Mijn dagkaarten/Lief

Gestart door Lief, juli 10, 2012, 13:14:22 PM

heleen

2 zwaarden kaart. uiteindelijk kom je uit op zwaarden 7. Mooie advies kaart, misschien moet je er stiekem vandaag met wat zwaarden tussen uit knijpen.

de koningin van de zwaarden, de koningin van de communicatie wordt gekruist met zwaarden 6, de stille boottocht waar niet onder gesproken wordt. Dat is een behoorlijk dilemma liefje. Omdat de koningin de kruiskaart is dus je helpt of tegenwerkt, is de vraag of je de stilte moet doorbreken.

Heleen.

Lief

Hmm, ik denk nog niet dat de tijd daar is om stilte te verbreken. Komt er wel aan.

Dank Heleen :) :-*
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen :)

Kaartjes voor de 12e.

Het Rad van Fortuin met als 2e/kruisliggingkaart staven 8.

Wisselende emoties, veranderingen komen sneller dan ik denk.

Symbolon:


DE INQUISITIE

Hou er vandaag rekening mee dat er serieuze ondervragingen op je pad komen. De tijd van recht en onrecht is aangebroken! Zelfs de mogelijkheid bestaat dat hierin het principe van de inquisitie wordt meegenomen. Vandaag wordt tot elk detail in kaart gebracht, de waarheid boven tafel te krijgen. De periode van zuivering breekt aan.

Groetjes en fijne dag allemaal, Lief
Look for the answer inside your question...

dameblanche

je probeet met de stroom mee te kunnen gaan, maar verander de dingen die je KUNT  veranderen, en  leg je NEER  bij de dingen die je niet kunt veranderen...

Lief

Dank Mariannne :-*

Wat grappig. Ik heb een spreuk boven mijn bed staan. Ga mee met de stroom, want de stroom weet waar hij naartoe moet...

Dat doen we dan maar.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Salsafret

Je hebt een taak te vervullen. Alleen lopen de dingen momrnteel zoals ze gaan. Je hebt er nauwelijks invloed op. echter komt er verandering in, sneller dan je denkt.

Lief

Hoi Salsa, ank voor het duiden  :-* ik ben zeer benieuwd. Heb wel het gevoel dat er verandering in de lucht zit.

Groetjes, Lief
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 13e.

Staven ridder met als 2e/kruisliggingkaart staven 4.

Nieuwe mogelijkheden waardoor ik enorm enthousiast ben. Ik breng een opdracht tot een goed einde.

Symbolon:


DE TWEE GEZICHTEN VAN EVA

Vandaag speelt een interessant dilemma een grote rol. Dit daagt je uit om twee strijdige en schijnbaar niet te verenigingen kanten in jezelf tot de juiste balans te brengen. Zeer waarschijnlijk heeft dit te maken met een belangrijke keuze! Soms biedt een nuchtere benadering de juiste ingangen. Kies voor deze benadering vandaag.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Salsafret

Twee keer de staven. Vuurkaarten. Je stelt je open voor anderen en voor nieuwe dingen. Je bent gemotiveerd maar laat die motuvatie niet doorslaan. Dan brand het vuurtje op.

dameblanche

#504
de staven ridder is op doortocht, maar de staven ridder heeft ook een minder kantje.....hij heeft nog niet die wilskracht van de koningin.......

Lief

Goedenacht,

Kaartjes voor de 14e.

De Ster met als 2e/kruisliggingkaart Aas van munten.

Veranderingen ten goede, nieuwe richting. Alles in huis hebben om te bereiken wat ik wil.

Symbolon:


DE ONWETENDE DWAAS

Er komt vandaag een opdracht op je pad waar je aardig wat moed voor nodig hebt. Laat strijd en competentie met jezelf of eventueel betrokken anderen achterwege. Werk vandaag aan vertrouwen vanuit overgave, zodat nieuwe energie en verfrissende input kunnen stromen. Leer meer te vertrouwen op je innerlijke stem en intuïtie.

Groetjes en fijne zindag, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

dromen en wensen uit willen laten komen, daarbij hoop en vertrouwen willen houden...naar een solide gevoel...
welk solide gevoel....
ga dat eens voor jezelf na....

Salsafret

Kaart van de wijsheid, inzicht en geluk. Wat je aanpakt breng je tot een goed einde. De Aas helpt je er aan heri neren dat je voor dit geluk wel iets moet doen. Het komt niet zo maar.
Hier komt ook je innerlijke stem weer om de hoek kijken:-)

Lief

Dank Marianne en Salsa :-*

Ja dat innerlijke gevoel...

Ik moet er maar eens een goed gesprekje mee hebben.

fijne zondag nog.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Salsafret

Zullen we er samen een gesprekje mee hebben lief;-)))))