mijn week- en dagkaarten

Gestart door kreeft, januari 01, 2013, 07:44:19 AM

kreeft

goeiemorgen,

weekkaart,

zegewagen omgekeerd,

te weinig zelfvertrouwen hebben,

kaartje voor vandaag,
zwaarden 5 omgekeerd

beter communiceren en zo eerlijk mogelijk mijn mening zeggen


komt altijd terug  :-\

grtj

@Lief, ja heb behoefte aan gezelschap, al kan ik heel goed alleen zijn, maar toch . . . .

:)

kreeft

goeiemorgen,

pentakels 5 omgekeerd

vooruit kijken, meer zelfvertrouwen krijgen,

grtj,

tegenwoordig liggen al mijn kaarten omgekeerd  ???

Sweetie

Kreeftje,
Je krijgt meer zelfvertrouwen en daardoor komt er verbetering in je situatie ... ga ervoor mijn meiske

Suus  :-*

kreeft

ga mijn best doen , dank suusje  :-*

kreeft

goeiemorgen,

de dwaas,

nieuw levenspad,
Vergeet eerst alle regels voor je trouw kunt zijn aan jezelf. Heb vertrouwen in waar je nu bent en wat de toekomst zal brengen. Laat de reis beginnen!

grtj

kreeft

symbolon,

De Gouden Kooi 

Niemand op deze wereld kan zonder lofuitingen en goedkeuring. We hebben allemaal behoefte aan erkenning, in het bijzonder van onze partner. De vraag is wat je daarvoor moet 'geven'. Zodra wij de ander te zeer voor bescherming van ons 'ik' nodig hebben, verliezen we onze onafhankelijkheid en kracht. Door het trekken van deze kaart wil jouw ziel je opmerkzaam maken dat er iets niet in evenwicht is. Laat je niet omkopen en kijk hoe je het kunt doorbreken.

grtj




Vlinder

de dwaas voor kreeft en de gouden kooi...

Ik dacht bij mezelf als je nou eens was als de dwaas, gelukkig en onbezorgd, zou je dan hetzelfde tegenkomen, en de erkenning die je graag wilt...
Dat zou mooi zijn kreeft  :-*

Sweetie


kreeft

@vlinder, je geeft me moed  :D ik zou het moeten doen hé, aan alles en iedereen mn voeten vegen en gewoon onbezorgd , een weg gaan,  :D
mooi gezegd  :-* :-*

kreeft

kaartje voor deze donderdag,

de keizer,

orde op zaken stellen,  Hij evalueert regelmatig zijn positie en verandert dingen als hij niet in de juist richting gaat. Ga jij op dit moment in de juiste richting? Zo niet, kijk dan wat je nodig hebt en wat jij daarin zelf kunt betekenen

grtj

Vlinder

We gaan verder kijken met de keizer...
Zou je je moed in kunnen zetten( van gister) om opruiming en orde aan te brengen in je huisje, je bovenkamer of waar dan ook Kreeft?

Liefs vlinder

Sweetie

Kreeftje,

Je krachten gebruiken om je mannelijkheid naar boven te halen ...

Suus

kreeft

de symbolon gaf het al aan, afhankelijk zijn en intussen je gezondheid te kort doen,  :(
heb dus mijn kracht van de keizer al gebruikt, suus,
ben orde aan het scheppen in mn hoofd
goed gezien Vlinder  ;)

dank aan jullie  :D :-*

kreeft

#478
goeiemorgen,

kaartje voor deze vrijdag,
bekers 6

emoties delen, diepe emotionele verbinding ondervinden, mij openstellen voor nieuwe dingen

grtj

symbolon,
De Marionet 

Je hangt aan onzichtbare draden. Oude overgenomen waarden beïnvloeden je en laten je niet vrij om te doen en te denken. Stel je zelf vandaag de vraag: op welk levensterrein volg ik vreemde beelden, inzichten of waarden? Kijk daarbij in het bijzonder naar je familie en word je ervan bewust dat je misschien iemand nadoet, zijn levensgeschiedenis overneemt of dat jouw lot op dat van een ander lijkt. Als je daarachter bent, is de eerste stap naar de oplossing gezet.

grtj

Lief

Ahh Kreeft,

Je symbolon past goed bij je bekertje. Tijd om de draadjes door te knippen meid en je eigen ding te doen.

Liefs, Lief :) :-*
Look for the answer inside your question...