dagkaartjes Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2014, 01:47:08 AM

Lief

Dank je wel Marianne :-* :-*

Je hebt gelijk. Van fouten leer je inderdaad. Had laatst nog een quote op mijn facebook staan. 'Better to make mistakes then fake perfection'. Helemaal waar!!
En ja, ik ben te kritisch op mezelf. Perfectionistisch trekje....

Kaartjes voor 27 mei.

Matigheid met begeleidingskaart Munten 7.

Balans en harmonie creƫren. Nadenken over een doel.

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

#361
perfectionistisch trekje, ja maar wat doe je daarmee, het zit je ontwikkeling in de weg.
het voortbestaan wordt geblokkeerd door je perfectionische kijk op jezelf.
kom in balans met jezelf waarbij je terugkijkt op een succesvolle periode.

de engel op de kaart matigdheid, stelt datgene in onszelf voor wat we als echt herkennen, nadat de illussies van het ego, zelfzuchtigheid en vaste gewoontes van ons af zijn gevallen.

dameblanche

#362
de dood, het nieuwe willen verwelkomen, de nieuwe stap kunnen zetten geeft ons eerst het werk om met onszelf in balans te komen, de duivel die ons zegt door het stof heen te moeten, waarbij we het oude voorgoed achter ons kunnen laten.,
het geweld wat je op de troen kaart ziet heeft te maken met een grote psychische impact.
de geest komt onder steeds toenemende druk te staan, men MOET  iets doen, deze situatie heb je al eerder gehad...

oeps; dit is de uitleg voor kreeft..

kreeft

@marianne, je hebt gelijk, de dood vind ik een hele mooie kaart, iets afsluiten, maar er ligt moois in het verschiet, maar die toren, zet je onder druk, ik heb ook steeds het gevoel IK MOET iets doen, maar dat zal wel uitwijzen, uiteindelijk  ;)

grtj en dank

Lief

Dank Marianne,

Zal proberen dat perfectionisme eens te laten varen en tevreden te zijn.

kaartjes voor 28 mei.

Ridder van Kelken met begeleidingskaart De Gehangene.

Pas op de plaats? De gehangene overdenkt het geheel.

hmm, lastige kaart.

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 29 mei.

Schildknaap van Zwaarden met begeleidingskaart De Ster.

Het verbreden van mijn visie. Opnieuw kunnen beginnen als ik dat wil.

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

ridder van kelken kan wijzen op een persoonlijkheid in jezelf,  een aspect waar aandacht aan geschonken zal moeten worden, gezien het vuur, die de ridder met zich meebrengt.
de gehangene maant je aan hier iets minder vuur in te steken.

dameblanche

#367
de schildknaap heeft iets in werking gezet, waarbij hij hoopt dat het vruchten zal kunnen gaan afwerpen.
je wil het nog steeds alleen doen!!!!! :-\
pas dan heb je het gevoel koppen met spijkers te kunnen slaan, je houdt echter geen rekening met onverwachte gebeurtenissen buiten je om.

Lief

hoihoi,

Owkee Marianne, ik zal het fikje wat lager zetten :D

Dat alleen doen begrijp ik niet helemaal. Geef veel uit handen. Juist daar vandaag nog mee bezig. Mensen die meedenken, meewerken. Ik begrijp heel goed dat ik het niet alleen kan.
Hmm, onverwachte gebeurtenissen ben ik niet zo gek op. Maar voila, doe eens gek, gooi je haar los :D ;D ;D

Dank Marianne :-* :-*

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

staat je goed...dat losse haar....! ;)

Lief

Hahahah, ahhh jij hebt mijn foto's op FB natuurlijk gezien,hihihi

Beetje gespannen kopje ivm tanden. Ben nog steeds niet klaar met het hele kaakgebeuren. Nog eventjes. Over maandje of 5 kan ik het afronden. Ben dan 2 en half jaar bezig met iets wat er emotioneel erg ingehakt heeft. Ik kan niet wachten tot ik weer in een appel kan happen....

Kaartjes voor 30 mei.

De Zon met begeleidingskaart Kelken 4.

Geluk en energie komen op mijn pad. Neem ik het niet aan? Kelken 4 ???

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

de zon kan niet mooier zijn  :D
de vier van kelken kan zeggen dat je even de kat uit de boom kijkt,
je gaat niet blindweg zomaar iets aannemen,
beetje twijfel over iets, maar daar is op zich niks mis mee  ;)

grtj  :-*

Lief

Owkee,

Dank kreeftje. Ik kan me vinden in deze uitleg....

fijne dag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

ja, je stond behoorlijk gespannen, dat zag ik ook wel, waarschijnlijk laat je die volledige ontspannenheid zien ACHTER  de kamera!!!!
dan zie ik duidelijk een ontspannen lief voor me, met haar hoofd een zwaar naar rechts en daarbij ook je haar!!!

kelken 4 geeft eigenlijk meer aan dat je je realiseert of je daarmee gelukkiger wordt.
een beetje een tevreden maar ook ontevreden gevoel, dat wisselt zich telkens af... :-\

Lief

Hahaha,

Ja achter de camera meer mijn ding.

Kan je zeggen een off day gisteren. Je hebt wel eens van die dagen :-\

Kaartjes voor vandaag 31 mei.

Aas van Kelken met begeleidingskaart Zwaarden 7.

Mij openstellen en gewoon mogen ontvangen. Blij mogen zijn. Het wordt me gewoon geschonken. En toch wantrouw ik het, waarom?

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...