Mijn dagkaarten/Lief

Gestart door Lief, juli 10, 2012, 13:14:22 PM

Lief

Goedemorgen :) :)

Kaartjes voor 22 november.

De Dood met als 2e/kruisliggingkaart Staven 4.

Veranderingen, vernieuwing. Een tijd van vreugde.

Symbolon:


DE PARTNER

Je belandt vandaag in een zinvol leerproces. Via de ander wordt je uitgenodigd jezelf nog beter te begrijpen! Dit houdt wel in dat je vandaag uit je luie stoel mag komen om in openheid te stappen. Sta dus op en vindt de schoonheid in jezelf terug, zonder dat je de ander hier voor nodig hebt.

Groetjes, Lief
Look for the answer inside your question...

dameblanche

weer dat stukje, lief, je wil verandering, maar weet niet hoe aan te pakken, je barst van ideeen, maar hoe in praktijk te brengen?

heleen

ik ben het met de duiding van Marianne eens. Kijk eens goed lief wat er op de kaart van de dood gebeurd. Er gebeurd daar zoveel. vikingscheepje op de zee. Storm want de bomen zijn in beweging. Zon komt op achter de toren. enz.enz. En dat allemaal op 1 kaart. En de kaart die je helpt (of blokkeert) verwelkomt nog meer ideeën.
Misschien tijd om je in het kasteeltje terug te trekken, om je eigen plannen te bekijken.

Heleen.

Lief

 Dank Marianne en Heleen,

Zoveel ideeën dat het koppie overstroomt. Alles maar stuk voor stuk uitwerken.

Groetjes, Lief :)

Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 23 november.

Kelken Aas met als 2e/kruisliggingkaart wederom Staven 4.

Nieuwe gevoelens, inspiratie vanuit mijn innerlijk gevoel wat een ervaring van vreugde met zich meebrengt.

Symbolon:


ABORTUS

Vandaag wordt je uitgenodigd de ladder van je eigen emotionele diepte af te dalen. Zo kan je werkelijk doorvoelen, waar het nu aan scheelt en waarom je jouw ziel wilt verkopen aan de duivel. Het helpt je om af te dalen in je onderwereld van gevoelens. De diepte is minder dan je nu ervaart.

Groetjes, Lief :)

Look for the answer inside your question...

heleen

Citaat van: Lief op november 22, 2012, 14:56:06 PM
Zoveel ideeën dat het koppie overstroomt. Alles maar stuk voor stuk uitwerken.

kelken aas?
plons in de vijver onder de kelken aas, en je symbolonkaart komt tot werking.
begin te doorvoelen Lief. Het zal je goede ideeën laten verwelkomen.

Heleen.

dameblanche

stroming geven aan je gevoelens, je wilt het wel ontzettend graag, maar je voelt je onder druk staan.

Sweetie

Hoi Lief
Kelken Aas met als 2e/kruisliggingkaart wederom Staven 4.

gevoelens komen op de eerste plaats vandaag , dan kan je genieten , hou je beker onder de staven 4 en je kan genieten van het goede

Suus

Lief

Dank  Heleen, Marianne en Suus   :-*

Ik kan dit heel goed plaatsen. Enorm druk met dingen uitwerken. Probeer het in alle rust en mijn gevoel erin te leggen.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedenacht/morgen,

Kaartjes voor 24 november.

Munten 8 met als 2e/kruisliggingkaart munten 9.

Enthousiast met een studie bezig zijn. Materieel succes door prestaties.

Tjee zeg hoe toepasselijk. Hele dag met lampjes, schermpjes e.d. In de weer geweest om productfotoos te maken voor mijn fotoopleiding. Morgen om 8 uur weer naar school om met de groep te werken.

Symbolon:


DE ZORGELOZE

Je bent in een situatie beland die vandaag een aanpak van je eist, welke anders is als je gewend bent. Ben je bang de waarheid uit te spreken? Deze onderdrukking van jezelf zal vandaag niet langer onopmerkzaam blijven! Handel apart en spontaan. Het zijn de onverwachte situaties die je verder op weg helpen.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

heleen

morgen een fijne dag toegewenst. De kaarten zien er in ieder geval positief uit. Hard werken zal vruchten afwerpen. En vooral werken op de manier die je symbolonkaart je aangeeft. Jezelf niet onderdrukken. Handel op je eigen manier, lekker spontaan zijn, dan zul je een stuk verder komen

liefs

Heleen.

Lief

Dank Heleen. Dat is een hele wijze raad die ik met beide handen aangrijp.

Groetjes, Lief :)  :-*
Look for the answer inside your question...

dameblanche

timmeren aan de weg lief, je focussen op vooruitgang....we zullen de munten 9 maar als begeleidingkaart duiden....
dit is wel de tijd om studies te volgen.....buiten koud, lange avonden.....

Lief

Dank Marianne,

Het was vandaag sowieso een goede dag voor studie. Wat een nare grijze dag. Ik kan daar niet zo goed tegen. De wereld is dan zo klein en drukt letterlijk en figuurlijk op de schouders....

Fijne avond nog.

Liefs, Lief :) :-*
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedenacht/morgen,

Kaartjes voor 25 november.

Kelken 3 met als 2e/kruisliggingkaart Ridder van Kelken.

Iets bereikt hebben wat een goed gevoel geeft, er is groei. Het nastreven van idealen.


DE FAMILIE

Je doet er goed aan om de uitdaging waarin je bent beland nu niet meer uit de weg te gaan. Draai er vandaag niet langer om heen en laat je niet te veel leiden door emoties en twijfel in jezelf. Een nieuwe en verdiepende verbinding aan gaan, brengt nu eenmaal consequenties met zich mee.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...