legging liefde voor 3 maanden...

Gestart door Darianne, augustus 09, 2014, 22:17:07 PM

Darianne

Tuin              boom         sleutel

Ruiker           pk/lelie      ooievaar

Klaverbladen   vosje       ruiter

Vraag: hoe zal mijn liefdesleven er de volgende 3 maanden uitzien?

In het verleden was ik gelukkig in de liefde,  er kwam een “rustpauze” in mijn leven waarin ik lessen diende te leren, ik moest sterker worden, bewust worden van mijn kunnen. Ondertussen is dat ook (voor een groot stuk) gebeurd.
De vos wijst op mijn waakzaamheid . Niet zomaar alles geloven, leren neen zeggen, … Kiezen voor mezelf en doen waar ik me goed bij voel. Niet meer altijd anderen een plezier willen doen, ongeacht hoe ik me erbij voel.
De boom zegt dat ik mijn gezondheid in het oog moet houden. Zorgen dat ik niet ziek word van alles op te willen lossen. De boom wijst ook op een verborgen liefde.
Ik heb de sleutel in de toekomst. Ik weet (onbewust) wat ik wil en ik kan de keuze maken. En er komt verandering zegt de ooivaar. De ruiter wijst op belangrijk nieuws binnenkort of in de nabije toekomst .
He eindresultaat… een man die voor mij van groot belang zal zijn, een grote steun of zelfs een geheim minnaar… 

mmmmm, let’s see  ;)
Elke dag is een nieuwe kans... grijp ze met beide handen!

dameblanche

de lelie op je pk zegt me dat je functioneert vanuit het element lucht, communicatief bent, maar ook enigszins nerveus van aard, je hebt in het verleden de kat meer uit de boom gekeken, je hebt lessen geleerd, zoals je zegt, de ruiker geeft hierbij ook aan dat je ondertussen in rustiger vaarwater bent gekomen, wil ook je vriendenkring weer gaan uitbreiden, maar kijkt wel weer de kat uit de boom, de boom zegt me dat je nog niet geheel klaar bent met het afsluiten van je verleden, je wilt het over een andere boeg gaan gooien, ook een ander slag mensen aantrekken, maar weet niet hoe...
de sleutel ligt in jouw handen.
de ooievaar brengt inderdaad verandering, maar hier meer afwisseling, veranderlijkheid.
het gaat hier om een tijdelijke houding.
eigenlijk zie ik de komende maanden geen duidelijke relatie op je afkomen.

Sas-8314

#2
de ruiter zie ik als zelfvertrouwen,
gaandeweg meer vertrouwd raken
dat brengt de verandering
en uiteindelijk de sleutel als zelfvertrouwen
weten dat je dingen zelf in de hand hebt,
een vrije wil ja
maar uiteindelijk komt dat op ons pad wat we echt nodig hebben ..
daar mag je op vertrouwen Darianne

heb ook het gevoel dat je wat overgevoelig bent
zie dit niet als kwetsbaar zijn
zie het als je kracht
je reisleider
je gaat meer je intuitie volgen,
beter leren met invloeden van buitenaf om te gaan.
jezelf op een positieve wijze leren beschermen :)

fijne  zondag voor jou lieve dame  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Darianne

Dank je voor jullie licht op de kaartjes dames.

Ergens ben ik blij dat er een relatie te zien is in de kaartjes.
Daar heb ik echt geen zin in.
Natuurlijk mis ik iemand om alles mee te delen, te knuffelen en andere dingen mee te doen.
Maar een nieuwe relatie, daar bedank ik voor.

Ik geloof er steevast in dat dingen gebeuren met een reden en dat alles op tijd en stond op je pad komt.
Dus we deinen mee op de golven van het leven en ik zie wel wat er komt...

Fijne zondag nog!   :-*
Darianne
Elke dag is een nieuwe kans... grijp ze met beide handen!