Dagkaarten Lenormand - Deel 5

Gestart door kreeft, april 01, 2012, 09:06:17 AM

sweetmami

Dankje lieve Rianna, zoals ik al zei, rijp voor de sloop, voel me ontzettend beroerd, hele nacht wakker gelegen, zit helemaal niet lekker.... liefde voor mn kind en ons pad brengt me wel weer in evenwicht, I know, nieuwe oogst.  Soms als je terugkijkt it sucks sometimes...en vooruit kijken is met je verstand fijn maar soms wil je gevoel weer even voorrang/ haalt het je weer even in  :(
Ik heb vannacht tot 6 uur heel veel mensen lopen te vervloeken  :-X niet echt goed voor mn zen gehalte hihihi.  En vanmorgen om half 8 weer gewekt door een heel klein lief jongetje... en dan weet ik weer van oke ja..komt wel goed. We moeten het nu samen gaan maken, hoe we het wel willen, moet sterk blijven :'(

:-*

rianna

@Sweety
ach meid toch   
je weet
"" Al is het nog zo donker ,het word Altijd weer licht
hou je vast aan het geen je bezit je kleine mannetje die  je zoveel geef  wat niemand anders kan evenaren
liefs Rianna

sweetmami

ja Rianna, je hebt gelijk, doe ik ook, komt wel weer goed...

arend

#258
Bedankt Marianne. Ja ergens heb ik wel het gevoel dat ik steeds op mijn hoede moet zijn en soms niet weer waar te beginnen, 't is alsof ik er enen groten berg/puinhoop van heb gemaakt enfin ik blijf wel positief dat het wel goed komt ondanks alles. Ik probeer me niet teveel zorgen te maken maar toch. Net terug van sollicitatie en door de verlofperiode wellicht een grote week wachten dus dan begin ik wel eens te denken of ik nu moet hopen of niet. Dat wachten en niet weten waar ge gaat beginnen of eindigen, pfff niets voor mij. Dan lijk het wel eens alsof ik op een ongeduldige vulkaan zit, toch zeker inwendig.
Bedankt Rianna. Ik krijg stilaan meer inzicht in dat ik vooruit moet en dus wel ergens iets idd moet afkappen. De gedachten zijn er zeker en de acties zullen hopelijk ook eens hun vruchten afwerpen, zolang die muizen die niet gaan opvreten, komt het wel goed.
:-*

angels

dankje rianne :-*...  het valt op dat er steeds die man in mijn kaarten komt m.b.o verandering
                         maar wie is die (oudere) man .... kan iemand daar wat meer van zeggen
                         wie hij is ,wat hij doet, tot nu toe kan ik hem nog steeds niet plaatsen
                         dat geeft dus de twijfel aan die man

rianna

@Angel
een heer kan ook je gezinsgeluk weergeven
misschien is die aan verandering onderhevig?

kreeft


beer-muizen-kist

de kist op je pk, neem in aan, maar zo wie zo, je zit in een transformatie proces, het realiseren van een afsluiten van en een begin aan......
maar de zorgen komen terug, en dat vertroebelt weer het beeld....
@marianne,
muizen op pk, 1,3,2, zo leg ik, zorgen ja  ;D kilootje hebben?  ;D
hopelijk vlug nieuws over nieuwe kansen  :D, ik kijk er naar uit
eenzaam, ja, als ik zo rondkijk lijkt het hier op het eenzame hartenburo  ;)
kunnen samen een klupje stichten  ;D
innerlijk maak ik wel bokkesprongen  ;)
dank  :-*

Chris

Nou marianne,dat van het weer en de koetjes en kalfjes begrijpo ik wel ...hihihi

praten...niet over koetjes en kalfjes natuurlijk, niet over het weer en niet over de vot.....

Ben niet zo'n prater als het over mezelf gaat .....heb het meeste wel een plaats gegeven denk ik....

Maar we zullen zien,mss kruist er iemand mijn  pad waar ik nog eens chris open en bloot neergooi...:-)



Aan Rianna

Idd kruis over het verleden.De kracht heb ik wel en ja ik realiseer me dat ik het geluk zelf in handen heb

Dankjewel

Gr Chris



dameblanche

klopt rianne, ik kan een en ander goed plaatsen ook naar familie toe, miijn zus heeft mijn ouders in de grip, en daar heb ik een stokje voor weten te steken, ik weet ook dat zij er uiteindelijk verantwoordelijk voor zijn, maar je ouders resp. 80 en 82 zo met re rug tegen de muur zien staan, is erg pijnlijk

rianna

@Marianne
ik probeer inderdaad zo eerlijk mogelijk te zijn en om begrip op te brengen
en geloof me of niet zelfs dat is moeilijk
dat mensen mij opzoeken om hun verhaal kwijt te kunnen is een feit
dank je wel
liefs Rianna

assie63

#265
@rianna
ja jongste zoon gaat lekker, al is het niet echt een genezing, meer een metamorfose hihi, ja de band word al hechter en anders, ja denk wel dat het deuren voor hem opend, dank je assie xx

@marianne

de leilei zie ik als mijn vader, die mij inderdaad helpt, hij brengt mij het zonnetje, kracht en blijheid, dank je assie xx

kreeft

goeiemorgen,
kaartjes voor vandaag

lelie30, berg21, muizen23 = klaver
mc/tuin

ik krijg steun om de problemen te overwinnen eneen wens die uitkomt,

fijne dag iedereen  :-*

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

26 boek-30 lelie-9 ruiker=29 vrouw


inzicht en steun geeft mij rust als vrouw

dameblanche

mijmeren over gemiste kansen, houdt je te veel bezig, probeer de lelie als springplank te gebruiken kreeft....

dameblanche

boek kan hier ook staan voor je levensloop, je levensloop die je met behulp van spirituele inzichten in kaart wil brengen, assie