaag en dan voel ik me sowieso een stuk beter. This gewoon weer even door de winter heen klunen.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

Even als je met je gezicht in het zonnetje sta, je ogen dicht en genieten kan ook een fijn moment voor jezelf zijn, en een paar minuten heeft iedereen.
Fijne dag Lief  :-*