mijn week- en dagkaarten

Gestart door kreeft, januari 01, 2013, 07:44:19 AM

Sweetie

Kreeftje

Er komt iets terug in je leventje , je hebt iets in gang getrokken en nu zal je daar voor beloond worden

Suus

Vlinder

Kreeft,
Die onzichbare draden zijn verbonden met je verleden, kijk wat nog houdbaar is en wat over datum... niet meer gebruiken he...soms kan je van even een herinnering hebben iets waardevols in het nu maken.

Liefs Vlinder

kreeft

dank suus en vlinder , zal zien wat er komt  :)

kreeft

kaartje voor deze zaterdag 15 juni

de magiër

Alleen jij weet wat je nodig hebt om te creëren wat je wilt. Je hebt de staaf voor de inspiratie, de beker voor de gevoelens bij het bereiken van je doel, het zwaard voor het maken van een plan en de Pentakel voor het manifesteren. Je hebt dus alles wat je nodig hebt.

Denk JA in plaats van NEE. Weet dat je de potentiële macht hebt om te creëren wat je wilt. Het is gewoon een kwestie van doen
Voor jou geldt dus ook: denk blije dingen. Want blije gedachten creëren blije dingen. Negatieve gedachten creëren negatieve dingen.

grtj en fijne zaterdag iedereen  :)

kreeft

kaartje voor deze zondag,

floepte eruit tijdens het schudden,
kelken koning,
Bepaal waar je grenzen liggen en wat je wel en niet oké vindt. Zoek geluk niet langer buiten jezelf in een partner maar in jezelf. Pas dan zul je de juiste tegenkomen.

pentakels koningin, omgekeerd,

onzekerheid, er geen zin in hebben, niet in balans zijn

grtj en fijne zondag iedereen  :)

kreeft

goeiemorgen,

weekkaart,
zwaarden aas op kop

chaos, wanorde, vermoeidheid  :-\

kaartje voor vandaag
kelken koning,

Zoek geluk niet langer buit jezelf in een partner maar in jezelf. Pas dan zul je de juiste tegenkomen.

hij floepte er gistren ook al uit

grtj

kreeft

kelken schildknaap

Deze schildknaap moet je zien als iemand die in zijn gevoel moet duiken om te ontdekken wat daar allemaal te vinden is. Ze rent door het kasteel op zoek naar gebeurtenissen die haar gevoelen op gang brengen. Door middel van wat ze voelt kan ze ontdekken wie ze is en wat ze nodig heeft voor zichzelf. Dat is dan ook het advies van deze kaart. Duik in je gevoelens en breng onderscheid aan in wat je allemaal voelt. Is het verdriet of boosheid? Is het jaloezie of onzekerheid? Kijk ook of het jouw gevoelens zijn of gevoelens van anderen waardoor je je laat beïnvloeden.

De Schildknaap stroomt vaak niet over van zelfverzekerdheid. Dat is een van de gebieden waar zij (breed door de elementen) aan moet werken. Ze moet leren vertrouwen op haarzelf en op wat haar invloed is op het geheel. Ze is in staat om zichzelf onder te laten sneeuwen waardoor ze niet meer uit de verf komt. Vermoedelijk kan dit komen doordat ze worstelt het het vertrouwen van anderen. Vaak vertrouwt ze anderen juist veel te veel waardoor haar mening er niet meer toe doet.

grtj

symbolon,

Het Noodlot 

Deze dag verlangt veel van je. Het is tijd de kwade genius die je zelf opgeroepen hebt, onder ogen te zien. Je hebt te veel energie en aandacht aan iemand besteed en bent niet meer 'vrij'. Misschien ben je 'erin gelopen' of heb je een bepaalde illusie over liefde en bezieling en is de realiteit niet overeenkomstig. Alleen met een partner die je door het lot geschonken is, is het mogelijk op den duur gelukkig te worden. En zelfs dan is het belangrijk elkaar vrijheid te geven en te gunnen. Toegegeven, het is voor iedereen een zware, maar goed neembare opgave.


grtj



kreeft

kaartje voor deze woensdag

koning pentakels omgekeerd

niet teveel energie verspillen, rust nodig hebben

grtj

symbolon

De Priester 
De situatie van vandaag verlangt vrijgevigheid, tolerantie en openheid van je. Met kleingeestige praatjes, discussies en angsten kom je nergens. Geef gewoon feed back en schenk vertrouwen. Herinner je dat je nu eenmaal aan de situatie hebt bijgedragen en hoe dat heeft gevoeld. Doorzoek de situatie en haal je goede gevoel terug. Het is namelijk niet verloren, maar vergeten. Transporteer het naar het heden. . Vertrouwen is nooit zomaar weg want het zit in ieders karakter als basis opgeslagen.

grtj




Sweetie

Je hebt rust nodig mijne meid !!
Goed je energie gaan verdelen !

