Grote legging meerdere malen doen

Gestart door renzolini, april 13, 2005, 18:52:56 PM

renzolini

Kheb vorig week een grote legging gedaan met waarzegkaarten van Lenormand, en die ontleed.

Vraag me af of ik die legging meerdere malen mag doen in een korte periode bv een week tijd mag doen.

Is dit interessant? Wat is jullie mening hieromtrent?

Greetz

Renzolini

Palomino

Je kunt een legging best meerdere malen doen in een korte tijd ,maar dan niet met de zelfde vraagstelling.

Liefs
Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

mikki

Hoi....

Wat een rare toevalligheid, gister vroeg ik me af of er ook mensen zijn hier die met Lenormand kaarten werken.
Ik was 6 maart op een beurs en daar had ik me bij iemand opgegeven voor een curcus.
Nooit meer wat van deze dame gehoord tot ze vanmorgen ineens belde, vond toevallig een formulier met mijn nummer.
Volgende week dinsdag mijn eerste les afgesproken.
Lees vervolgens deze twee berichten!!!!
Toeval bestaat niet!!!!!

groetjes mikki

Opti-Mystique

Hallo allemaal,

In mijn Tarot-cursus kwam het deck van Mme Lenormand ook even aan bod en naar aanleiding daarvan heb ik het zelf ook aangeschaft.

Ik moet eerlijk zeggen dat bij het interpreteren van dit deck het beeld bij mij nog echt op zwart gaat. Het is een totaal ander principe dan de Tarot en ik vind de tekstjes op de kaarten storend voor mijn intuïtie, wanneer ik me op symboliek probeer te richten; ik ervaar ze als te sturend en daarmee beperkend voor de interpretatie.

Toen ik het deck voor het eerst voor mezelf uitlegde, was ik omgeven door nagenoeg álle ellende uit het deck, die veel explicieter is dan de donkere kaarten van de Tarot, en toen had ik het er ff helemaal mee gehad... ;D ;D Ik ben Pink nog steeds dankbaar voor het me weer wat moed inpraten... haha... 8) Aangezien ik moet toegeven toch wel geschrokken te zijn, hoe nuchter ik ook met de Tarot omga, maar vooral door de expliciete tekstjes van Lenormand.

Dat geeft dan ook wel aan dat ik erg onder de indruk ben van wat er uit dit deck te halen valt en hoe mijn docente op die cursusavond de kaarten wist te linken. Op paranormaal beurzen wordt er ook vrij veel mee gelegd. Zelf heb ik de Lenormand nog even terzijde gelegd, maar dit deck boeit me zeker ook.

Ik sluit me verder aan bij Palo, dat je een grote legging met de Lenormand wel meerdere malen kunt doen, maar met een andere vraagstelling. Dit weer in tegenstelling tot de Tarot, waar een nieuwe grote legging met dezelfde vraagstelling de inzichten verder zal verdiepen. Overigens pas aan te bevelen als men er wat verder ervaren in is, anders wordt het zo'n bos, bomen en zien-verhaal...

greetinx van Dolf