Legging rond alimentatie

Gestart door Eva_84, november 19, 2013, 15:45:06 PM

Eva_84

Hoi hoi,

Een aantal jaren geleden heb ik een aanvraag tot invordering van achterstallige alimentatie gedaan. Dossier was goedgekeurd, maar sinds 2010/2011 heb ik hier geen nieuws meer van (juridische rompslomp op zn Belgisch..). Nu heeft mijn ex-man een paar weken geleden een brief gekregen om een grote som te betalen. Hij wil dit nu aanvechten voor de rechtbank en heeft een advocaat genomen.
Mijn vraag was dus: hoe gaat dit aflopen voor mij?

Muizen - Boom - Vissen = Boek / MC= Slang
         Heer - Schip - Hart
               Zon - Brief
                   Weg

Wil er iemand meekijken? Vind dat moeilijk voor mezelf te doen.
Op het eerste zicht zou ik denken dat er eerst een hoop gepieker, emoties, oneerlijkheid bij komt kijken. De heer die zich ervantussen probeert te muizen, wat misschien positief zou zijn als hij weggaat (hij heeft jaren in het buitenland gewoond en is sinds enkele maanden terug in het land). Het einde lijkt me wel positief, goed nieuws.
Grtjs

Sweetie

Hoi Eva,
Muizen - Boom - Vissen = Boek / MC= Slang
         Heer - Schip - Hart
               Zon - Brief
                   Weg
zorgen en gepieker wat de heer betreft , hij denkt na hoe hij het zal klaarspelen , er is in ieder geval een lopend onderzoek , je zou positief nieuws mogen verwachten , er zouden al documenten op komst zijn ..

Suus

janice

idd veel gepieker en stress hierover, hij heeft het geld namelijk wel (boom-vis) maar zal het (deels) hierdoor verliezen (muizen-vissen).
Intuitie is verstand dat haast heeft

Eva_84

Dank je Suzy en Janice. Voorlopig nog geen nieuws, ik wacht af..
Liefs!