mijn week- en dagkaarten

Gestart door kreeft, januari 01, 2013, 07:44:19 AM

kreeft

goeiemorgen,

Aas van zwaarden,

begin van iets nieuws, over een probleem heen geraken, nieuwe manier van denken

grtj  :)

Vlinder

verheldering en zien dat een oude manier van denken niet meer voldoet...
Pak fde kans heldere gedachten te creeren,
mercurius gaat naar het teken tweelingen, dat kan best heldere gedachten op leveren, en inzichten!

liefs Vlinder

Sweetie

Kreeftje
doe u scharen dicht

Zwaarden 1
innerlijke processen in de speelkaarten  , goddelijke rechtvaardigheid , wat moet , moet , oogsten wat je zaait  je bundelt je krachten en slijpt je scharen ...

Suus  :-*

kreeft

goeiemorgen,

zwaarden 9

door een periode gaan van verandering, negatieve gedachten die ik aan kant moet leren zetten,

@vlinder, suzy, ja, de innerlijke processen , ik moet mijn denkpatroon omkeren

grtj

kreeft

goeiemorgen,

voor deze vrijdag,
de wereld

een doel bereiken , De Wereld zegt je: "Zo aan het einde van de cyclus ben ik trots op wat ik geleerd en bereikt heb. Ik ben bereid om opnieuw een start te maken en wat ik geleerd heb toe te passen."

:)

Lief

Mooie kaart Kreeftje,

Ze ligt aan je voeten de wereld. Betreed haar en trek de wijde wereld in. Dat wordt genieten Kreeft....

Liefs, Lief :-* :D
Look for the answer inside your question...

kreeft

goeiemorgen,

zwaarden 3  :-\
zwaar verdriet hebben om iets,

mij had eens iemand gezegd dat bij zwaarden 3, drie extra kaarten werden getrokken, dus,

zwaarden 7, kelken aas, staven 10

er het mijne van denken, eerst van mezelf leren houden, te veel hooi op mn vork nemen,


als hier eens iemand zijn visie wil voor geven?
ik ben niet verdrietig, vandaag toch niet  :) , en deze kaarten zeggen vandaag net het tegenovergestelde als de Lenormandkaarten,

snap er de ballen van   :-[

@Lief, gistren was genieten, ja, goede dag gehad op het werk, een goed contact gehad met een vriend, en een avondje op café met een vriendin , was lekker ontspannend  :D

grtj

Lief

Misschien is het meer verleden, heden, toekomst. Een overzicht van wat geweest is en wat komt.

Je bent door enorm verdriet gegaan. Je hebt dingen moeten loslaten. Je hebt je misleid gevoeld. Mensen die je jaren vertrouwde lieten het afweten.
Je ervaart nu allemaal nieuwe gevoelens, stel je hart open, ervaar het harmonieuze gevoel in jezelf.
Soms ervaar je dingen nog als een last. Analyseer ze en deal ermee.....

Dikke knuffel en liefs, Lief :)

Look for the answer inside your question...

kreeft

goeiemorgen,

de keizer,

streng, orde op zaken stellen, wilskracht,
een plan hebben om vooruit te komen

grtj,

@Lief, ja ik denk dat je gelijk hebt, want de laatste dagen zijn goed geweest,
het zal de verwerking zijn, van vanalles wat,  :)

Lief

Ah, de Keizer,

Opruiming houden in je innerlijke leven. Dat geeft rust en zelfvertrouwen.
Laat je regels eens varen.

Dikke knuffel, Lief :) :-*
Look for the answer inside your question...

kreeft

goeiemorgen,

weekkaart,
kelken aas
Een nieuw begin van liefde heeft wortel geschoten in je leven, maar het is goed mogelijk dat je dat nog niet herkent. Geef het kleine plantje de tijd om sterk te worden en vruchten te ontwikkelen. Liefde ligt aan de basis van je situatie. Zelfs als je het niet direct herkent.

Vertrouw op wat je voelt. Laat dat je in de richting voeren waar het lot je hebben wil. Soms moet je je gewoon niet verzetten als deze kaart valt, maar je mee laten voeren.


dagkaart voor maandag,

staven 6

De zes van staven staat voor een positief zelfbeeld. Als je je goed kan voelen bij wat je doet dan draagt dat bij aan de prestaties die je in de buitenwereld neerzet.

:D

@lief, rust en zelfvertrouwen, daar streef ik naar ja,  :)

grtj

dameblanche

je zit in een nieuwe, productieve fase, je herkent het ook bij jezelf en voelt je positiever dan bijvoorbeeld een paar maanden geleden...
je VOELT de voorgang

Lief

Prachtige kaarten Kreeft,

Weekkaart niks meer aan toe te voegen, behalve het plantje wel goed water te geven ;)

Staven 6

Harmonie, een keerpunt.

Trots zijn op jezelf. Mensen waarderen je om wie je bent. Dat geeft een fijn gevoel.

fijne dag!

Knuffel en groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

Kreeft
lekker gevoel gaat dit je geven, je staat voor een positief weekje,
ga er lekker gebruik van maken meid!

liefs Vlinder

kreeft

goeiemorgen,

zwaarden 9 omgekeerd,

overwinnen van negatieve gedachten, verbetering na een moeilijke periode,

@marianne, Lief, Vlinder, ja, ik voel vooruitgang en voel me idd beter dan een tijdje geleden,
hopelijk blijft dit aanhouden,  :D

nu alleen nog zon bestellen, het regent pijpestelen  :-\

grtj