dagkaartjes Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2014, 01:47:08 AM

heleen

veel staven en zwaarden kaartjes de afgelopen periode Lief. Vuur en lucht samen in strijd. En als jaarkaart zwaarden 10. Ik ken je als een vrouw die altijd vooruit wil, vecht voor haar bestaan. Een sterke eigen wil heeft, en dat is niet goed of slecht, maar het kan je wel gaan uitputten op den duur. Maar ondertussen lig je wel gefeild met 10 zwaarden in je rug. Toch sta je iedere keer op en begint het gevecht opnieuw. Veranderingen zullen en moeten worden doorgevoerd, want overgave is Lief onbekend. Je doet jezelf pijn lief. Blijf even roerloos liggen.

Heleen

Lief

Hoi Heleen,

Dank je wel. Ik strijd ook teveel en ten onrechte zelfs op het moment. Ik moet accepteren, veranderingen inderdaad doorvoeren en dan eens een pasje langzamer gaan lopen....

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 10 januari.

Schildknaap van Kelken met begeleidingskaart De Gehangene.

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

heleen

Citaat van: Lief op januari 09, 2014, 16:14:47 PM
Ik moet accepteren

Ben ik het mee eens Lief.

Citaat van: Lief op januari 09, 2014, 16:14:47 PM
Hoi Heleen,
veranderingen inderdaad doorvoeren

Ben ik minder mee eens. Meestal is proberen veranderingen doorvoeren, tegen de stroom ingaan.

Schildknaap van kelken, achter hem een golfbeweging, de schildknaap bemoeit zich niet met de golfbeweging , hij heeft het te druk met zijn beker en zijn vis. De vis staat voor het onbewuste, kleur blauw voor het spirituele, en dan kom je uit op de gehangene. Een kaart uit de grote arcana, hij krijgt de inzichten, de kleuren van de kleren van de man van de gehangene zijn duidelijk, een helder blauw hemd en een duidelijke rode broek. Dit is bij de page niet het geval. Laat de vis uit het diepste van jouw innerlijk weten, de schat opduiken.

Heleen

Lief

Dank je wel Heleen :-*

Accepteren valt zwaar bij vlagen en er 'moeten' echt dingen anders. Hoe ga ik die doorvoeren. Relatie kan niet op hetzelfde spoor verder....

fijne avond!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

heleen

als je van spoor wil veranderen Lief dan heb je wel een wissel nodig. ( niet letterlijk, maar wel in je gedachten), en misschien kan de gehangene je daar mee helpen. Nieuwe inzichten.

Heleen.

Lief

Ow mooi dat je dat zegt Heleen,

Wij zijn gisteren van spoor gewisseld. Ik voel me daar stukken beter door. Ik mag mijn verdriet en vlagen van wantrouwen uitspreken zonder dat mijn partner zich aangevallen voelt. Dat is zo fijn voor mij....

Kaartjes voor 11 januari.

Zwaarden 9 met begeleidingskaart De Wereld.

Een einde maken aan mijn 'lijden'. Ik verleng het zelf terwijl het niet nodig is. Het moet maar eens klaar zijn nu. Het is tijd om te vergeven en los te laten.....

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 12 januari....

De Dwaas met begeleidingskaart Staven 8. Floeper Kelken 10.

Een nieuwe start kunnen maken, mits ik de hersenspinsels waarmee ik mijzelf gevangen hou eens loslaat.
Floeper=Dan pas kan ik me weer helemaal gelukkig voelen en onvoorwaardelijk liefhebben.

fijne zondag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

libram

lieve Lief,

op deze zondagochtend geen uitleg over je kaarten van mij doch slechts dit gedicht:

Een vogel, binnenin een ei
voelt zich warm en beschermd
maar is niet vrij
Om werkelijk te kunnen leven
zal de schaal moeten breken
pas dan kan zij zichzelf geven.

liefs,

libram

Lief

Dank je wel voor deze wijsheid.

Ik ga deze vandaag nog wel een paar keer lezen.

fijne zondag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 13 januari.

Duidelijkheid willen. Leren mijn mond te houden.

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

heleen

gokje op je kaarten

bekers 7 en zwaarden 5?

Heleen

Lief

Sorry weer dom dat ik de kaartjes vergeet te zetten.

beker 7 ridder van Zwaarden.

bijna goed :D ;)
Look for the answer inside your question...

heleen

ik was helemaal overtuigt dat ik zwaarden 5 goed had :-\
Maar goed je kunt niet overal je gelijk halen.
Ik weet niet of ridder van de zwaarden een "grote" mond heeft. Het is en blijft  een ridder, en dat is toch  een functie met opleiding. ;) Hij is dan tegendraads, gaat tegen de storm in, heft zijn zwaard op, maar daarvoor is hij de ridder zwaarden. Hij doet dat wel met een doel, uit opdracht van de koning. Voor eer en vaderland. Dus waarom je mond houden lieve Lief? ik zou er eerder voor zorgen dat de ridder de 7 bekers niet omstoot, (dat je niet met negatieve gedachten, tussen de bekers gaat galopperen) zodat je alle tijd hebt te bekijken wat erin zit, en wat er bruikbaar voor jouw is.

Heleen.

Lief

Goedemorgen,

hihihi, Ik heb gereageerd via pm Heleen...

Kaartjes voor 14 januari.

Het Rad van Fortuin met begeleidingskaart Koningin van Zwaarden.

Het gevoel hebben alle kanten op te worden. Ik bevrijd mij uit mijn situatie en kies mijn eigen pad.

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...