Suus  :-*

kreeft

goeiemorgen,
kaartje voor deze donderdag 20 juni

pentakels 9
tevredenheid, ontspanning, in mezelf geloven,
Deze kaart staat voor het verlangen naar financiële veiligheid en houdt de behoefte aan comfort en materialisme in zich. Probeer om alles in balans te houden en leer ook om te genieten van dingen die er gewoon zijn. Dingen waar je niks voor hoeft te doen. Kijk maar eens goed, het is er echt.

symbolon

Schuld 

"Het is onmogelijk uit te vinden wie schuld heeft aan de situatie waarin je je momenteel bevindt. Die vraag laat zich met de beste bedoelingen niet beantwoorden. Wat was er eerst, de kip of het ei? Deze overwegingen leiden tot niets. Bekijk het geheel vanuit een mogelijke oplossing: wat kan je nu doen om verder te komen.
Jouw opgave bestaat eruit je eigen visie en kracht terug te vinden, je oordeel over goed en kwaad, over recht en onrecht. Neem een standpunt voor jezelf in, en niet tegen een ander!"



grtj  :)

@suus, ja, ik voel het, ik doe mn best  ;)

heleen

poeh poeh kreeft. Ik heb de kaarten van afgelopen tijd maar eens op een rijtje gelegd.
Pentakels en bekers, 1 omgekeerde zwaarden aas voor de hele week.
geen staven. gemis aan vuur kreeft. waar is je passie? bij de zwaarden kaart schrijf jezelf chaos, wanorde vermoeidheid. Is dat zo? meer het niet weten wat ze wil, of wel weten wat je wil, maar het gevoel hebben dat je dat niet kan bereiken. De pentakels koning en koningin liggen dan ook omgekeerd, en dan heeft een kreeftje snel bekers nodig, het terugkruipen naar zee. Aarde is nu eenmaal een droog gebied. Toch is er vooruitgang geboekt want vandaag de pentakels 9. Mooie kaart, maar de roofvogel zit nog steeds op de hand van de dame. De jacht is nog niet begonnen. Jij bent die vrouw kreeft, jij kunt de vogel het commando geven, als jij dat wilt. Je hebt het in eigen hand.

Heleen.

kreeft

goeiemorgen,

de zegewagen omgekeerd,

mijn zelfvertrouwen dat wat zoek is , de touwtjes wat laten hangen  :-\

grtj,

@Heleen,  :D wat geniet ik altijd van je mooie uitleg, je zegt het zoals het is, ''bij de zwaarden kaart schrijf jezelf chaos, wanorde vermoeidheid. Is dat zo? meer het niet weten wat ze wil, of wel weten wat je wil, maar het gevoel hebben dat je dat niet kan bereiken'' , dat klopt, niet goed weten hoe ik het moet bereiken,  :-\,
de boer die ploegt maar voort  :-\, al heb ik deze week wel al iets bereikt, een dikke knoop door gehakt,  :) nu hopen dat het zo blijft,
kracht gevraagd hiervoor en kracht gekregen,  ;)
en ja, ik heb het zelf in de hand  :)

dank heleen  :-*

Sweetie

Ja meiske,

beetje meer vertrouwen natuurlijk kan je het aan , je hebt die dikke knoop ook al doorgehakt daar was zeer veel moed voor nodig , .... je zal alles op je pad krijgen wat je nodig hebt !!

Suus :-*

heleen

de zege is misschien nog niet binnen kreeft, maar de zegewagen is er in ieder geval wel. Nu nog zorgen dat zijn wielen op de grond komen te staan.

Heleen.

kreeft

#494
bekers 3 omgekeerd,

verwachtingen die niet uitkomen, moet meer naar mijn gevoel luisteren,

symbolon,

Abortus 

Je moet de titel van deze kaart natuurlijk niet letterlijk nemen. Toch neemt een groot zielenthema bezit van je gedachten vandaag. Je hebt teveel van jezelf en je gevoel opgeofferd.Het is tijd om de weg terug in te slaan en heling van je hart te zoeken. Het is altijd een lange weg om je afhankelijkheden en slechte emotionele bindingen af te stoten. Vandaag kan de eerste stap op die weg zijn!


grtj

@heleen, zal mn best doen  :)