Mijn dagkaarten/Lief

Gestart door Lief, juli 10, 2012, 13:14:22 PM

Lief

Ja, dat is het Heleen. Dat conflict in mijzelf. Inderdaad wat staafjes loslaten.

Dank :-* :-*

Fijne zaterdag, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen :)

Kaartjes voor 21 oktober.

De Geliefden met als 2e/kruisliggingkaart Kelken 9.

Het maken van keuzes waardoor emotionele voldoening ontstaat.

Symbolon:


ONVERENIGBAARHEID

Er wordt vandaag van je gevraagd je af te stemmen op dat wat je hart aangeeft. Wees je er van bewust dat er een constant samenspel is van gevoel en kracht. Deze kunnen alleen maar samen gaan als beiden alle ruimte krijgen om te kunnen creƫren. Wat verwaarloos je in jezelf! Kom in balans.

Groetjes, Lief
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen :)

Kaartjes voor 22 oktober.

Schildknaap van zwaarden met als 2e/kruisliggingkaart Koning van Kelken. Floepertje De Wereld.

Het doorbreken van vastgeroeste gedachten, emotionele stabiliteit. Mijn doel bereiken.

Symbolon:


VERANTWOORDELIJKHEID VOOR DE SCHEPPING

Er staat je vandaag een vreugdevolle opdracht te wachten. Je wordt namelijk opgeroepen je te wenden tot de natuur. Je inzet voor anderen, de wereld en de natuur is vooruit gegaan! Vandaag wordt je opgeroepen dit verder te ontplooien. Verbind je nog meer met dieren, planeten en zwakkere mensen die je bescherming nodig hebben.

Groetjes, Lief
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hallo Lief
Schildknaap van zwaarden met als 2e/kruisliggingkaart Koning van Kelken. Floepertje De Wereld.
diplomatisch optreden in de liggende zaken , komt er een heer op je pad die je raad geeft en steun biedt
en met de wenskaart ga je hier wel succes bereiken

Suzy

Lief

Dank Suzy :-*

Zo liggen de dingen er inderdaad bij nu. Heer gaat mij vooruit helpen in werk denk ik.

Fijne dag, Lief
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen :)

Kaartjes voor de 23e.

Gerechtigheid met als 2e /kruisliggingkaart De Duivel.

Knopen doorhakken, oordelen over mezelf en de situatie. De hele situatie is een schijnsituatie.

Symbolon:

GEVANGENSCHAP

Vandaag worden je ogen geopend dat je moet accepteren dat je niet kunt kiezen tussen verantwoordelijkheid en vrijheid. Het is het Aardse begrip van `vadertje tijd` dat je laat inzien dat het slechts een kwestie van tijd is! Vandaag worden kracht en de praktische kanten van het leven van je gevraagd. Luister naar je wijsheid.

Groetjes, Lief
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen allemaal,

Kaartjes voor de 24e oktober.

Munten Koning met als 2e/kruisliggingkaart Munten 2.

Verkrijgen van financiƫle zekerheid door productiviteit en vakmanschap. Harmonie binnen veranderingen.

Symbolon:


DE ONT-BINDING

Neem vandaag de ruimte in die je nodig hebt! Je oude bescherming toont barsten omdat je op Zielsniveau uit je voegen groeit. Het oude past niet meer bij je! Neem hier vandaag afscheid van. De ruimte is te klein geworden. Laat de rebel in jezelf ontluiken en kom op wat goed voor jou is!

Groetjes, Lief
Look for the answer inside your question...

Vlinder

koning en de 2 pentagrammen
het verlangen naar duurzaamheid bereiken door speels en met inspanning te gaan voor wat jij wilt.

Lief

Hoi Vlinder,

Dank je wel :-*

Het klopt, dat is wat ik wil. Met veel plezier mijn uit de hand gelopen hobby uitoefenen en daar mijn geld mee verdienen.

Groetjes Lief
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen allemaal,

Kaartjes voor de 25e.

Munten 9 met als 2e/kruisliggingkaart Munten 10. Floeper, de Keizerin.

Goed nieuws in aantocht. Harmonie in het gezin. Groei en ontwikkeling.

Groetjes, Lief :)

Look for the answer inside your question...

dameblanche

munten 9 wijst je op jezelf hervinden, trouw blijven aan jezefl, maar daarbij is de pentakels 10 je kruiskaart, dat betekend dat dat in het gezin niet altijd het geval kan zijn lief...

Lief

Hoi Marianne.

Dank voor het duiden :-*

Mijzelf hervinden en trouw blijven klopt. En kan in een gezin met 5 kids en partner, kind 6 zo af en toe, niet altijd het geval zijn inderdaad. Maar zolang ik niet het gevoel heb mijzelf te verliezen, vind ik het goed.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedenavond,

Nog even mijn kaartjes voor vandaag.

Kracht met als 2e/kruisliggingkaart kelken 10.

Welslagen, zichzelf overwinnen. Duurzaam geluk. Jezelf overwinnen.

Groetjes lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen :)

Kaartjes voor de 28e.

Schildknaap van Staven met als 2e/kruisliggingkaart kelken 4.

Een nieuw begin in creativiteit. Hierbij een keuze moeten maken van wat ik wekelijk wil.

Fijne zondag, Lief
Look for the answer inside your question...

heleen

afgelopen dagen zijn de kruiskaarten kelken.
kelken 10 en kelken 4.

kracht is een hele mooie kaart, maar kelken 10 doet iets met deze kaart, Hij helpt je of blokkeert je.
omdat kracht een hele sterke kaart is, kaart uit de grote arcana heb ik het gevoel dat kelken 10 blokkeert.
te vrolijk, te graag willen gelukkig zijn, blokkeert je innerlijke kracht. Je kunt naar de buitenwereld spelen dat je gelukkig bent, maar ben je dat innerlijk ook lief?

daarna page staven gekruist met kelken 4.
page is mijn inziens een begin van iets nieuws. Groei wil komen, de omstandigheden zijn niet optimaal. Plant een boom in de woestijn, en de vraag is of hij zal groeien. Maar als ik kijk bij kelken 4 zie ik een jongen voor een boom zitten. Dus er kan een boom groeien lief. En weer krijg ik het gevoel rustig aan. Ik weet niet of je de beker moet accepteren, soms lekker rustig blijven zitten is ook goed.

Heleen.