Hulp gevraagd over 3 kaart legging ☀️

Gestart door zonnetje70, mei 13, 2015, 20:16:53 PM

zonnetje70

Hallo allemaal,
Ik ben nieuw en een beginneling met de kaarten. Nu had ik een 3 kaart legging gedaan voor mezelf met een open vraag, ik heb de kaarten gevraagd voor wat er nu belangrijk voor me is, wat ze mij mogen vertellen.
Nu heb ik het hart, de hond en de muizen getrokken en ikben in de war. Hoe moet ik dit lezen, trouwe liefde volle vriend die ik ga verliezen of een trouwe vriend wat eerst romantisch was die ik ga verliezen? Weet iemand de betekenis? Sorry, ik ben er nogniet zo goed in. Dank alvast voor de moeite!!

Sas-8314

hallo zonnetje :)

jouw vraag; wat is er nu belangrijk voor mij ?

      hart hond muizen

de vraag gaat over jou, dus het gevoel over 'een vriend' zal jou zelf betreffen ..
Mogelijk ben jij in je liefde niet helemaal loyaal / trouw aan jezelf ..
heb je de neiging om jezelf te verliezen in de liefde.
Wellicht cijfer jij jezelf te veel weg, maak jij jezelf te klein. de muizen kunnen ook staan voor de kleine dingen, misschien maak jij je druk om kleine dingen, maken dingen je nerveus of ben je bang om dingen / vertrouwen te verliezen. Muizen verwijzen ook naar onderzoeken, er achter komen wat je mist wellicht ..
de Hond staat voor waken, trouw en loyaal zijn, maar alles begint bij ons zelf.

Benieuwd of je er iets mee kunt zonnetje ..
een zonnige dag voor jou gewenst ..

p.s. de zon staat voor het bewuste, het optimistische dat mag jij wellicht wel wat meer zijn ;) (van binnen)
:-*

what defines us is how well we rise after falling

zonnetje70

Jeetje, heel helder, zo had ik het niet gezien en ja klopt, ik mag zeker wat positiever zijn, vind ik heel moeilijk ðŸ˜". Ik verlies mezelf heel gauw in de liefde en ben bang een goeie vriend van me kwijt te raken, dat doet pijn en moet het bij vriendschap houden, maar is lastig als ik zoveel voel. Dank je wel, ik moet nog veel leren met de kaarten. Heel erg bedankt.

Sas-8314

thanks voor de feedback zonnetje en graag gedaan :)

iets wat echt is / bij je hoort kun je niet verliezen .. je kunt het hooguit (be)denken ;)
:-*
what defines us is how well we rise after falling